IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi

Моделите AG и Grandeur дебютираха на автосалона в Пусан

Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi

Корейската компания Hyundai, която вече обяви амбициите си да бъде производител на премиум автомобили, представи два нови модела, с които ще конкурира германските производители BMW и Audi. Седаните AG и Grandeur дебютираха на автосалона в Пусан, като са предназначени за пазара на Южна Корея.
Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi
Новите AG и Grandeur. Снимка: Ройтерс

С новите си модели Hyundai ще опита да въздейства на увеличаващата се популярност на германските автомобили на родния си пазар. След подписването на споразумението за свободна търговия между ЕС и Южна Корея през 2011 година вносните коли завладяха сериозен пазарен дял на автомобилния пазар на страната, който към 2016 година се окачва да достигне до 20%.

Именно завладяване на по-голям пазарен дял в сегмента на луксозните седани е целта на новите AG и Grandeur. Моделът AG е позициониран ценово между моделите Grandeur и Genesis, като ще стъпи на пазара в Южна Корея в края на тази година на цени от 44 100 долара.

"Има голяма празнина в моделната ни гама. Нямаме представител, който да запълни нишата между Grandeur и Genesis, което позволи на конкурентите ни да увеличат продажбите си. Именно затова пускаме новия AG", коментират от корейската компания пред Ройтерс.

Другият представен на изложението в Пусан модел - обновения седан Grandeur, също има за цел да се справи с конкуренцията на германските производители. Моделът е оборудван с дизелов агрегат, който покрива нормите на Евро6, генерира 202 к.с. и има обем от 2.2 литра.

"Продажбите на дизелови автомобили в Южна Корея непрекъснато се увеличават. През миналата година цели 62% от реализираните на пазара дизелови коли са били вносни, докато през 2010 година броят им е бил почти тройно по-малък", сочи информацията на Ройтерс.

"Новите модели на Hyundai са изправени пред предизвикателството да спечелят обратно доверието на местните клиенти, които все по-често избират европейски или американски автомобил - каза анализаторът от BS Securities Янг Хи-Джун. - Това не е невъзможна задача, тъй като пазарът на Южна Корея е един малкото, на които се купуват предимно автомобили местно производство. Цели 70% от продадените през миналата година в страната нови автомобили са произведени от Hyundai и Kia".

Към момента не е известно дали Hyundai планира да предлага новия седан AG и на други пазари.

0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Незнам за какъв бъдещ двигател сънуваш, само да ти кажа, че двигателя бе представен на Виенския автомобилен симпозиум. Тоест направен е и вече се монтира в новия А7.
  • #23
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW и Hyundai не ги мисля. Имат една силно обща черта между тях.И двете фирми са свръх амбициозни. Виж с Toyota нещата не са никак добре. Щом ще обединяват всички японски производители да правят нови двигатели, значи са притиснати до стената. Това и лаиците го виждат.
  • #22
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да, помня. Тогава някакъв техен шеф каза ясно, че за Hyundai френските марки, плюс Фиат, Форд и Опел не са им на нивото, не са им конKУренция. Те се целят във Volkswagen. За сега успешно се справят.
  • #21
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не се притеснявайте момчета - нали не мислите, че VW ще изпадне от пазара в европа заради EURO 6 - хахахахахаГарантирам ви че когато му дойде времето ще има двигател който да отговаря на нормите.А това със скърцането при изтеглянето на волана-който се е вързал е силно ***. Майтап и четка за Хюндай.Мислите ли, че VW когато проучват конглокенцията ще го правят точно на панаира.То става ясно каква в възрастта ви
  • #20
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво е положението сега. Хюндай имат постоянен ръст в продажбите, дори в Европа,макар и минимален, но са вплюс. Стратегията си я обявиха през 2012. Държат цени 10% под тези на Фолксваген. Щом имат ръст, значи стратегията им работи. Имат всички условия вече да вдигнат летвата. А те това го могат.
  • #19
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе само ще ви кажа, че преди 5 години всички пак се подигравахте на Хюндай и Киа нали ? Сега къде са? Ако не повече, то истински конКУРЕнт, който не отстъпва по НИЩО на немските си съперници... Ай ся кажете колко от вас са се возили в лимузината "Gensis" и колко от вас поне са я виждали, за да говорите за комфорт престиж и лукс? Това, че вие незнаете за върховете на другите незначи, че те нямат такива. както се казва глупоста на един не прави по-умен другия, ама уви вие на това се надявате май.
  • #18
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да де баш до долния - този двигател на АУди е бъдещ, а не настоящ и то скалъпен от стария 3.0 ТДИ ама с нови "по-добри" системи и филтри за изчистване на отработените газове - предната глупост, пък зад кошниците им един облак черен все седи .. защо ли? защото са зелени? поне да сложат няква боя във филтрите та след тях да е зелен дима hAhAHAh
  • #17
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Странно моето Ауди няма никакъв шум от волана, както и нито една от колите които съм притежавал. Всъщност сега се сещам, че веднъж проскърца, отидох в сервиза доляха 10грама някаква течност, май хидровлична и се оправи. Това е за шумовете от волана за 23 годишния ми стаж като шофьор и 7 сменени коли.
  • #16
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А от Хюндай са го направили.И оговора беше почесване по дебелата проста немска глава и смутолеви нещо че много скъпо излизало те били пробвали не ставало.
  • #15
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Че те Хюндай са много отдавна пред немските каруци,да не ви пускам клипа на който дебелото прасе Винтеркорн(шефа на Фалшваген)обикаля един час около Хюндая и накрая пита главния си конструктор,защо нямало шумове от волана.Как те и БМВ не можели да постигнат такъв резултат.