IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Драг дуел: Cayman срещу WRX STI

Базовото Porsche се изправя срещу най-бързата Impreza

Драг дуел: Cayman срещу WRX STI

След като вчера проверихме динамичните възможности на Porsche Cayenne Turbo S и Mercedes S63 AMG, днес продължаваме с още едно сравнение на несравними автомобили - Porsche Cayman и Subaru WRX STI.
Драг дуел: Cayman срещу WRX STI
В този случай на старта застават базовата версия на Porsche Cayman и най-мощната модификация на Subaru Impreza, която вече носи името WRX STI.

Германският двуместен автомобил се задвижва от 2.7-литров агрегат с шест цилиндъра, който генерира 275 к.с. и 289 Нм. Ускорението на модела от място до 100 км/час отнема 5.4 секунди, а максималната скорост достига 266 км/час. Общата маса на колата, която има задвижване към задните колела, е 1387 кг. Цената на автомобила в САЩ е 70 160 долара.

В другия край на стартовата линия е седанът с четири врати Subaru WRX STI. Японският автомобил използва 2.5-литров турбо двигател с четири цилиндъра, доставящ 305 к.с. и 393 Нм. Задвижването тук е към четирите колела, ускорението 0-100 км/час отнема 5.2 секунди, а максималната скорост на движение достига 240 км/час. Общата маса на модела е 1527 кг., а цената в САЩ - 38 190 долара.

Тестът е организиран от Automobile Magazine, като измерва времената на двете коли на разстояние от 1/4 и 1 миля. Резултатите на привидно несравнимите коли вижте във видеото.
 

0 от 500
  • #49
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пичове няма смисъл от спорене и плюене. И Субару и Порше си имат клиенти, и бих казал че нито едните ще предпочитат колата на другите нито обратното. И двете марки са хубави. При Порше си купуваш с колата и някакъв имидж и затова и цената е х2 х3. В БГ тоя имидж явно е важен за някой хора и затова се пазаруват. Субару съм карал, Порше не съм. Който е карал да каже струва ли си много повечето пари?
  • #48
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да верно скъсваха Субаруто само че когато Субару се бяха оттеглили от WRC.
  • #47
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    сменят двигателите на 700 бройки заради две изгорели Поршета. Знаеш ли че в Бургас за една година са се самозапалили над 10 тойоти, вероятно в цяла България се самозапалват 500-600. Тойоти годишно а в света стотици хиляди вероятно, но Тойота не е тръгнала да сменя двигатели. Това само показва къде са Порше. Какво да кажем за Тойота още? че в тези коли нищо не работи от еърбеци, до ел инсталации, *** на газ, спирачка, скоростни кутии, стъклоповдигачи... всичко се сменя в сервизни акции.
  • #46
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Във ВРЦ Пежата ,Ситроените и Фордовете скъсваха Субаруто само че се скъсваха да му духат пушека.Европейските раздрънкани еднодневки изобщо никога не са и няма да бъдат от ранга на световно признатата легенда Субару.Te са в категория полумъртви.
  • #45
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Доколкото помня Порше е сред най-надеждните марки. Естествено Дошо ти няма как да знаеш, ти нищо не знаеш, дори не знаеше, че дизеловото Веерсо е с двигател от БМВ. Не знаеше, че Франция е основана от Германските племена, както и Англия, нищо не знаеш, но пък обичаш да даваш мнения и да спориш, за неща, от които си нямаш представа. Никога не си карал Субару, за Порше да не говорим, но пък на дълго и на широко "като човек карал и карал Поршета и Субарута" цветно разказваш, кое е стока и кое не.
  • #44
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Във ВРЦ Пежата,Фордаците и Ситроените скъсваха шортите на Импрезата, толкова по въпроса за зверската импреза. Ао Каймана е най-ниския и евтин клас на Порше а модела тук е най-евтината, най-скопената и базова версия на Кайман.А Импрезата е най-бързата е най-най-наточеното Субару в цялото Портфолио на Субару а на финала най-скопеното порше минава първо. Направете стоп кадър на 1:07 и вижте че Поршето стърчи на половин метър пред Субаруто.Още 100 метра и щеше Импрезата да гледа ауспусите на Каймана
  • #43
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Badi ( преди 11 години )
    Уау голямо откриетие Субару СТИ е по бързо от Порще Кайман. Не само, че по бързо но и е по издръжливо субарото ако се ходи постоянно на гонки и състезания по Поршето ще има много по голяма амортизация и много по често ще в бокса. Марки като Порше, Ламбо и Ферари те имат съвсем друго предназначение не са за ръчкане а да отидеш с тях до Монако и да си спреш колата пред казиното и да оставиш 50 евро бакшиш.
  • #42
    1 rate up comment 7 rate down comment
    СаШо ( преди 11 години )
    Сравняват луксозен немски автомобил с японска спартанска бегачка .Японката два пъти по евтина, с по мощен двигател, БИЛА ПОБЕДИЛА ГОНИТБАТА .Една седмица празненства в Япония .Сравнението не е честно , да бяха сравнили две коли с еднаква мощност и тегло . Но те биха били на равно, ако пилотите са добри . Какъв е смисъла в гонката, печели по-мощния двигател и по-лекото купе . Не сравняваме голф и бмв на 20 години, дето само господ знае колко коня са останали живи в двигателя .
  • #41
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Коя немска автоиндустрия е по-бавна от нисан и лексус. Аз като гледам времената на ринга японците никакви ги няма. Така както се оси.рат на Ринга така се оси.рат и на Льо Ман. Порше 918 прави едно 30 сек по бързо време на ринга от гтр а....тоя японския фен запознат ли е изобщо. Лфа е страхотна кола но времето и на ринга е слабо...много слабо за цената и.
  • #40
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Германският футбол е голфа на футбола. Бразилия,Аржентина,Уругвай играят футбол,германците и там са имитатори.