IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Следващото поколение на Subaru WRX / WRX STi ще бъде снабдено с 1.6 литров мотор от серията FB, който ще бъде оборудван с електрически компресор. Това разкри австралийското издание Drive, според което по този начин компанията ще се опита да се пребори с един от големите си конкуренти – Mitsubishi, в опита за създаване на по-екологични автомобили.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Drive припомня набиращите скорост слуховете, според които следващото, 11-о поколение на седана Mitsubishi Lancer Evolution ще бъде хибрид. За да отговорят подобаващо, в Subaru са взели решение да намалят обема на сегашния си 2.5 литров мотор до 1.6 литра.

При версията WRX неговата мощност ще бъде около 270 к.с., а при WRX STi - над 300 к.с. Освен това стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа такава, като това ще позволи да се увеличи икономичността на агрегата.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Подробности за новата разработка на Subaru се очакват при появата на WRX и WRX STi, което е планирано за 2014 г. Вече се знае, че двете версии на автомобила ще се различават сериозно от моделите от семейството Impreza и ще се превърнат в един напълно нов модел на компанията.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Любопитно е и друго – твърди се, че за новите WRX / WRX STi японският производител ще се откаже от досегашната автоматична скоростна кутия, която ще бъде заменена от безстепенна вариаторна трансмисия. Досегашната механична скоростна кутия ще остане.

Тагове: wrx wrx sti
0 от 500
  • #44
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Баварец - по тази логика защо да не сложиш пак по-голямо комресорно колело на турбокомпресора и при ниски обороти да не е олкова развъртян, а при високи да е развъртян и на макс. дебит и налягане. напрактика говориш за един и същи процес и в 2ра случая имаш компресорно колело което нагнетява въздух, разликата е че едното се управлява по лесно тъй като се управлява чрез ел. импулси,а другото се управлява чрез косвена величина. Това е принципа на работа(създаване на налягане и дебит) е ЕДНАКЪВ !
  • #43
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    който твърди че турбото има по голямо кпд от компресора е *** парво са несъвместими вършат различна работа абе бавареца ти за турбо лаг чувал ли си а компресора няма лаг разликата е такава че турбото дава мошност при високи убороти тоест коне /кВА КОМПРЕСОРА дава мошност при въртящ момент нютони демек при ниски обороти затова няма и лаг а и затова се казва ТУРБО лаг ама такива сте инженери тапани че енам и накаде повече неуки механици
  • #42
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    abe prav e bawareca
  • #41
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До оли-тата ( преди 12 години )
    Абе баш механици и инженери! Вие работа немате ли си? Така като ви чета "матрялите" по-долу май сте за F1 конглокс...
  • #40
    4 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    т.е. ако прекалиш с компресията трябва да правиш ограничение на въздуха с дросела а това вдига т.н. pumping losses. които може да се избегнат само с високооктанов бензин. а при каране с малко тротъл - когато има опасност от детонация се намаля изпреварването на запалването и се обогатява сместа и от там пада КПД - това правят "прочутите" напилени мотори на ферари за да им се раздват фенчетата а всъщност в порше го правят по добре.
  • #39
    2 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    това не важи за моторите които са съвсем напилени - спортни мотори с висока компресия. тогава за да се избегне детонация заради висока компресия се разботи с обогатени смеси и също се притваря дросела при детектиране на детонация и от там се намаля КПДто. не знам тези БМВта за които говориш дали са правили така или просто са ги карали с лош бензин. но със сигурност моторите на ферари правят така и затова принципно лапат доста.но теоретично висока компресия - по високо КПД.
  • #38
    1 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    високата компресия след като увеличава получената можност при еднакво количество гориво - значи повишава ефективноста на мотора - т.е. КПД-то и следователно сваля разхода. много бъркаш ако си мислиш противното, повярвай ми.
  • #37
    1 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    точно тук се замисли - какво значи далеч от максималния в.момент - та той зависи главно от това колко въздух може да вкараш в мотора за да изгориш повече гориво и да получиш по голяма сила на налягането на газовете и от там въртящ момент.
  • #36
    1 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    ел.компресора просто го правиш с по гоялмо компресорно колело за да има достатъчен дебит - до колкото искаш обороти. при ниски обороти го развърташ по малко защото там е необходим по малко въздух. и всъщност ще получиш доста голям въртящ момент, което не е безмислено а даже е полезно. а турбокомпресора ако го направиш голям имаш турбодупка защото става инертен ротора, на който са компресора и турбината. а инертноста на ротационно тяло зависи много от диаметъра му.
  • #35
    3 rate up comment 2 rate down comment
    WAs ( преди 12 години )
    Голямата компресия не ти сваля разхода, увеличава получената мощност от двигателя. Това е свързано с куп други фактори, но това не ти сваля разхода хич, за това старите бмв-та който обикновенно бяха с по-висока компресия на атмосферните си двигателя спрямо другите вадеха повечко коне, но и станаха известни с много високият си разход.