IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Драг дуел: Cayman срещу WRX STI

Базовото Porsche се изправя срещу най-бързата Impreza

Драг дуел: Cayman срещу WRX STI

След като вчера проверихме динамичните възможности на Porsche Cayenne Turbo S и Mercedes S63 AMG, днес продължаваме с още едно сравнение на несравними автомобили - Porsche Cayman и Subaru WRX STI.
Драг дуел: Cayman срещу WRX STI
В този случай на старта застават базовата версия на Porsche Cayman и най-мощната модификация на Subaru Impreza, която вече носи името WRX STI.

Германският двуместен автомобил се задвижва от 2.7-литров агрегат с шест цилиндъра, който генерира 275 к.с. и 289 Нм. Ускорението на модела от място до 100 км/час отнема 5.4 секунди, а максималната скорост достига 266 км/час. Общата маса на колата, която има задвижване към задните колела, е 1387 кг. Цената на автомобила в САЩ е 70 160 долара.

В другия край на стартовата линия е седанът с четири врати Subaru WRX STI. Японският автомобил използва 2.5-литров турбо двигател с четири цилиндъра, доставящ 305 к.с. и 393 Нм. Задвижването тук е към четирите колела, ускорението 0-100 км/час отнема 5.2 секунди, а максималната скорост на движение достига 240 км/час. Общата маса на модела е 1527 кг., а цената в САЩ - 38 190 долара.

Тестът е организиран от Automobile Magazine, като измерва времената на двете коли на разстояние от 1/4 и 1 миля. Резултатите на привидно несравнимите коли вижте във видеото.
 

0 от 500
  • #39
    20 rate up comment 4 rate down comment
    unA ( преди 11 години )
    Кви сте такива роби на тея автомобили, пълни игноранти. Да наречеш Порше 918- лагерница хахах...изисква се смелост и много плитки заложби...Ако имах пари за ГТР - бих си взел Viper ACR между другото..а ако имах oще малко повече бих си взел GT3 RS, след това идват 458 Speciale и Lexus LFA.При хипер колите вече е сложно, въпрос на избор :))).Все изключителни автомобили както мисля че ще се съгласите излезли от толкова различни марки. Та стига робувахте на 1 марка, като че ли е някакво божество..
  • #38
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ярославе , колко титли имат германците във Ф1 и ВРЦ хахахахахахахахах и защо цялата германска авто-индустрия е по-бавна от Нисан и Лексус хахахахахахаха
  • #37
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хаха Субару 4 цилиндрово, Порше 6 цилиндрово и пак по-бавно от японската бегачка.А кой мерцедес,бмв ,ауди са по-бътрзи от Лексус и Нисан хахахахахахаха немските анти-премиуми хахахахах Най-добрите бегачки са японски коли, най-пъргавите.Германските параходи изостават. Хубаво сравнение Порше с Нисан, Поршето с 290 коня по-мощно,а всичките му други модели по-бавни от Нисан. Хахахахах Ти мишленце Ярославе нали нямаше да пишеш хахаха, много си ядосан,че германските трошки са бавни.
  • #36
    9 rate up comment 14 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 11 години )
    Така е я.Още ще се осъзнаеш ти,хехехе.11 сек. не са малко,е не са като 5 обиколки които "куцото" Ауди с 500 коня направи на 1000 коня Тойота,ама ко да се прай.Май не е само 918 по-бързо от японските косачки.Е и в тази статия Каймана би ВРХ,ама само ти не видя.И пак с по-слаб мотор и то атмосферен,срещу 2,5 турбо на Субару.Още след 100 метра Поршето започна да догонва Субаруто.Какво се правиш на сляп.Като не ви отурва на японските фенове,вадите вода от 9 кладенеца.
  • #35
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ярославе, мишленце, къде са германците във ВРЦ-колко титли имат,къде са във Ф1 - колко титли имат. Къде са на Нордшлайфе - Всичките германски коли по-бавни от Нисан ГТР и Лексус ЛФА. Колко титли имат германците във Ф1 бе хахахахаха Къде са във ВРЦ бе хахааааа
  • #34
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Наистина когато плащаш два пъти повече е някак неуместно да те изпреварва Нисан. Но това се получава с Порше. Хахаха
  • #33
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Така е, разликата от 11 секунди повече ли те вдъхновява при разлика в мощността от 290 к.с.? Хаха, не те ли е срам да сравняваш ЕДИНСТВЕНОТО В ЦЯЛАТА ГАМА НА ПОРШЕ-СПОРТНАТА МАРКА с Нисан.Хахах, виж как изпадаш в смешни ситуации.Къде е Мерцедес,БМВ,Ауди,къде са спортните премиуми,къде са германските бързи коли Къде са Поршетата??? Къде са масовите поршета, къде са тези със сходна мощност.Хаха,смешна работа. Къде са германците във Ф1,Рено ги газеше всяка година.Къде са БМВ? Колко титли имат?
  • #32
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Както винаги, спора се води типично по български! Да ви перем у разбирачите смешни.пп. и двете машинки са страхотни!!!
  • #31
    6 rate up comment 14 rate down comment
    чиче ( преди 11 години )
    Абе я ми намерете субаро да има полвин милион навъртяни, май ще текне като лейка. Радвайте се има триесе коня разлика. И да хората плащат двойно по скъпо, някакси е неудобно да слушаш ръмжене на косачка докато пътуваш.
  • #30
    6 rate up comment 15 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 11 години )
    Анонимка,ти съвсем изперка,като видя,че само с приказки не става.Разликата между 918 и ГТР на Нюрбургринг е 11,69 сек,мой човек.А това са около 600 метра.ГТР не ауспусите,ми и с бинокъл да гледа пак няма да види Поршето,толкова е назад горкия.Къде са японците във Формула1,къде са във ВРЦ,къде са на Ле Ман,къде са на Нордшлайф?То да не е да правиш по 10 млн. коли на година и за 6 месеца да си ги върнеш всичките.Пиши си,че японците са първи,не пречиш на никого.Ай със здраве,артист.Хахахахахахах