IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият NSX е готов за пътя и пистата

В Детройт се състоя премиерата на серийната версия на спортния модел

Новият NSX е готов за пътя и пистата

След редица концепции и няколко години на развитие новото поколение на Acura NSX е готово. Серийната версия на спортната японска кола дебютира на автосалона в Детройт и ще бъде на пазарите още тази година.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Серийната версия на второто поколение NSX почти напълно повтаря дизайна на последната концептуална версия. Основна разлика обаче има в задвижващата система.

Инженерите на компанията са се отказали от атмосферния V6 двигател, показан с концепцията, като са заложили на V6 мотор с двойно турбо. Агрегатът е част от хибридна система, разполагаща с три електрически мотора - два на задната ос и един, поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горене.

Благодарение на хибридната система новият NSX разполага със задвижване към четирите колела, наречено от производителя Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Любопитна е и скоростната кутия, която е нова разработка, има два съединителя и 9 предавки.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Информация за мощността на хибридния агрегат липсва, но спекулациите сочат, че конските сили са най-малко 550. Загадка остават и динамичните характеристики на колата.

От японската компания обаче посочват, че серийният вариант е нараснал на размери. В сравнение с концепцията той е малко по-дълъг, малко по-широк и малко по-висок. Дължината на модела е 4470 мм, широчината - 1940 мм, и височината - 1215 мм. Междуосието пък се простира на 2630 мм.

Моделът е оборудван с динамична система за управление Dynamic System, която предлага няколко режима - тих, спортен, суперспортен и пистов. Тя променя настройките на двигателя, трансмисията, електромоторите и шасито, като влияе и на звука на бензиновия мотор. Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).

Всички подробности за серийната версия на новия NSX ще бъдат разкрити по-късно тази година, когато трябва да стартират и продажбите.

Информация за цените липсва, но от Acura вече обявиха, че моделът ще струва струва колкото Audi R8, но динамичните му характеристики ще бъдат измерими с тези на Ferrari 458 Italia.

Снимки: Acura

 

Тагове: honda nsx acura nsx
0 от 500
  • #54
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ярославе, като има прости хора да плащат една камара пари за някакви щайги си е техен проблем. Не ми дреме за тея стари дрънголници. Истината е тук и сега и се нарича NSX ... брутална машина каквато могат да създадът единствено японците.
  • #53
    3 rate up comment 22 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Колекционер плати $52 000 000 за Ferrari 250 GTO от 1963 г.,което стана най-скъпия автомобил на планетата.А този високо технологичен дънер ще е потънал в забвение след 5 години,точно както и предшественика му.Ферари,Порше,Астон Мартин,Ламборгини са легендарни коли и колкото повече остаряват,толкова по-скъпи стават.Тази кола никога няма да достигне тяхната класа.Ще си остане красива и евтина играчка ...и никой няма да я колекционира.Не се сърдете,но това е истината,момчета.Без лоши чувства.
  • #52
    17 rate up comment 4 rate down comment
    факт ( преди 9 години )
    Италианския дизайн , Японската точност , и Немските кренвирши са известни в цял свят
  • #51
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колата е страхотна!За хейтърите,които пишат ей така да се намират на "работа" ...гроздето е кисело :)
  • #50
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Subarufan ( преди 9 години )
    Тази Хонда определено ми допада доста повече от Ауди Р8 например, но трябва да призная, че като наследник на легендарната NSX очаквах малко повече, поне по-отношение на визията! Но все пак, нека да видим и динамичните харектеристики, и тогава да си даваме мненията, защото за този клас кола, точно това ще е определящо!
  • #49
    7 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Оризарските пръчки като Дошо се радват на всякаква картинка на японска количка като малки деца!
  • #48
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Most_Wanted ( преди 9 години )
    Защо когато има статия за Хонда или GT-R се изписват тонове простотии, злобни коментари и комплексарски изказвания. Май не можете да превъзмогнете факта, че на света съществуват и други автомобили освен Голф 4 помпа-дюза. Технологията в Японските автомобили е на светлинни години пред тази на останалите производители и ви гарантирам, че не се прави в България и Румъния, за разлика от немските вурстове. GT-R е сред най-бързите автомобили на планетата и се надявам NSX да е достоен съперник!
  • #47
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Turborotor ( преди 9 години )
    Хонда не е това което беше навремето, като цяло японските автомобили не са това което бяха с изключение на -GT-R а тази Хонда не съм убеден че ще е по добра от него колкото и де е мощна. Аз лично съм голям фен на марката имах 5 годин Civic Vti 1.6 160cv от 97-*** трудно се разделих с нея невероятна кола... Но да сравняваш NSX С 458 Е НЕСЕРИОЗНО Разбирам че се завръщат в F1 но трябва да мине време за да достигнат нивото на което бяха...
  • #46
    19 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Енцо Фераров,има ли по-трагични коли от италиянските? GERMANSKITE I FRENSKITE TARALIASNICI
  • #45
    7 rate up comment 18 rate down comment
    Kотоошу ( преди 9 години )
    Има да , ЯПОНСКИТЕ.