IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Британци се усъмниха в ефективността на дизела

Компанията Which смята, че бензиновите коли са по-надеждни и по-икономични

Британци се усъмниха в ефективността на дизела

Британци се усъмниха в ефективността на дизела
Британската изследователска компания Which обяви, че да притежаваш дизелов автомобил е по-скъпо и по-нерентабилно отколкото такъв с бензинов двигател.

Според експертите дизеловата машина се изплаща едва след 14 години експлоатация, което в наши дни е напълно излишно, тъй като малко хора изкарват толкова време с една и съща кола.

Изследователите са на мнение, че в началото дизеловият автомобил, който е с 3-4 % по-скъп от бензиновия, наистина излиза по-изгодно като разход на гориво за собствениците си. С течение на времето обаче бензиновият взима сериозно приемущество, тъй като поддръжката му е по-евтина. Освен това от Which са категорични, че при съвременните технологии на бензиновите двигатели те са не по-малко икономични от дизелите.

За изследването си компанията е сравнявала мотори и от двата вида при 5 от най-популярните във Великобритания автомобили от различни класове - Ford Fiesta, VW Sharan, VW Tiguan, Vauxhall (Opel) Astra и BMW 5-Series.

В хода на проучването се оказва, че бензиновите версии са по-здрави и по-надеждни от дизеловите. Това важи не само за периода на гаранция, който на Острова е средно 3 години, а и за следващия срок на експлоатация на машините – между 4 и 8 години.

Тагове: vs
0 от 500
  • #88
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Триумф,Морган,Ginetta,MG,TVR,абе *** да ви изреждам ли още?Скрийте си насраните *** няма да ви предавам уроци.И бегом на селската поляна.
  • #87
    23 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    англичаните имат 100 марки за спортни бутикови автомобили.Това,че във вашето село не сте ги чували,хайде бегай се скрии някъде.Тук гъмжи от селки тарикати технически инвалиди.Хората пишещи в сайта да не допускат нескопосани цъ*вули да вземат отношение по непознати за тях теми.Хем прости,хем нагли.
  • #86
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Blago ( преди 11 години )
    на мен дизела ми допада повече. Не съм пилот и обичам да си карам спокойно. Предпочитам дизела защото има изобилие от турбинирани дизели и предпочитам да имам мощност за изпреварване в ниските обороти, а не да ми ръмжи в 4-5хил. оборота. Лекичко си подавам газ и си бръмча с 50-60.Също така съм правил 4 на 100 извънградско, както и 10. Всичко си зависи от тежестта на крака, но според мен ако искаш да караш икономично, дизела ти дава по-големи възможности за смъкване на разход от бензи
  • #85
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти тов Англия да не я сравняваш с Перник?
  • #84
    26 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всички бегачки на Субару се подготвят от англииската фирма Продраив.Всички Хонди се подготвят от Муген,за Нисан ГТР няма да ти говорим.Англичаните са толкова напред от тъпите шваби,че ти е бедна фантазията.
  • #83
    18 rate up comment 5 rate down comment
    nqkoi ( преди 11 години )
    ta 4ak sega li se usetihte 4e ni6to ne stava ot tiq naftovi pe4ki_bravo
  • #82
    26 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Англичаните да говорели за коли било смешно.Абе таранколу в Англия са всички заводи на болидите от Ф1.Има ли по технологични автомобили от тях?Големи некадърници си изказват мнението тук.
  • #81
    24 rate up comment 5 rate down comment
    Slavo ( преди 11 години )
    А, по принцип има едни коли с едни такива дизелови мотори като 1.9 TDI PD 77kW и още един ЛЕГЕНДАРЕН 2.0 TDI PD! Номер 1. Масло не горят, икономични са, НИКОГА няма да спука главата и да протече антифриз в горивната камера, нямат проблеми с дюзите... Абе- германска работа! Монтират се на октавия, пасат и А4. Много са хубави! Горещо се препоръчват- като топъл хляб!!
  • #80
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Slavo ( преди 11 години )
    "7 на 100 дизел,ехаааа,това трябва да е голям джип" НЕ, НЕ просто ти си фантазираш! Имал съм едно пътуване служебно и неприятно... Прага-Кешкемет-Прага. Миналата година една октавия ме разби тотално! 2008г. произведена 1896см. раб. обем на мотора- гориво нафта! Даде разход 6.78л на 100км. На тоя терен, дето няма планина, аз САМ и един лаптоп за товар! Добре, че горивото го плащам с карта на фирмата... А за скорост над 130- ЗАБРАВИ! Не мога да си го позволя! Глобите са ужасни...
  • #79
    30 rate up comment 6 rate down comment
    Propov ( преди 11 години )
    Хората са направили изследване според западно европейската реалност.И са прави.Все пак това е научна разработка и се базира на факти и изводи от тях.Аз точно за това си имам и лични наблюдения и те съвпадат с посочените.Късогледият потребител смята само консумацията на гориво.Учените и умни хора виждат малко по-далеч.Съвременните дизели за да се опрат на бензиновите са натъпкани със скъпи и сложни системи.Тези системи почват да подяждат джоба след време.Ама колата не е само сипваш и караш!