IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?

Журналисти успяха да тестват новата "напомпана" версия на Годзила

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?

GT-R Nismo е по-бърз от Veyron Super Sport?
Журналисти от две издания - британското AutoExpress и канадското The Garage Guy, първи имаха възможност да тестват „напомпания” Nissan GT-R Nismo, който дебютира на автосалона в Токио през ноември.

Въпреки че производителят още не е разкрил официално динамичните характеристики на автомобила, представителите на медиите, изпробвали спортната машина, твърдят, че Годзила ускорява от 0 до 60 мили в час (96 км/ч) за 2.4 секунди. Ако това е истина, то Nissan GT-R Nismo изравнява и дори подобрява резултатите на най-бързия сериен автомобил на планетата Bugatti Veyron Super Sport, който прави същото за 2.46 секунди.

Изпитанията са направени на японската писта Sodegaura Forest Raceway близо до Токио, като журналистите са завъртели по 4 обиколки със суперколата. Тя разчита на познатия 3.8-литров би-турбо V6 мотор, чиито възможности са увеличени до 600 к.с. и 650 Нм.

Моделът на японците разполага с нови пружини на окачването и амортисьори Bilstein DampTronic с регулируеми настройки на твърдостта, нови стабилизатори за напречна устойчивост и др.

Коефициентът на аеродинамично съпротивление пък е сведен до 0.27 благодарение на по-широката предна броня, променената задната броня и задното антикрило, което е от карбон. Гумите са Dunlop с размер 255/40 ZRF20 отпред и 285/35 ZRF20 отзад, а джантите - 20-цолови, 6-спицеви, марка Rays.

Снимка: The Garage Guy
 

0 от 500
  • #16
    29 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    На швабето много им бърка в здравето тая машинка :)
  • #15
    35 rate up comment 6 rate down comment
    Japan Power ( преди 12 години )
    6 цилиндъра и 3.8 литра работен обем са по-бързи от 16 цилиндъра и 8 литра обем? Разбира се, все пак говорим за японски срещу немски технологии!!
  • #14
    28 rate up comment 3 rate down comment
    Александр Макаронски ( преди 12 години )
    Гледах интервю с един от водещите японски тунери Amuse. Темата беше за напомпани GT-Rи. Та представителя каза, че 750-800 коня е минимума при тях. За какъв минимум си говорим! От друга страна техния Amuse GT-R беше само 650 коня и го попитаха защо е толкова малко,а той отговори "защото е с фабрични турбини". Та значи само с един бууст контролер получавате 100+ коня без никакви проблеми.
  • #13
    31 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Освен това, германците забучват един голям двигател с много коне и въртящ момент за да постигнат това, което японците правят с много по-малки двигатели и по-добре направени други компоненти! Това се казва стремеж към съвървешенство, което е залегнато между другото във житейската им философия! Затов, колкото и да уважавам германците заради техническия им гений и дисциплина, пред японците се пркланям, защото знаеш че влагат душа и сърце в такива произведения на изкуството!
  • #12
    27 rate up comment 5 rate down comment
    до трифорсето ( преди 12 години )
    ама и гумите са му дънлоп ...напиши го де...МНОГО СТЕ ЖАЛКИ И ЗЛОБНИ МЪНИЧЕТА ...НАПИШИ ГО ДЕ ГУМИТЕ МУ НЕ СА ЯПОНСКИ...*** И СМЕШНИЦИТЕ МУ ТУКА
  • #11
    22 rate up comment 5 rate down comment
    ох на БАТЬЯ ( преди 12 години )
    малко парички да дойдат и да се повозя на ГОДЗИЛА НИЗМО ай да му се невиди...
  • #10
    32 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    каквото и да говорите, това е уникален автомобил. Просто е произведение на инженерното изкуство.. факт е какво толкова ви боли? Вейрона ако не е за ускорение за какво е ? За завой ? ХАххАха тоя толуп в завой се държи като преял слон.... Японците, когато решат да направят нещо перфектно го правят. Не вярвам да има човек, който да оспори перфекционизма на японците. Те са различна нация с различно мислене, за тях провал е неизправността на всичко до което са се докоснали!
  • #9
    31 rate up comment 7 rate down comment
    NIPPON ( преди 12 години )
    НЕВЕРОЯТНА МАШИНА О ТОВА...абсолютно балансирана и постоянно я развиват....и само да спомена Порше вече избягаха от позицията на конглокент и потърсиха модел с хидрид двигател и цена от 900 000 долара....до веероне не трябвало да се мерят тоя дето пише АМА НАЛИ ВЕЕРОН ГО РЕКЛАМИРАТ КАТО СУПЕР БЪРЗАТА КОЛА E като го рекламират ще яде самурайският меч
  • #8
    36 rate up comment 4 rate down comment
    Nev ( преди 12 години )
    Shldon, до някъде мога да приема думите ти, но тук избягваш от един мног съществен момент! А именно, че ГТР с технологиите си слага в малкия си джоб автомобили в пъти по-скъпи от него, претендиращи да са расови спортисти! Именно ГТР-а блесва в технологично отношение пред останалите и си струва всеки цент похарчен за него!
  • #7
    28 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Аре сега..., не ви е особено приятно, че кола струваща сто и кусур хил. евро ускорява по същия начин като Прасето.Да не говорим, че Тулупът на писта никакъв, ама никакъв го няма. Погледнете листата на Северната дъга и ако откриете Вейрон се обадете. Срам ги е , ама много. Външно ГТР не ми е най-любимата кола, но като качества е неоспорима. Японеца показва как трябва да се правят нещата, а германеца гледа да те олаби- това е простата истина!