IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?

Журналисти успяха да тестват новата "напомпана" версия на Годзила

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?
Журналисти от две издания - британското AutoExpress и канадското The Garage Guy, първи имаха възможност да тестват „напомпания” Nissan GT-R Nismo, който дебютира на автосалона в Токио през ноември.

Въпреки че производителят още не е разкрил официално динамичните характеристики на автомобила, представителите на медиите, изпробвали спортната машина, твърдят, че Годзила ускорява от 0 до 60 мили в час (96 км/ч) за 2.4 секунди. Ако това е истина, то Nissan GT-R Nismo изравнява и дори подобрява резултатите на най-бързия сериен автомобил на планетата Bugatti Veyron Super Sport, който прави същото за 2.46 секунди.

Изпитанията са направени на японската писта Sodegaura Forest Raceway близо до Токио, като журналистите са завъртели по 4 обиколки със суперколата. Тя разчита на познатия 3.8-литров би-турбо V6 мотор, чиито възможности са увеличени до 600 к.с. и 650 Нм.

Моделът на японците разполага с нови пружини на окачването и амортисьори Bilstein DampTronic с регулируеми настройки на твърдостта, нови стабилизатори за напречна устойчивост и др.

Коефициентът на аеродинамично съпротивление пък е сведен до 0.27 благодарение на по-широката предна броня, променената задната броня и задното антикрило, което е от карбон. Гумите са Dunlop с размер 255/40 ZRF20 отпред и 285/35 ZRF20 отзад, а джантите - 20-цолови, 6-спицеви, марка Rays.

Снимка: The Garage Guy
 

0 от 500
  • #46
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Rezoluciata na toz unfo displei v rumanskata da4ia gtr e s po niska rezolucia i ot displeia v parvo pokolenie na da4ia logan
  • #45
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Porsche e Kraliat.Golf e gospodariat
  • #44
    10 rate up comment 4 rate down comment
    кики ( преди 12 години )
    Абе ***, ти на тая каруца само инфо дисплея не можеш да си купиш.Имаш ли си представа кой е разработил софтуера, и колко инфо излиза на него?Дори в завода на бугати да го гледат пак няма да им стане ясно какви параметри на двг се показват.
  • #43
    9 rate up comment 4 rate down comment
    2JZ ( преди 12 години )
    Много ясно че ГТР вози твърдо - това е спортното усещане, всяка трапчинка на пътя да се усеща. Немските "премиуми" са едни бездушни талиги с тия меки пружини и бавни амортисъори - все едно караш в желе. Бррр, гнас...
  • #42
    14 rate up comment 3 rate down comment
    2JZ ( преди 12 години )
    Кой хибрид 918 бе? Тоя дето климатик няма даже??? Ха-ха-ха, егати премиума - немски. А на втората обиколка времето скача с 30 секунди, щото батерията се е изтощила и е само излишно тегло. Хибриди правят само японците, немците само копират оттук-оттам. Това 918 е смешка в сравнение със суперкондензаторния хибрид на Тойота от ЛеМан.
  • #41
    2 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Бяла каруца с черни джанти! Човек трябва да е мазохист за да седне в тая японска талига и да си повреди бъбреците! Каруцата била бърза и какво от това, вътре няма нищо, напълно куха лейка! Един *** пък написа, че била кола за всеки ден, абе я стига вече с тия смешки, че направо сте жалки! Хвалите някакъв дръгел, който е напълно кух от към елементарни екстри, изглежда като сделан в СССР и е по-бърз от Лада Г(к)ранта! Който има пари си купува Ламбо, Бугати, Бентли, Ферари, но не и Дръгела!
  • #40
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Покажи ми немски кош с 600 коня който да постигне това време.Истинското унижение ще настане ако пуснат 900 коньова(колкото е 918) Годзила на ринга.
  • #39
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ne toyotodjio nemski hybrid 918 unijava bezpardonno gtr 4eta
  • #38
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Simeon ( преди 12 години )
    6 цилиндъра и 3.8 литра работен обем са по-бързи от 16 цилиндъра и 8 литра обем? Разбира се, все пак говорим за японски срещу немски технологии!! Много завистливи Германчета :Д
  • #37
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Истината е, че трошетата съвсем оправдават името си, особено след присъединяването им към СОЦваген! Т.е. ръсейки части след себе си /имаше статия за това/ те потвърждават лошата си слава на подвижни ковчези - доказателство за което е и нещастния случай с Пол Уокър тези дни.