IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi

Моделите AG и Grandeur дебютираха на автосалона в Пусан

Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi

Корейската компания Hyundai, която вече обяви амбициите си да бъде производител на премиум автомобили, представи два нови модела, с които ще конкурира германските производители BMW и Audi. Седаните AG и Grandeur дебютираха на автосалона в Пусан, като са предназначени за пазара на Южна Корея.
Hyundai показа два седана, с които ще конкурира BMW и Audi
Новите AG и Grandeur. Снимка: Ройтерс

С новите си модели Hyundai ще опита да въздейства на увеличаващата се популярност на германските автомобили на родния си пазар. След подписването на споразумението за свободна търговия между ЕС и Южна Корея през 2011 година вносните коли завладяха сериозен пазарен дял на автомобилния пазар на страната, който към 2016 година се окачва да достигне до 20%.

Именно завладяване на по-голям пазарен дял в сегмента на луксозните седани е целта на новите AG и Grandeur. Моделът AG е позициониран ценово между моделите Grandeur и Genesis, като ще стъпи на пазара в Южна Корея в края на тази година на цени от 44 100 долара.

"Има голяма празнина в моделната ни гама. Нямаме представител, който да запълни нишата между Grandeur и Genesis, което позволи на конкурентите ни да увеличат продажбите си. Именно затова пускаме новия AG", коментират от корейската компания пред Ройтерс.

Другият представен на изложението в Пусан модел - обновения седан Grandeur, също има за цел да се справи с конкуренцията на германските производители. Моделът е оборудван с дизелов агрегат, който покрива нормите на Евро6, генерира 202 к.с. и има обем от 2.2 литра.

"Продажбите на дизелови автомобили в Южна Корея непрекъснато се увеличават. През миналата година цели 62% от реализираните на пазара дизелови коли са били вносни, докато през 2010 година броят им е бил почти тройно по-малък", сочи информацията на Ройтерс.

"Новите модели на Hyundai са изправени пред предизвикателството да спечелят обратно доверието на местните клиенти, които все по-често избират европейски или американски автомобил - каза анализаторът от BS Securities Янг Хи-Джун. - Това не е невъзможна задача, тъй като пазарът на Южна Корея е един малкото, на които се купуват предимно автомобили местно производство. Цели 70% от продадените през миналата година в страната нови автомобили са произведени от Hyundai и Kia".

Към момента не е известно дали Hyundai планира да предлага новия седан AG и на други пазари.

0 от 500
  • #54
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мога да ти кажа само че си абсолютен *** и достоен наследник на бай *** Балкански.Аз с такива плиткоумни същества не водя диалог.Хайде със здраве.
  • #53
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    И забравих да допълня - САМ си слагаш плюсовете! Вярно, има хора, които щракат плюс, че и по два, ама ти се ... изхождаш по голяма нужда! Разбра ме, нали господинчо?
  • #52
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Ти явно сам си пишеш всички коментари в този форум. Ясна е работата! А относно колата ми - за твое ОГРОМНО съжаление, колата ми привлича много повече погледите от всеки един средностатистически автомобил! Даже баща ми забелязал, че моята кола я заглеждат много повече от неговото БМВ730, което е едва на 4 години. И ми каза никога да не я продавам! Хубава, лоша, явно вече не е антифен на Мерцедес, нищо, че най-много харесва БМВ! Истината си е истина! Никой не гледа ПАСАТ 2013, всеки гледа моята!!!
  • #51
    21 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако се появиш с твоята любима S класа в нормална държава,гарантирам ти че на секундата ще станеш пациент на някоя психиатрична клиника.И няма да те пуснат до края на живота ти от там.Хората ценят малки спорти коли.
  • #50
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Такива S класи ги продават на кило навсякъде.Даже ти се молят да им освободиш паркинга,че им пречи.Малките коли не можеш да ги барнеш там,цени космически,ти луд ли си верно за кви S класи ми ги редиш?
  • #49
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Или най вероятно си водя разговори с деца от начално училище?Стегнете се малко.Няма по голямо унижение от човек с този мазен *** и шлеп S класа.Това поражда голям смях в очите на всеки нормален жител на европейски град.
  • #48
    23 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кви клишета бе дарлинг,вземи една Японска кола,виж изработка луфтове фуги и вземи един Европейски недодялан *** да видиш,че все едно е дялан с теслата.Европееца може само подкуп да даде и да ти врътне измама.Ама вие найстина ли от луната падате?
  • #47
    8 rate up comment 20 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    "Селтака дал една камара парички и се *** от злоба когато минеш покрай него като илюзия."ДА поясня за японските фенове, като теб, че ГРАМ не ме ... за това, че ще ме изрежеш с японската си бегачка! Защото е по-неудобна, по-твърдо вози и след 200 километра, аз ще съм като нов, а ти ще си като пребит! И сега какво правим - на работа ли сме или шофираме? Явно ти си от тези, които са на работа. Не знаех, че си професионален пилот!Желая ти успех с кариерата, а ние *** ще си караме S-class!
  • #46
    8 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво точно е японско в Nissan? Френските платформи (без 370Z) или френските дизели. Хайде не ми говори с клишето колко велики били японците. Да, бяха. Някога.
  • #45
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защо да си купувам немски дарак 400коня на някаква безбожна цена при положение че всяка Японска бегачка я разпорва отвсякъде и ставаш за смях на целия свят?Селтака дал една камара парички и се *** от злоба когато минеш покрай него като илюзия.