IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?

Журналисти успяха да тестват новата "напомпана" версия на Годзила

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?
Журналисти от две издания - британското AutoExpress и канадското The Garage Guy, първи имаха възможност да тестват „напомпания” Nissan GT-R Nismo, който дебютира на автосалона в Токио през ноември.

Въпреки че производителят още не е разкрил официално динамичните характеристики на автомобила, представителите на медиите, изпробвали спортната машина, твърдят, че Годзила ускорява от 0 до 60 мили в час (96 км/ч) за 2.4 секунди. Ако това е истина, то Nissan GT-R Nismo изравнява и дори подобрява резултатите на най-бързия сериен автомобил на планетата Bugatti Veyron Super Sport, който прави същото за 2.46 секунди.

Изпитанията са направени на японската писта Sodegaura Forest Raceway близо до Токио, като журналистите са завъртели по 4 обиколки със суперколата. Тя разчита на познатия 3.8-литров би-турбо V6 мотор, чиито възможности са увеличени до 600 к.с. и 650 Нм.

Моделът на японците разполага с нови пружини на окачването и амортисьори Bilstein DampTronic с регулируеми настройки на твърдостта, нови стабилизатори за напречна устойчивост и др.

Коефициентът на аеродинамично съпротивление пък е сведен до 0.27 благодарение на по-широката предна броня, променената задната броня и задното антикрило, което е от карбон. Гумите са Dunlop с размер 255/40 ZRF20 отпред и 285/35 ZRF20 отзад, а джантите - 20-цолови, 6-спицеви, марка Rays.

Снимка: The Garage Guy
 

0 от 500
  • #56
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Дошльо ( преди 12 години )
    Е нема по-разваляема кола от Тойота, те просто са световни шампиони в най-разнообразните си технически проблеми в резултат на дефектните части, само гумите им още не са дефектирали! На мойта хондичка й сменям само маслото щото я вече съм я отписах и въпреки това е по-добра от Тойота!
  • #55
    1 rate up comment 8 rate down comment
    кики-рики ( преди 12 години )
    Има някакъв дисплей в японската каручка, който е мега скъп, по-скъп от каручката, което е напълно обяснимо с оглед цената й!
  • #54
    1 rate up comment 7 rate down comment
    PGGC ( преди 12 години )
    Germanskite koli struvat skapo,za6toto sa premium i voziat kato letia6to kilim4e,a ne kato caruci za 200000 dolara napraveni ot mamaligi
  • #53
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Дошльо ( преди 12 години )
    Като бях малък много бой ядох и все по главата и те така сега имам постоянно главоболие и когато съм на тъмно ми се привиждат някакви японци, които правят разни движения и предизвикват у мен електрически разряд под формата на високоволтови дъги и така ме зареждат, че по цял ден мога да пиша глупости без никаква умора! Трябва да си преправя хондичката на елекричка, да си я карам без пари!
  • #52
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 12 години )
    Porsche 918-6.57. Porsche 918-3/100.To4ka po vaprosa.6.57, ама без климатик и само първата обиколка. Втората обиколка 7.57, но пак без климатик, щото такъв няма. 3/100 разход ама само ако спираш на всеки 50 километра и зареждаш батерията за по 6 часа. Абе немски технологичен премиум му кажи и не го обиждай повече. Пълна карикатура, подигравка с *** които биха дали толкова пари за това недоразумение.
  • #51
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Като гледах по долу клипчето ясно се вижда как шофьора се друса също като в каруца при положение, че кара на писта! А някой беше писал, че била кола за всеки ден, глупости на търкалета! Каруцата си е каруца, това е!
  • #50
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Като бях малък - средата на 90-те имаше една реклама на батерии Тошиба.В рекламата имаше трима японеца в кимона, които правеха разни движения от някое от бойните изкуства и с тях предизвикваха електрически разряд под формата на високоволтови дъги.В рекламата се казваше:Силата е нищо без контрол.Кратко, точно и ясно, типично по японски.ГТР е олицетворение точно на тази философия и както виждаме тя е съвършено успешна.JAPAN POWER!
  • #49
    13 rate up comment 0 rate down comment
    До PGGC ( преди 12 години )
    Porsche 918-6.57. Porsche 918-3/100.To4ka po vaprosa.А колко струва Порше 918 и колко Нисан ГТР Низмо?Май не задаваш правилния въпрос?И коя германска спортна кола на цената на този ГТР ще се повхвали с такива показатели? Май за нито една не се сещам!
  • #48
    4 rate up comment 1 rate down comment
    нисан нисансковски ( преди 12 години )
  • #47
    3 rate up comment 14 rate down comment
    PGGC ( преди 12 години )
    Porsche 918-6.57. Porsche 918-3/100.To4ka po vaprosa