IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi

Моделите AG и Grandeur дебютираха на автосалона в Пусан

Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi

Корейската компания Hyundai, която вече обяви амбициите си да бъде производител на премиум автомобили, представи два нови модела, с които ще конкурира германските производители BMW и Audi. Седаните AG и Grandeur дебютираха на автосалона в Пусан, като са предназначени за пазара на Южна Корея.
Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi
Новите AG и Grandeur. Снимка: Ройтерс

С новите си модели Hyundai ще опита да въздейства на увеличаващата се популярност на германските автомобили на родния си пазар. След подписването на споразумението за свободна търговия между ЕС и Южна Корея през 2011 година вносните коли завладяха сериозен пазарен дял на автомобилния пазар на страната, който към 2016 година се окачва да достигне до 20%.

Именно завладяване на по-голям пазарен дял в сегмента на луксозните седани е целта на новите AG и Grandeur. Моделът AG е позициониран ценово между моделите Grandeur и Genesis, като ще стъпи на пазара в Южна Корея в края на тази година на цени от 44 100 долара.

"Има голяма празнина в моделната ни гама. Нямаме представител, който да запълни нишата между Grandeur и Genesis, което позволи на конкурентите ни да увеличат продажбите си. Именно затова пускаме новия AG", коментират от корейската компания пред Ройтерс.

Другият представен на изложението в Пусан модел - обновения седан Grandeur, също има за цел да се справи с конкуренцията на германските производители. Моделът е оборудван с дизелов агрегат, който покрива нормите на Евро6, генерира 202 к.с. и има обем от 2.2 литра.

"Продажбите на дизелови автомобили в Южна Корея непрекъснато се увеличават. През миналата година цели 62% от реализираните на пазара дизелови коли са били вносни, докато през 2010 година броят им е бил почти тройно по-малък", сочи информацията на Ройтерс.

"Новите модели на Hyundai са изправени пред предизвикателството да спечелят обратно доверието на местните клиенти, които все по-често избират европейски или американски автомобил - каза анализаторът от BS Securities Янг Хи-Джун. - Това не е невъзможна задача, тъй като пазарът на Южна Корея е един малкото, на които се купуват предимно автомобили местно производство. Цели 70% от продадените през миналата година в страната нови автомобили са произведени от Hyundai и Kia".

Към момента не е известно дали Hyundai планира да предлага новия седан AG и на други пазари.

0 от 500
  • #64
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да на 200 бройки не като на тойота 50 милиона броя коли. Само, че Порше като видяли, чи втора кола се запалила, казала на собствениците да не карат модела. А Тойота крила хилядите оплаквания и чак когато Съда , забранил моделите и в САЩ и след като измрели сумати народ, заради дефектните Тойоти, Тойотта признаха, че имали проблем и започнаха да си отремонтират колите. Това е разликата между Японците и Немците, Японците се правят на луди а Немците при повторен инцидент, действат.
  • #63
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Чета глупостите на фена на японските коли и немея!?! Това което японците правели с 200к.с. европейците не можели с 300?!?! Ами аз като гледам драговете на Полше, с по-малко коне все бие ГТ-Р, ГТ-Р като отиде 200к.с. на Порше, тогава успява да го бие на драг. Като гледам и рекорда на нюрбургринг Е на Порше. Японските били здрави!?! За това ли клиентите им ги съдят, и задръстват сервизите всеки месец? Нямали луфтове вътре?!? То всичко трака и хлопа вътре нямали луфтове, изработката им е много зле.
  • #62
    10 rate up comment 14 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    И докато се опитвате да минете като "илюзия" покрай S-класите ще се изпотите 10 пъти а онзи в S-класата най вероятно няма да разбере какво се опитвате да направите защото ще слуша качествена музика в тихото като музикално студио купе с 250 км/ч при 1700 оборотоа.
  • #61
    9 rate up comment 14 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Абе вие с японските бегачки нормални ли сте?Не знам каква S класа има Triforce, но като погледна най-бавната S класа ускороява до 100 за 6.8 сек и е електронно ограничена на 250 км/ч.Хайде сега ми кажете с коя японска бегачка минавате покрай нея като "илюзия". Японски "бегачки" имаше преди 20 години. Сега има 1 нисан който няма как да мине на магистралата като илюзия покрай някой S65 AMG.А оня дето е вкарал няколко автовоза е гледал немски коли само на картинка.
  • #60
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ееее аз само един мога :)абе да се радва детето, нека кара каквото му е кеф, а като порасне малко и пъпките от лицето му се изгубят ще запее друга песен
  • #59
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Мога по един докато съм си с името и един, докато не съм. Той или има 10 регистрации, или е някакъв ***. Аз повече от 2 върху един коментар не мога. Виж той как се ***!!!!
  • #58
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Triforce,даи да си сложим по някои плюс а на него минус ...какво ще кажеш???
  • #57
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Продължаваш УСЪРДНО да ми слагаш минуси... Интересен човек си, поне за това спор няма!
  • #56
    10 rate up comment 16 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Да бе, за това си сложи два плюса и на мен и на двата коментара по 2 минуса. Моля ти се! Даже долният е с -3, защото аз щракнах единият път, ей така, да ти е гадно, че имам плюс - хахаха. Пич, пий си хапчетата! И спри да спориш за автомобили! Може японските да са по-здрави, но не са по-красиви отвътре и не са по-удобни! Може би Infiniti прави някакво изключение, защото наистина е страхотен автомобил. Ама еднодневките да ми ги хвалиш или бегачките с ръбати седалки - БЛАГОДАРЯ!!!!!
  • #55
    10 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    не харесвам Мерцедес но съм съгласен с Triforce S-клас,БМВ 7-серия и Ауди А8 не са автомобили за драг на светофарите това са автомобили които създават уют,комфорт,атмосфера в която можеш да се насладиш на дългото пътуване без да усетиш умора.....това е което японските бегачки никога няма да достигнат