IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Следващото поколение на Subaru WRX / WRX STi ще бъде снабдено с 1.6 литров мотор от серията FB, който ще бъде оборудван с електрически компресор. Това разкри австралийското издание Drive, според което по този начин компанията ще се опита да се пребори с един от големите си конкуренти – Mitsubishi, в опита за създаване на по-екологични автомобили.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Drive припомня набиращите скорост слуховете, според които следващото, 11-о поколение на седана Mitsubishi Lancer Evolution ще бъде хибрид. За да отговорят подобаващо, в Subaru са взели решение да намалят обема на сегашния си 2.5 литров мотор до 1.6 литра.

При версията WRX неговата мощност ще бъде около 270 к.с., а при WRX STi - над 300 к.с. Освен това стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа такава, като това ще позволи да се увеличи икономичността на агрегата.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Подробности за новата разработка на Subaru се очакват при появата на WRX и WRX STi, което е планирано за 2014 г. Вече се знае, че двете версии на автомобила ще се различават сериозно от моделите от семейството Impreza и ще се превърнат в един напълно нов модел на компанията.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Любопитно е и друго – твърди се, че за новите WRX / WRX STi японският производител ще се откаже от досегашната автоматична скоростна кутия, която ще бъде заменена от безстепенна вариаторна трансмисия. Досегашната механична скоростна кутия ще остане.

Тагове: wrx wrx sti
0 от 500
  • #14
    16 rate up comment 3 rate down comment
    субарист ( преди 12 години )
    Мдаа 270 субару коня по 1,4 Ще има наказани Баварци е36.То не,че със дъртата ми импреца не ги разплаквам зимно време.А и в сервиз за 10 години съм ходил само за смяна на масло,гуми и ремъци и кафе само.
  • #13
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    за тебе само ел енергията ли е енергия и компресора не генерира ниаква мощност а ?компресора и турбоната генерират достатачно голямо налягане за мощност само че в различни диапазони келешче некадарно за тебе само турбото ли дава мощност компресора не дава никаква а ооо колко си некадарен
  • #12
    4 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    в първия си пост съм написал че компресора не генерира енергия. и по ниски я разход идва от даунсайзинг. а после обясних че има технологии за генериране на ел.енергия от изгорели газове. и дадох линк. ти кое от всикчи тези неща не разбра. кво ми се правиш на образован като не си ги чувал. ае бегай да четеш няма аз цял ден да те образовам.
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    тука става въпрос за компресор с електромотор не механичен каде го сложи това незнамили се чудиш от каде идва тока на компресора ли ?то и без това май не знаеш каква е разликата м/у компресор и турбина кое е по ефективно и в какъв диапазон
  • #10
    4 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    за такива многознайковци като теб съм дал линк да се запознаят с технологията. прочети внимателно и после ми кажи глупости ли говоря или на теб познанията са ти ограничени. ето ти спецаиално часта с генератор на изгорелите газове: http://***.cpowert.com/products/tigers.htmумник. ама да не се направиш на луд да не кажаш нищо след като се доизучиш.
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    бавареца:първо се научи каква е разликата м/у компресор и турбо разликата е безумна вземи се научи че говориш много простотии (генератор на изгорели газове)то и не само ти де повечето казахте пални простотии единия го изкара хиб
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ако е хибрид, ок ... ел. двигателя има по-високо К.П.Д. от ДВГ, но тук говорят за компресор и нищо за хибрид и ел.двигатели сеш се ?
  • #7
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    пичове не знам какво спорите, но щом енергията идва от полезната работа на двигателя значи спада полезното действие. При турбото енергията на изгорелите газове е загубена за двигателя, за това имат по-високо К.П.Д. обикновено. Няма как да ти генерира повече ток от консумираната. няма двигател ,генератор или квото и да е с К.П.Д. повече от 100%. Така че .. незнам какви минуси слагате ;)
  • #6
    10 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    и колко харчи градско твоя V8-мак? под 15 пада ли ? за мен това е бъдещето. тези 300кс няма да са при 5000обо. но без проблем може да са при 7000. готиното е че с електрически компресор не е проблем да се направи налягане в широк диапазон и 1,6л мотор да прави 300нютона от 1000 до 7000 оборота. и ако се добави и генератор на изгорелите газове всичко заспива.ето ако някой иска да се образова. http://***.cpowert.com/
  • #5
    4 rate up comment 19 rate down comment
    Пацо ( преди 12 години )
    Абе щайга 1.6 300кс и на 100 000 км ще е фира мотора. Тия новите коли за нищо не стават. Направо 1.1 да ги прават. Моя В8-мак е на 300 000 и е като нов и звук има и вървеж, а тоя миксер до морето и ще ти счупи главата от фучене.