IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?

Журналисти успяха да тестват новата "напомпана" версия на Годзила

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?
Журналисти от две издания - британското AutoExpress и канадското The Garage Guy, първи имаха възможност да тестват „напомпания” Nissan GT-R Nismo, който дебютира на автосалона в Токио през ноември.

Въпреки че производителят още не е разкрил официално динамичните характеристики на автомобила, представителите на медиите, изпробвали спортната машина, твърдят, че Годзила ускорява от 0 до 60 мили в час (96 км/ч) за 2.4 секунди. Ако това е истина, то Nissan GT-R Nismo изравнява и дори подобрява резултатите на най-бързия сериен автомобил на планетата Bugatti Veyron Super Sport, който прави същото за 2.46 секунди.

Изпитанията са направени на японската писта Sodegaura Forest Raceway близо до Токио, като журналистите са завъртели по 4 обиколки със суперколата. Тя разчита на познатия 3.8-литров би-турбо V6 мотор, чиито възможности са увеличени до 600 к.с. и 650 Нм.

Моделът на японците разполага с нови пружини на окачването и амортисьори Bilstein DampTronic с регулируеми настройки на твърдостта, нови стабилизатори за напречна устойчивост и др.

Коефициентът на аеродинамично съпротивление пък е сведен до 0.27 благодарение на по-широката предна броня, променената задната броня и задното антикрило, което е от карбон. Гумите са Dunlop с размер 255/40 ZRF20 отпред и 285/35 ZRF20 отзад, а джантите - 20-цолови, 6-спицеви, марка Rays.

Снимка: The Garage Guy
 

0 от 500
  • #76
    11 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    гледам че още един познавач на физиката се е появил. ALFA, и кой са тези закони на физиката дето те съмняват? кажи поне един - да не се окаже, че важат само във вашето село
  • #75
    6 rate up comment 4 rate down comment
    fito ( преди 12 години )
    4e te i pri alfa sa taka ne6tata,bre znaiko
  • #74
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ама то туй да не е Алфа бе пич.Алфите и ВАГените са така като вдигнеш 2 пъти максимална скорост и да си в бокса.При японките нещата са съвсем различни.Двигателите им са много дуракоустойчиви и само ако няма масло или охлаждаща течност можеш да ги блокираш.
  • #73
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Alfa ( преди 12 години )
    Колкото до статията: 1во - да си оправят заглавието, и 2ро - всички коментират така сякаш сте карали карали японски, немски, френски, италиански коли абс. вс. от клас мини до клас суперспорт, от 70-те год. до сега, от градски условия до писта, та знаете кое, как, защо...Всичко е някак за сметка на друго - Нисана - браво, евала, ама с малко познания в науката и законите на физиката няма как да не са усъмня в тези 600 коня В 3.8 Л. V6! Или що пък не - 2 пъти дигаш макс. скорост и си в сервиза...
  • #72
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Американската компания CarMD, която произвежда уреди за диагностика, публикува годишната си класация за марките с най-издръжливи двигатели. През 2013-а престижното първо място се присъжда на Hyundai. Корейците изпреварват Toyota, като японците бяха лидери предишните две години.Рейтингът се позовава на т.нар. "индекс на автомобилното здраве" (Vehicle Health Index), който CarMD определя по формула, включваща ремонтите, свложността на повредата и отстраняването на даден мотор. Специалистите са анализирали случаите на над 151 000 случая на ремонт на агрегатите от началото на октомври 2012-а до кроя на септември 2013-а. Най-евтин е ремонта на двигателите на General Motors, а най-скъп при Тойота.Топ 10 на производителите с най-здрави агрегатиМястоКомпанияСредна цена на ремонта в долариИндекс1.Hyundai312,60,802.Toyota540,50,863.General Motors304,90,914.Chrysler325,30,965.Honda469,90,976.Ford385,81,047.Nissan404,61,098.Kia346,91,569.Volkswagen438,31,7910.Mitsubishi472,962,84
  • #71
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Alfa ( преди 12 години )
    ДО RRE: Ей , ти за Втора световна чувал ли си? Когато половин Германия е окупирана от братушките,а другата половина от страните на запад, познай къде попада завода на Ауди за разлика от заводите на БМВ, Мерцедес... Именно за това се прави тъпия Вартбург неохотно от швабите, под надзора на комунистите.
  • #70
    10 rate up comment 10 rate down comment
    До ШК ( преди 12 години )
    Наистина си каскен отвсякъде! След стотиците милиони сервизни акции на Тойотка за каквото се сетиш имаш наглостта да твърдиш, че оризарската марка е качествена значи си де.ил та дрънкаш!
  • #69
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 12 години )
    Кое от това което съм написал е глупост, бе каско празна? Че ФВ имат повече внезапни ускоррения от Тойота ли? Хайде обори ме с данни от незаивисими източници. Само ви бива да хвърляте храчки и да си измисляте "факти". Зомбирани маймунки. ВАГонетки.
  • #68
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Доши Фокуши (ма) ( преди 12 години )
    На моята хондичка дори и гумите не й сменям, само сменям маслото, че нещо напоследък японските масла започнаха много силно да светят след 1000 км пробег!
  • #67
    9 rate up comment 7 rate down comment
    До ШК ( преди 12 години )
    или японец сепукист - каскадьор по неволя! И ти ли си спал на студено та дръстиш такива глупости, аман от заблудени джапанко фенове, то бива човек да говори измишльотини, но явно и си вярваш, което вече е диагноза!