IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият NSX е готов за пътя и пистата

В Детройт се състоя премиерата на серийната версия на спортния модел

Новият NSX е готов за пътя и пистата

След редица концепции и няколко години на развитие новото поколение на Acura NSX е готово. Серийната версия на спортната японска кола дебютира на автосалона в Детройт и ще бъде на пазарите още тази година.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Серийната версия на второто поколение NSX почти напълно повтаря дизайна на последната концептуална версия. Основна разлика обаче има в задвижващата система.

Инженерите на компанията са се отказали от атмосферния V6 двигател, показан с концепцията, като са заложили на V6 мотор с двойно турбо. Агрегатът е част от хибридна система, разполагаща с три електрически мотора - два на задната ос и един, поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горене.

Благодарение на хибридната система новият NSX разполага със задвижване към четирите колела, наречено от производителя Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Любопитна е и скоростната кутия, която е нова разработка, има два съединителя и 9 предавки.
Новият NSX е готов за пътя и пистата
Информация за мощността на хибридния агрегат липсва, но спекулациите сочат, че конските сили са най-малко 550. Загадка остават и динамичните характеристики на колата.

От японската компания обаче посочват, че серийният вариант е нараснал на размери. В сравнение с концепцията той е малко по-дълъг, малко по-широк и малко по-висок. Дължината на модела е 4470 мм, широчината - 1940 мм, и височината - 1215 мм. Междуосието пък се простира на 2630 мм.

Моделът е оборудван с динамична система за управление Dynamic System, която предлага няколко режима - тих, спортен, суперспортен и пистов. Тя променя настройките на двигателя, трансмисията, електромоторите и шасито, като влияе и на звука на бензиновия мотор. Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).

Всички подробности за серийната версия на новия NSX ще бъдат разкрити по-късно тази година, когато трябва да стартират и продажбите.

Информация за цените липсва, но от Acura вече обявиха, че моделът ще струва струва колкото Audi R8, но динамичните му характеристики ще бъдат измерими с тези на Ferrari 458 Italia.

Снимки: Acura

 

Тагове: honda nsx acura nsx
0 от 500
  • #64
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Mинусоцъкач ( преди 9 години )
    Цъкам минуси на всички *** които плюят по кола като тази. Ако имат невероятния късмет да седнат в нея ще има да цъкат селфита и ще се хвалят на всичките си приятели ама иначе много мозък ръсят сега.
  • #63
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Красива е.
  • #62
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Всички знаем, че яп0нците обичат да приказват и да се хвалят за тоалетните си, ама чак пък толкова..."Това звучи по-скоро по-правдоподобно за германците, особедно в сила за ВАГ групата! То не са хвалби, не са фанфари и пропаганда в платените медии за това как ще, ще, ще, и пак ще! А резултатите все картинки, прототипи, или единични бройки за определени клиенти!
  • #61
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ОООО - два външни ***!
  • #60
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    $150K, малко скъпо ми се вижда като за външен ***. Всички знаем, че яп0нците обичат да приказват и да се хвалят за тоалетните си, ама чак пък толкова...
  • #59
    3 rate up comment 10 rate down comment
    do6o ( преди 9 години )
    *** пометна от яд...
  • #58
    2 rate up comment 3 rate down comment
    jok ( преди 9 години )
    Бих казал, че ме кефи на вид, но в дизайна няма абсолютно нищо ново, при старата не беше така, иначе ще върви много.
  • #57
    6 rate up comment 1 rate down comment
    do: Enzo ( преди 9 години )
    Vijdam,4e si dal volia na du6evnoto si raztroistvo,no ot tolkova napani moje da nacapa6 kilotite.Ako misli6,4e kolata e merilo za finansovi vazmojnosti,moga da ti kaja,4e mnogo se laje6.Predstavi si,4e ima hora,koito imat golemi vazmojnosti,no ne si kupuvat skapi i preskapi koli.Niamat kompleksi da se pokazvat pred drugite s laskavi igra4ki.Prosto sa nad tezi nesta.Znam,4e n
  • #56
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Логото на кoмпанията ''Първо човека,после машината''Соичиро Хонда . А не глупости като ''das ***'' (ТАС ауто)
  • #55
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Muenchen05 ( преди 9 години )
    хибридна система, разполагаща с три електрически мотора - два на задната ос и един, поставен между трансмисията....vijte chertejite na koq os sa 2ta elekromotora... Naznachete nai- nakraia edin technicheski Redaktor... Ne stava samo s prepisvane.