IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият NSX е готов за пътя и пистата

В Детройт се състоя премиерата на серийната версия на спортния модел

Новият NSX е готов за пътя и пистата

След редица концепции и няколко години на развитие новото поколение на Acura NSX е готово. Серийната версия на спортната японска кола дебютира на автосалона в Детройт и ще бъде на пазарите още тази година.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Серийната версия на второто поколение NSX почти напълно повтаря дизайна на последната концептуална версия. Основна разлика обаче има в задвижващата система.

Инженерите на компанията са се отказали от атмосферния V6 двигател, показан с концепцията, като са заложили на V6 мотор с двойно турбо. Агрегатът е част от хибридна система, разполагаща с три електрически мотора - два на задната ос и един, поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горене.

Благодарение на хибридната система новият NSX разполага със задвижване към четирите колела, наречено от производителя Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Любопитна е и скоростната кутия, която е нова разработка, има два съединителя и 9 предавки.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Информация за мощността на хибридния агрегат липсва, но спекулациите сочат, че конските сили са най-малко 550. Загадка остават и динамичните характеристики на колата.

От японската компания обаче посочват, че серийният вариант е нараснал на размери. В сравнение с концепцията той е малко по-дълъг, малко по-широк и малко по-висок. Дължината на модела е 4470 мм, широчината - 1940 мм, и височината - 1215 мм. Междуосието пък се простира на 2630 мм.

Моделът е оборудван с динамична система за управление Dynamic System, която предлага няколко режима - тих, спортен, суперспортен и пистов. Тя променя настройките на двигателя, трансмисията, електромоторите и шасито, като влияе и на звука на бензиновия мотор. Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).

Всички подробности за серийната версия на новия NSX ще бъдат разкрити по-късно тази година, когато трябва да стартират и продажбите.

Информация за цените липсва, но от Acura вече обявиха, че моделът ще струва струва колкото Audi R8, но динамичните му характеристики ще бъдат измерими с тези на Ferrari 458 Italia.

Снимки: Acura

 

Тагове: honda nsx acura nsx
0 от 500
  • #34
    17 rate up comment 24 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Моето мнение по въпроса с феновете на японските суперсмешни евтини барутници, е следното: Хората си купуват такива коли, каквито финансовото им състояние позволява. Японските коли са едни от най-евтините на пазара. Та така, купили са хората това, за което им стигат парите ново или употребявано. А след това се впускат да обясняват, че са постъпили така, защото японските коли са по-добри... не от немските, а от по-скъпите (забележете, те плюят не само немските марки. *** според тях е Феррари, Ламборгини, Мазерати и още много други), а не защото просто са нямали пари за нещо по-скъпо. И хвалят хората това, което имат. Но онези от нас, които са имали неудоволствието да допуснат грешка с японска каруца и удоволствието да карат истински автомобил, трябва да подхождаме снизходително към тези особи, а не да ги нападаме и да им обясняваме колко драматично грешат. Те наистина вярват, че има някаква допирна точка между антиколата, която карат, напр. Хонда Сивик и тази Акюра от картинките. Тя може и да е върхът, който Хонда може да достигне, но 458 Италия е много далеч от върха, на който Феррари са способни. И въпреки това, погледнете този връх Акюра, а после погледнете снимка на 458 Италия... Наистина ли вярвате, че има човек, на когото японската сапунерка да му харесва повече? Не, те просто така си говорят. Ако парите за тях някой ден не представляват проблем, никога не биха си купили Хонда. И те ще си купят Феррари или БМВ, или Мерцедес... Не им вярвайте! Лъжат, че японските коли им харесват. Просто това е, което могат да си позволят... и затова го хвалят. Нормално е. Щом не можеш да промениш живота си, и да се гордееш и да не се гордееш с колата, която караш все тая. Затова е по-добре да се гордееш!
  • #33
    6 rate up comment 3 rate down comment
    trb ( преди 9 години )
    Значии, тук виждаме неграмотна статия и рисунки..искаме снимки..клипчета и релани тестове в реална обстановка на писта. Всичко друго са догадки.
  • #32
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аутомедия, много ви е бедна статийката...Постарайте се да преписвате малко повече, хората от чуждите сайтове, говарят за цената, че ще е 150 К USD, дават предположение, че ще се изстрелва по-бързо от спец версията на Ferrari 458 Speciale , какви са спирачните апарати и т.н. и т.н.
  • #31
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе какво говорите, ако ги няма гермаците то направо Земята ще спре да се върти! То германски телефони, таблети, компютри, телевизори, самолети, добре че са те, инъче направо в каменната ера сме, или в Перник! :))
  • #30
    20 rate up comment 9 rate down comment
    ДО Оги ( преди 9 години )
    "Най-много да намерят свои части и идеи, изкопирани от жълтурите! :)"Да разбира се, че точно така ще стане! :) Те германците са продали толкова много хибриди до сега по света, че всеки копира от тях! Дори и пантите взеха да си освобождават за свободно ползване, да се разпрозтранява инжинерната мисъл германска по света! Въобще, добре че са германците да дърпат автомобилостроенето напред с хибридни, водородни и електрически технологии,че да могат фирмички като Тесла, Хонда и Тойота да преживяват
  • #29
    6 rate up comment 21 rate down comment
    ХОР ( преди 9 години )
    Хонда са сапунерки, на които не трябва да се обръща внимание...кола за социално слаби американци, а в България я продават на цени като за истински коли, като АУДИ, Фолксваген и Мерцедес!Таблата са объркващо измислени,неудобн разположени скорости и ниски като окачване...за мотори, може да са добри, но не и за коли!
  • #28
    8 rate up comment 20 rate down comment
    Оги ( преди 9 години )
    Най-много да намерят свои части и идеи, изкопирани от жълтурите! :)
  • #27
    12 rate up comment 15 rate down comment
    Мирослав ( преди 9 години )
    Така е...карам служебна Хонда Акорд 2011г.дизел и сменяхме гърнето вече, беше като френско сирене станало.Добре че беше в гаранция.
  • #26
    7 rate up comment 19 rate down comment
    киро ( преди 9 години )
    Да си правят мотопеди и да не се бъркат при колите...скапана марка...хваща ръжда за 3-4 години...заваряват с оксижена, тя капе...плаче...иска да умре!
  • #25
    6 rate up comment 20 rate down comment
    HHL ( преди 9 години )
    Това е марка еднодневка!