IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?

Журналисти успяха да тестват новата "напомпана" версия на Годзила

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?
Журналисти от две издания - британското AutoExpress и канадското The Garage Guy, първи имаха възможност да тестват „напомпания” Nissan GT-R Nismo, който дебютира на автосалона в Токио през ноември.

Въпреки че производителят още не е разкрил официално динамичните характеристики на автомобила, представителите на медиите, изпробвали спортната машина, твърдят, че Годзила ускорява от 0 до 60 мили в час (96 км/ч) за 2.4 секунди. Ако това е истина, то Nissan GT-R Nismo изравнява и дори подобрява резултатите на най-бързия сериен автомобил на планетата Bugatti Veyron Super Sport, който прави същото за 2.46 секунди.

Изпитанията са направени на японската писта Sodegaura Forest Raceway близо до Токио, като журналистите са завъртели по 4 обиколки със суперколата. Тя разчита на познатия 3.8-литров би-турбо V6 мотор, чиито възможности са увеличени до 600 к.с. и 650 Нм.

Моделът на японците разполага с нови пружини на окачването и амортисьори Bilstein DampTronic с регулируеми настройки на твърдостта, нови стабилизатори за напречна устойчивост и др.

Коефициентът на аеродинамично съпротивление пък е сведен до 0.27 благодарение на по-широката предна броня, променената задната броня и задното антикрило, което е от карбон. Гумите са Dunlop с размер 255/40 ZRF20 отпред и 285/35 ZRF20 отзад, а джантите - 20-цолови, 6-спицеви, марка Rays.

Снимка: The Garage Guy
 

0 от 500
  • #26
    3 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дри.мо ще бъде поредното разочарование на Нисан! Най-грозния автомобил сред спортните автомобили, който вози като каруца и има същите почти същите екстри на каруца няма как да се сравнява с Порше, Ламборджини, Форд Мустанг, да не говорим за Бугати! Джитиера просто е една бърза каруца и нищо повече!
  • #25
    2 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Porednata rumanska da4ia,ni6to pove4e
  • #24
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Незнам какво се опитват и кой заблуждават ама всеки е виждал какво става с Варбурджинито когато конете са изравнени
  • #23
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ся, като го видиме батко му Буги-планктона да го изпапка тогава, дотогава си е на дъното на хранителната верига - хихи!
  • #22
    6 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    първо: от Нисан пак се опитват да заблудят хората с измислени динамични характеристики, защото сегашната версия уж ускорявала за 2.8 сек до 100 пък Авентадора, който ускорява за 3 сек го бие като маче у дирек! Видяхме Авентадора как го остави на 100 м. зад себе си на най-голямото международно състезание в Щатите за нови суперспортни модели!Второ: сигурен съм че и 300 км не може да дигне японския дръгел, така че пак ще яде шамарите от батко си Бугати!
  • #21
    21 rate up comment 4 rate down comment
    ПирамиТка ( преди 12 години )
    Ко нйеееееее! Годзила папка малки хухкави вурстчета. Глади пълно тумбаче и се кефи на живота. Ех, тежко е на дъното на хранителната верига.
  • #20
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Един там ( преди 12 години )
    ЖеТеАр-а е МНОГО сериозна машина, няма съмнение...Голяма БРАВО на Нисан. На черното, бяло не можеш да кажеш...Ама или този автомобил е ЖЕСТОКО олекотен, или динамиката са я поукрасили доста.600 к.с. и 2.4 до 100, не се връзват.
  • #19
    7 rate up comment 16 rate down comment
    фсб ( преди 12 години )
    готино е низмото, няма спор, но бугатито си е бугати...
  • #18
    10 rate up comment 18 rate down comment
    EmoXide ( преди 12 години )
    GT-R не е изобщо всекидневен автомобил, още повече за кофти пътища. Ако искате да останете без бъвреци на младо години, карайте го всеки ден.Има и още нещо... за разлика от LEXUS LF-A, за който TOYOTA бая се поизръсиха като цена и видяха, че е набутвация искат безумни суми, то NISSAN Skyline си е отколешна традиция, който в днешно време продават на загуба, за да поддържат имиджа си.
  • #17
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )