IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Драг дуел: Cayman срещу WRX STI

Базовото Porsche се изправя срещу най-бързата Impreza

Драг дуел: Cayman срещу WRX STI

След като вчера проверихме динамичните възможности на Porsche Cayenne Turbo S и Mercedes S63 AMG, днес продължаваме с още едно сравнение на несравними автомобили - Porsche Cayman и Subaru WRX STI.
Драг дуел: Cayman срещу WRX STI
В този случай на старта застават базовата версия на Porsche Cayman и най-мощната модификация на Subaru Impreza, която вече носи името WRX STI.

Германският двуместен автомобил се задвижва от 2.7-литров агрегат с шест цилиндъра, който генерира 275 к.с. и 289 Нм. Ускорението на модела от място до 100 км/час отнема 5.4 секунди, а максималната скорост достига 266 км/час. Общата маса на колата, която има задвижване към задните колела, е 1387 кг. Цената на автомобила в САЩ е 70 160 долара.

В другия край на стартовата линия е седанът с четири врати Subaru WRX STI. Японският автомобил използва 2.5-литров турбо двигател с четири цилиндъра, доставящ 305 к.с. и 393 Нм. Задвижването тук е към четирите колела, ускорението 0-100 км/час отнема 5.2 секунди, а максималната скорост на движение достига 240 км/час. Общата маса на модела е 1527 кг., а цената в САЩ - 38 190 долара.

Тестът е организиран от Automobile Magazine, като измерва времената на двете коли на разстояние от 1/4 и 1 миля. Резултатите на привидно несравнимите коли вижте във видеото.
 

0 от 500
  • #59
    3 rate up comment 0 rate down comment
    субарист ( преди 11 години )
    Сравнението е неуместно.Субито е цивилна рали кола с AWD,демек в реални пътни условия,сняг,кал,дъжд,дупки,лед и т.н.няма конглокенция или ако има е два пъти по скъпа.Поршетата са за богати купувачи и зимно време не се карат.Коментиращите едва ли са сядали в СТИ или Порше.Аз не бих се занимавал да си меря патката с кола само със задно зимата,ама щом има хора дето не са наясно.
  • #58
    5 rate up comment 0 rate down comment
    unA ( преди 11 години )
    Че за всеки влак си има пътници е така- двата автомобила са коренно различни да не говорим че са в тотално различен клас, ама да слагаш под общ знаментател хората които карат Порше и да ги оприличаваш като "Фешан ***" и "чалгари", говори колко си комплексиран...Другия път поне като си даваш "мнението" напиши СубарУ правилно..та да не се излагаш толкова..
  • #57
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако не си ФЕШАН *** и те интересува по-евтина по-здрава, с по-добро поведение на пътя кола си взимаш Субаро. Ако мислиш да паркираш пред някоя чалготека и да забиваш златотълсачки си взимаш бяло Порше. Не разбирам за какво спорите за всеки влак си има пътници дет се вика.
  • #56
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не съм привърженик на драговете, защото те не показват реалното поведение на автомобилите на пътя. Колите със задно доставят повече "удоволствие" и емоция, а колите със 4х4 имат по-бърз старт по-добре влизат във завои. Трябва да си много пъпчив и *** пубертет да си мислиш че конските сили са най важното.
  • #55
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    От това видео виждам, че най-бързата кола на Субару изпреварва, едва едва най-бавната на Порше. Въпреки това японските фенове представят факта по-горе като победа на япоснките автомобили над немските :)
  • #54
    2 rate up comment 3 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 11 години )
    Продължавам.24 часа Ле Ман.Германците имат 32 победи,Порше-16,Ауди-13,МБ-2,БМВ-1.Японците-1 на Мазда.На Нюрбургринг,при серийните коли Порше 918 е преди всички японски коли.Най-близо е ГТР,но на 11,69 сек.А рекорда на Порше 956 през 1983г. от 6,11,13 мин. не виждам коя японска кола ще го достигне някога.Единствено на Дакар рали японците имат превес.Там Мицубиши Паджеро е безспорен лидер с 12 победи.За съжаление и те се отказаха от участие.Айде чао,стига ви толкова обучение за днес.Анонимки.
  • #53
    3 rate up comment 4 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 11 години )
    За всички Анонимни фенове на японската сила.Германците имат 10 титли във Формула 1.Мерцедес-6,от които 2 със собствен отбор,ТАГ-Порше-3 и БМВ-1.За сравнение японците имат 5 титли и всичките на Хонда,но само като доставчик на мотори.Тойота се пробва няколко години самостоятелно,но яде бой от всички и избяга.Сега японците ги няма никакви.И във Формула 1 швабите са пред японците.За ВРЦ,знаете,че се дели на 2 периода-преди Quattro и след Quattro.Сега японците ги няма и там,но Фауве ги има.
  • #52
    1 rate up comment 4 rate down comment
    ЛапаДуха KypoЛюбова ( преди 11 години )
    Ами гледах тест на аутомотор спорт, не, че ГТР е лоша кола за парите си е велик, има присъствие визия и всичко останало, но новото 911 турбо го затвори с близо 10 сек на обиколка !
  • #51
    3 rate up comment 2 rate down comment
    И двете са супер ( преди 11 години )
    Най-интересното беше ,че като гледах скороста и как идва завоя очаквах яко да се наклоня а колата си влезе все едно си влиза със 60....много добра кола е!
  • #50
    6 rate up comment 2 rate down comment
    И двете са супер ( преди 11 години )
    Аз съм карал бокстер. ами много добра кола е. Волана е много твърд,имаш чувство че е от дърво а е кожа.В завой е много стабилно но това което най-ме впечатли е директното управление.Също така е много ниска и имаш чувство че си на карт. Абе емоцията е много яка. На Субару Сти ВРХ съм се возил -отново страхотна кола.По става за ежедневна. Позицията вътре е като във всяка нормална кола не си ниско както в поршето. Супер стабилна е също.В един завой в който се намъквам с 120 френда влезе със 160...