IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Драг дуел: Cayman срещу WRX STI

Базовото Porsche се изправя срещу най-бързата Impreza

Драг дуел: Cayman срещу WRX STI

След като вчера проверихме динамичните възможности на Porsche Cayenne Turbo S и Mercedes S63 AMG, днес продължаваме с още едно сравнение на несравними автомобили - Porsche Cayman и Subaru WRX STI.
Драг дуел: Cayman срещу WRX STI
В този случай на старта застават базовата версия на Porsche Cayman и най-мощната модификация на Subaru Impreza, която вече носи името WRX STI.

Германският двуместен автомобил се задвижва от 2.7-литров агрегат с шест цилиндъра, който генерира 275 к.с. и 289 Нм. Ускорението на модела от място до 100 км/час отнема 5.4 секунди, а максималната скорост достига 266 км/час. Общата маса на колата, която има задвижване към задните колела, е 1387 кг. Цената на автомобила в САЩ е 70 160 долара.

В другия край на стартовата линия е седанът с четири врати Subaru WRX STI. Японският автомобил използва 2.5-литров турбо двигател с четири цилиндъра, доставящ 305 к.с. и 393 Нм. Задвижването тук е към четирите колела, ускорението 0-100 км/час отнема 5.2 секунди, а максималната скорост на движение достига 240 км/час. Общата маса на модела е 1527 кг., а цената в САЩ - 38 190 долара.

Тестът е организиран от Automobile Magazine, като измерва времената на двете коли на разстояние от 1/4 и 1 миля. Резултатите на привидно несравнимите коли вижте във видеото.
 

0 от 500
  • #29
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хахаха, ама мен Лъо Ман не ме интересува. Интересуват ме колите на пазара,а там Тойота е не само технологичният лидер,а германците имитатори и копировачи,ами и е най-скъпата автомобилна компания,което обяснява възможностите й.Освен това произвежда най-здравите автомобили,признато навсякъде посвета, като и печелеща проучванията и за клиентско задоволство. Това е важно. Хаха
  • #28
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво? Тойота убивала от бой Ауди!?!? Ти да не си друсан? Ауди направи за смях Тойота ама за смях, както и Порше разбира се. На Льо Ман Тойота бяха с болид с 1000к.с. срещу болидите на Ауди, които бяха с едва 510к.с. ДВОЙНО ПОМАЛКО КОНСКИ СИЛИ!!! ДВОЙНО! От Тойота 10 пъти натъртиха, че болида им е с 1000 к.с. Резултата Ауди затвори с 5 обиколки на Льо Ман НАЗОБЕНАТА Тойота. Като освен че я победи най-бързата обиколка на трасето отнове бе направена от болида на Ауди. СРАМ за Тойота СРАМ,СРАМ.
  • #27
    6 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Obiknovenia sedan na Subaru po-byrz ot sportnata marka porschence syy uj sportno coupe-sapunerka muhahahahhaha
  • #26
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    От цялата германска авто-индустрия нито 1 кола,нито 1 със сходна мощност няма по-бърза от японските,справка Нурбургринг.Толкова по въпроса за немските премиуми и спортисти.
  • #25
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хахахахха, и още 100 метра и идва Нисан ГТР и поршето става зрител както винаги хахахахахаха. За разлика от Порше Субару има няколко титли във ВРЦ.
  • #24
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само да попитам германските имитатори,защо се сравняват с Нисан,нали са премииуми,а Нисан не? Хахахахахахахахахахахахааххххх Ярослав толкова е изпаднал,че се радва,че порше изпреварва Нисан с 8 секунди,при положение ,че е с 800 коня срещу 560 хахахахахаха,при това поршето е лагерница с Weisenach package, че ако е стандартно ис 800-те коня няма да изпревари Нисан хахахахахахах
  • #23
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Във ВРЦ Пежата,Фордаците и Ситроените скъсваха шортите на Импрезата, толкова по въпроса за зверската импреза. Ао Каймана е най-ниския и евтин клас на Порше а модела тук е най-евтината, най-скопената и базова версия на Кайман.А Импрезата е най-бързата е най-най-наточеното Субару в цялото Портфолио на Субару а на финала най-скопеното порше минава първо. Направете стоп кадър на 1:07 и вижте че Поршето стърчи на половин метър пред Субаруто.Още 100 метра и щеше Импрезата да гледа ауспусите на Каймана
  • #22
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Важното е,че Тойота убива от бой Ауди на пазара за потребителя.Да,една кола в цялата германска авто-индустрия без кори на вратите,климатик и радио е по-бърза с 250 коня по-мощна от Лексус и Нисан. Нисан е на 8 секунди зад порше с 800 коня без кори на вратите и радио!Ако не те е срам,повтори го отново хахахаха.Чичо Гюнтер мачка надениците и халбите с бира,на пистата мачкат японците. Нито един мерцедес,нито едноБМВ,нито едноАуди по-бързи от японците.И 99% от гамата на Порше с равностойна мощност
  • #21
    5 rate up comment 12 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 11 години )
    Кой е по-бърз на Нордшлайф от ЛФА и ГТР викаш?Порше ли,не може да бъде.А стига ве.Порше по-бързи от звездолетите на японците.И кой го казва,заклетия фен на "джапан повер".Я пак да чуя от тази устичка,кой е по-бързия,Поршееее.Я пак-Поршееее.И там чичо Гюнтер мачка жапанките.Спрелия Кайман мина с една броня на финала якия ВРХ,а беше на 3 коли назад.А лагерницата 918 прави 12 секунди на великия ГТР и ти имаш очи да дрънкаш.Мълчи,че и Ауди убиха от бой Тойота на Ле ман.Ай чао,състезател,хахахахахах
  • #20
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ярославе, на Нурбургринг няма нито една кола от мерцедес,бмв ,ауди-шкода и 99% от поршетата,която да е по-бърза от японските Lexus LFA i Nssan GTR. Единственото порше тип лагерница е по-бързо с над 250 коня по-мощно.