IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Драг дуел: Cayman срещу WRX STI

Базовото Porsche се изправя срещу най-бързата Impreza

Драг дуел: Cayman срещу WRX STI

След като вчера проверихме динамичните възможности на Porsche Cayenne Turbo S и Mercedes S63 AMG, днес продължаваме с още едно сравнение на несравними автомобили - Porsche Cayman и Subaru WRX STI.
Драг дуел: Cayman срещу WRX STI
В този случай на старта застават базовата версия на Porsche Cayman и най-мощната модификация на Subaru Impreza, която вече носи името WRX STI.

Германският двуместен автомобил се задвижва от 2.7-литров агрегат с шест цилиндъра, който генерира 275 к.с. и 289 Нм. Ускорението на модела от място до 100 км/час отнема 5.4 секунди, а максималната скорост достига 266 км/час. Общата маса на колата, която има задвижване към задните колела, е 1387 кг. Цената на автомобила в САЩ е 70 160 долара.

В другия край на стартовата линия е седанът с четири врати Subaru WRX STI. Японският автомобил използва 2.5-литров турбо двигател с четири цилиндъра, доставящ 305 к.с. и 393 Нм. Задвижването тук е към четирите колела, ускорението 0-100 км/час отнема 5.2 секунди, а максималната скорост на движение достига 240 км/час. Общата маса на модела е 1527 кг., а цената в САЩ - 38 190 долара.

Тестът е организиран от Automobile Magazine, като измерва времената на двете коли на разстояние от 1/4 и 1 миля. Резултатите на привидно несравнимите коли вижте във видеото.
 

0 от 500
  • #19
    6 rate up comment 15 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 11 години )
    Хехехе,почнаха се оправданията.Ама Поршето по-скъпо,ама Субаруто е 4х4,ама няма завои,ама няма нитро,ама субито е сток.Абе хората са написали,най-якото Субару Импреза,срещу базово Порше Кайман.И какво,базовия Кайман,атмосферка,върви колкото най-мощното Субару с турбо.Ей затуй Поршето струва колкото 2 ВРХ СТИ.Щото върви колкото кола с турбо.А ако сложим Кайман С до ВРХ,какво ще стане?Много ясно,два вагона преднина за Порше до финала.
  • #18
    22 rate up comment 5 rate down comment
    тарикат ( преди 11 години )
    Порше печелят по 23 000 $ от всеки продаден автомобил. Те са с най-голяма печалба на продадена кола в цялата автоиндустрия. Значи продават ти ниска, като себестойност автомобил на висока цена, а разликата отива в нечии джобове. Хората са го казали, че докато има балъци ще има тарикати...
  • #17
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе хората ви пишат, че за Порше се плаща и за емблемата, вие пак си повтаряте едно и също. Порше продават и тунингован пожарогасител ако става въпрос, също на двойна цена, ама хората си ги купуват, кво толкоз!
  • #16
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Данчо ( преди 11 години )
    Приятелче, компресията е 8.2:1 защото е сток. Този авотмобил има огромен хоризонт за тунинговане. За разликата в цените на двата автомобила, ще имаш 500 конска Импреза на колелата.
  • #15
    13 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    на късата хокенхайм и на топ гиър пистата кайман има по добро време от STi. ае стига сте ми ги хвалили тея субарута - бегачки са ама с тая компресия 8.2:1 така лапат бензина че не ти е работа. имат си фенове, но тука повечето изобщо не знаят какво говорят
  • #14
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В нормална , ежедневна ситуация с насрещно , завои и т.н. поршето е направо тотално отвято и ще гледа субапуто само отзад и то отдалечавайки се.
  • #13
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Относно цената при порша има данък Гъзария :), т.е. плащаш за марката. Ако тоя тест беше на писта със завои разликата щеше да е значителна и то НЕ в полза на Прошето :-).
  • #12
    11 rate up comment 1 rate down comment
    to ( преди 11 години )
    а цената? два пъти по малко пари за същото ускорение. Не съм се возил нито в едното нито в другото но там предполагам ще има разлика
  • #11
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    никой не споменава смешната Маздичка в дъното на кадъра която бе първа на 1/4 миля с много, и изостана едва 5 секунди преди финала когато скоростта стана висока. Вероятно е сериозно доработена.
  • #10
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Субито е 100 кила по-тежко и доста по-малко обтекаемо. Отделно е 4ВД, все неща които спъват колата. При тази ситуация е цяло чудо че са с близък резултат на дългата дистанция. На четвърт милята се видя как Субито е дръпнало далеч напред!