IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi

Моделите AG и Grandeur дебютираха на автосалона в Пусан

Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi

Корейската компания Hyundai, която вече обяви амбициите си да бъде производител на премиум автомобили, представи два нови модела, с които ще конкурира германските производители BMW и Audi. Седаните AG и Grandeur дебютираха на автосалона в Пусан, като са предназначени за пазара на Южна Корея.
Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi
Новите AG и Grandeur. Снимка: Ройтерс

С новите си модели Hyundai ще опита да въздейства на увеличаващата се популярност на германските автомобили на родния си пазар. След подписването на споразумението за свободна търговия между ЕС и Южна Корея през 2011 година вносните коли завладяха сериозен пазарен дял на автомобилния пазар на страната, който към 2016 година се окачва да достигне до 20%.

Именно завладяване на по-голям пазарен дял в сегмента на луксозните седани е целта на новите AG и Grandeur. Моделът AG е позициониран ценово между моделите Grandeur и Genesis, като ще стъпи на пазара в Южна Корея в края на тази година на цени от 44 100 долара.

"Има голяма празнина в моделната ни гама. Нямаме представител, който да запълни нишата между Grandeur и Genesis, което позволи на конкурентите ни да увеличат продажбите си. Именно затова пускаме новия AG", коментират от корейската компания пред Ройтерс.

Другият представен на изложението в Пусан модел - обновения седан Grandeur, също има за цел да се справи с конкуренцията на германските производители. Моделът е оборудван с дизелов агрегат, който покрива нормите на Евро6, генерира 202 к.с. и има обем от 2.2 литра.

"Продажбите на дизелови автомобили в Южна Корея непрекъснато се увеличават. През миналата година цели 62% от реализираните на пазара дизелови коли са били вносни, докато през 2010 година броят им е бил почти тройно по-малък", сочи информацията на Ройтерс.

"Новите модели на Hyundai са изправени пред предизвикателството да спечелят обратно доверието на местните клиенти, които все по-често избират европейски или американски автомобил - каза анализаторът от BS Securities Янг Хи-Джун. - Това не е невъзможна задача, тъй като пазарът на Южна Корея е един малкото, на които се купуват предимно автомобили местно производство. Цели 70% от продадените през миналата година в страната нови автомобили са произведени от Hyundai и Kia".

Към момента не е известно дали Hyundai планира да предлага новия седан AG и на други пазари.

0 от 500
  • #44
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Или както се казва за Хонда,прави това за което другите марки казват,че е невъзможно да се направи.
  • #43
    23 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Жалките Европейчета постигат от 300к.с това което Японците с лекота го постигат от 200к.с тогава може да спорим.
  • #42
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ще обобщя с две думи каквито са им телефоните и лаптопите на Европейчетата такива са им автомобилите.Човек който е врял и кипял в нещата само той може да ме разбере.
  • #41
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Фен съм на най-кадърните.Не искам да обиждам никого,преди време бях споменал че толкова автовози с автомобили съм продал,че тук тигрите толкова *** не са правили.Цял живот съм се занимавал с това и съм учил за автомобили.Чупил съм си 20 години главата с измамни немски ***.Говоря от личен опит.Европейците никога няма да се научат да си изпипват нещата.Векове са назад от най добрите.Вие четете платени европейски статии и простеете.
  • #40
    7 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    не знам колко харчи кю7 но не съм видял да глобят ауди че са излъгали за разхода на гориво и да са го занижили мамейки клиентите си, за разлика от хюндай които бяха глобени именно за това. другия път чети повечко за да не се излагаш. гледам че хвърляш изцепки неподготвен, спориш без да си прочел два реда. не бива така. виждам че си фен на корейците не лепвай лошо име на феновете на хюндай. не мисля че само глупаците си падат по тази марка.
  • #39
    7 rate up comment 16 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Май тука сравняват коли а не нации или бъркам? Сигурен съм, че и самите Корейци и Японци не мислят за Европа и Германия това което мислиш ти. Не мога да разбера такова отношение. Всички сме прости а само ти си умен - така ли излиза?
  • #38
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Жалки бедняци довчераа карали Москвичи,вече се качили на Голф3 на ден зареждат газ за 5лв и големи експерти се пишат.Ега си смотаняците кухи.
  • #37
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само супер задръстен *** български селянин може да сравнява Япония и Корея с някакви напити измамници пръдливи германци.Че те великите нации не могат да покажат на картата на света къде е изпърдяната ви Германия.Супер прости сте ужас.
  • #36
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Първобитните български селянчета не излизали по далеч от селския мегдан взели да правят оценка на най-силните пройзводители от Азия.Абе жалки вие да не сте расли в последния дъжд?На училище не сте ли ходили бе ***?Къде сравнявате жалката бедна охълцана Европа с Азиатските тигри.Тук супер *** парчета се развихрят.Жалки некадърни ***.
  • #35
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Я, интересно, Nissan били направили добри коли..?! И кои са те? Производни на посредствената фирма Рено. Note или Micra, дето АутоБилд направо я закопа, сравненя с последното i10 на корейците. Та кой е великия модел на японците? Сигурно убиецът на Голф Tiida... Извинявам се за подигравката! Направо си беше гавра.