IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?

Журналисти успяха да тестват новата "напомпана" версия на Годзила

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?
Журналисти от две издания - британското AutoExpress и канадското The Garage Guy, първи имаха възможност да тестват „напомпания” Nissan GT-R Nismo, който дебютира на автосалона в Токио през ноември.

Въпреки че производителят още не е разкрил официално динамичните характеристики на автомобила, представителите на медиите, изпробвали спортната машина, твърдят, че Годзила ускорява от 0 до 60 мили в час (96 км/ч) за 2.4 секунди. Ако това е истина, то Nissan GT-R Nismo изравнява и дори подобрява резултатите на най-бързия сериен автомобил на планетата Bugatti Veyron Super Sport, който прави същото за 2.46 секунди.

Изпитанията са направени на японската писта Sodegaura Forest Raceway близо до Токио, като журналистите са завъртели по 4 обиколки със суперколата. Тя разчита на познатия 3.8-литров би-турбо V6 мотор, чиито възможности са увеличени до 600 к.с. и 650 Нм.

Моделът на японците разполага с нови пружини на окачването и амортисьори Bilstein DampTronic с регулируеми настройки на твърдостта, нови стабилизатори за напречна устойчивост и др.

Коефициентът на аеродинамично съпротивление пък е сведен до 0.27 благодарение на по-широката предна броня, променената задната броня и задното антикрило, което е от карбон. Гумите са Dunlop с размер 255/40 ZRF20 отпред и 285/35 ZRF20 отзад, а джантите - 20-цолови, 6-спицеви, марка Rays.

Снимка: The Garage Guy
 

0 от 500
  • #66
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 12 години )
    А между другото ФВ имат повече докладвани случаи за внезапно ускоряване от Тойота:http://en.wikipedia.org/wiki/File:Chart_mfr_data_99-00.jpgНе е лошо да се запозаен с фактите преди да говорим, иначе ще си останем празноглави ВАГончета завинаги.
  • #65
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 12 години )
    Там е работата че ускоряващите Тойоти са 1:1000000 и то по вина на шофьора, докато главите на 20% ФВ се пукат, 30% от скоростните кутии дефектират преди 60000 км. Правиш ли разлика между истински данни и мокри сънища? Е, ясно че не правиш, иначе нямаше да и празноглаво ВАГонче
  • #64
    11 rate up comment 9 rate down comment
    дошльо ( преди 12 години )
    То както е тръгнало японските колички, произведени през последните 2 години ще могат да карат и без пуснати фарове, защото ще светят заради радиоактивните излъчвания на Стронций-90 и Тритий, а скоро могат да почнат да светят и шофьорите им, имали глупостта да си купят нова радиоактивна японска кола! Честито на прецаканите!
  • #63
    12 rate up comment 13 rate down comment
    дришо клепа ( преди 12 години )
    Япончетата се опитват да достигнат недостижимия Вейрон. Естествено, безуспешно. Защо ли? Ами самото ускорение е просто малка част от това технологично съвършенство. Защото Бугати и Нисан не могат да бъдат сравнявани от нормален човек. Защото луксът НЕ е пластмаса. Защото "формата е временна, а класата-вечна".
  • #62
    10 rate up comment 10 rate down comment
    До японец сепукист ( преди 12 години )
    Е каква надеждност може да има Тойота, която ускорява сама, не може да спре и катастрофира! Или спирачките й отказват, или волана блокира заради някакъв дефектен болт, или въздушните възглавници се отварят в движение и удрят нищо неподозиращия шофьор право в сурата и той катастрофира! Е кой ще си купи такава трошка ако има повече пари, за това ги купуват бедняците по света, които са много и за това оризарите продават много!
  • #61
    2 rate up comment 3 rate down comment
    PGGC ( преди 12 години )
    Ti gledai da ne ostane6 samo po venci
  • #60
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 12 години )
    Да бе, те, японците копат земя под фукушима от нея правят асвалт за колите си?? Опссс, те май други едни пълнеха премиумите си с хасфалт.А ти тъповато ВАГонче кога ще разбереш че връзка между сервизни акции и надеждност няма? Тойота са с много сервизни акции и са супер качествени, ФВ са с много сервизни акции, ама са пълни *** и всеки втори виси седмици в сервизите.
  • #59
    7 rate up comment 11 rate down comment
    до истината ( преди 12 години )
    Преди като си купуваха японска брантия хората си рискуваха парите, а сега - здравето!Наистина вече всеки рискува здравето си като си купи радиоактивна японска количка!
  • #58
    4 rate up comment 6 rate down comment
    ИСТИНАТА ( преди 12 години )
    Концентрацията на радиоактивни вещества в подпочвените води под японската АЕЦ "Фукушима-1" днес е нараснала до най-високото си равнище от момента на аварията през март 2011 г. Това съобщи компанията оператор на централата ТЕПКО, цитирана от ИТАР-ТАСС. По данни на компанията равнището на радиация в пробите вода, взети от техническия кладенец, намиращ се източно от втори енергоблок, е било 1,3 млн. бекерела на литър. Пределната норма за изливани в океана течности е 60 хил. бекерела. От водата се излъчва силно бета-лъчение, което показва, че тя съдържа стронций-90 и тритий, казаха от ТЕПКО.
  • #57
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Стига с тоя смешен Алексис еLFA! Изобщо никой не ги купува, е има и изключения, но по принцип всеки богаташ има най-малко 2 немски лимузина в гаража - за престиж и кеф, но нито една японска, а гърчавия Алексис еLFA пък изобщо никой не го бръсне за слива!