IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi

Моделите AG и Grandeur дебютираха на автосалона в Пусан

Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi

Корейската компания Hyundai, която вече обяви амбициите си да бъде производител на премиум автомобили, представи два нови модела, с които ще конкурира германските производители BMW и Audi. Седаните AG и Grandeur дебютираха на автосалона в Пусан, като са предназначени за пазара на Южна Корея.
Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi
Новите AG и Grandeur. Снимка: Ройтерс

С новите си модели Hyundai ще опита да въздейства на увеличаващата се популярност на германските автомобили на родния си пазар. След подписването на споразумението за свободна търговия между ЕС и Южна Корея през 2011 година вносните коли завладяха сериозен пазарен дял на автомобилния пазар на страната, който към 2016 година се окачва да достигне до 20%.

Именно завладяване на по-голям пазарен дял в сегмента на луксозните седани е целта на новите AG и Grandeur. Моделът AG е позициониран ценово между моделите Grandeur и Genesis, като ще стъпи на пазара в Южна Корея в края на тази година на цени от 44 100 долара.

"Има голяма празнина в моделната ни гама. Нямаме представител, който да запълни нишата между Grandeur и Genesis, което позволи на конкурентите ни да увеличат продажбите си. Именно затова пускаме новия AG", коментират от корейската компания пред Ройтерс.

Другият представен на изложението в Пусан модел - обновения седан Grandeur, също има за цел да се справи с конкуренцията на германските производители. Моделът е оборудван с дизелов агрегат, който покрива нормите на Евро6, генерира 202 к.с. и има обем от 2.2 литра.

"Продажбите на дизелови автомобили в Южна Корея непрекъснато се увеличават. През миналата година цели 62% от реализираните на пазара дизелови коли са били вносни, докато през 2010 година броят им е бил почти тройно по-малък", сочи информацията на Ройтерс.

"Новите модели на Hyundai са изправени пред предизвикателството да спечелят обратно доверието на местните клиенти, които все по-често избират европейски или американски автомобил - каза анализаторът от BS Securities Янг Хи-Джун. - Това не е невъзможна задача, тъй като пазарът на Южна Корея е един малкото, на които се купуват предимно автомобили местно производство. Цели 70% от продадените през миналата година в страната нови автомобили са произведени от Hyundai и Kia".

Към момента не е известно дали Hyundai планира да предлага новия седан AG и на други пазари.

0 от 500
  • #14
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Като кажат ,че сестра ти е к.рва после обеснявай ,че нямаш сестра...така и тук. Какво се връзвате на някакво *** което си мисли ,че хюндай имали по-хубави дизели от мерц и бмв....да живее в заблуда.
  • #13
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Дюза! ( преди 11 години )
    X5 2.5d е 1995 кубика - 218 к.с Евро 6 стандарт.
  • #12
    5 rate up comment 3 rate down comment
    до долния ( преди 11 години )
    Новият V6 TDI се афишира като "чист дизел" и нивата на емисиите му съответстват на стандарта Евро 6. Предвиденият работен обем на V6 двигателя е 2967 куб.см, а ъгълът между двата реда цилиндри е 90 градуса. Блокът и новопроектираните глави на цилиндрите имат отделни охлаждащи водни контури. Различни са турбокомпресорът и маслената помпа, работеща с променливо налягане. Грижа за крайната обработка на газовете в изпускателната система има съчетание от катализатор, филтър за твърди частици и система за селективна каталитична редукция.Разработена е нова трансмисия с два съединителяНовите дизелови двигатели са изпълнени в две нива на мощност, съответно с 218 и 272 к.с., а максималният въртящ момент е 600 Нм. В сравнение с предшественика разходът на гориво е намален с до 13%. Нова е също така и седемстепенната трансмисия с два съединителя за модели с надлъжно разположен двигател и предно предаване, които бяха представени по време на автомобилния симпозиум.
  • #11
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мдам мерц имат и бмв имат, ама Ауди нямат :) На последното изложение представиха бъдеща модификация на 3.0 дизела им, който уш с нови филтри и н.з. си какво щял да покрива евро 6. Пък те нали се водят със зелените дизели та затова :)
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Mercedes-Benz ( преди 11 години )
    Някой долу пита германците дали имали такъв напомпан дизел... Еми да Мерцедес имат от години 2100 кубиков дизел с 204 к.с. и Евро 6 стандарт, доскоро се водеше 250 CDI, а сега е 250 BLUETEC
  • #9
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ами 202 коня и евро 6? ауди имат ли подобен?
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Сашо-багериста! ( преди 11 години )
    Да, кое му е уникалното и аз не разбрах?
  • #7
    8 rate up comment 4 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Изводите от тази статия са следните.1. Започвам с личното ми мнение, че ако купувам азиатска кола то тя ще е Хюндай/Киа2. Корейците се чувстват притеснени на свой терен (70% от пазара собствени производство) което показва, че европейските премиум за да се продават трябва да са класи над корейските-което не е тайна за никой3. В Корея се продават дизели и хората планират да ги развиват и то не само за европа.А за "УНИКАЛНИЯ" дизел-умирам за такива изказвания- кое му е уникалното?
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    FenIX ( преди 11 години )
    Прав е първия коментиращ - Хюндай трябваше да купят някоя премиум марка както направиха ТАТА или Фолксваген или да създадат отделен бранд само за премиум сегмента както е при Лексус/Тойота, Инфинити/Нисан. Те уж имаха някаква идея за подобно нещо с име Дженезис, но какво стана....
  • #5
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Бмв - хюндайАй фон - престижиоАрмани - кенвело......сравнявайте.