IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Следващото поколение на Subaru WRX / WRX STi ще бъде снабдено с 1.6 литров мотор от серията FB, който ще бъде оборудван с електрически компресор. Това разкри австралийското издание Drive, според което по този начин компанията ще се опита да се пребори с един от големите си конкуренти – Mitsubishi, в опита за създаване на по-екологични автомобили.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Drive припомня набиращите скорост слуховете, според които следващото, 11-о поколение на седана Mitsubishi Lancer Evolution ще бъде хибрид. За да отговорят подобаващо, в Subaru са взели решение да намалят обема на сегашния си 2.5 литров мотор до 1.6 литра.

При версията WRX неговата мощност ще бъде около 270 к.с., а при WRX STi - над 300 к.с. Освен това стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа такава, като това ще позволи да се увеличи икономичността на агрегата.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Подробности за новата разработка на Subaru се очакват при появата на WRX и WRX STi, което е планирано за 2014 г. Вече се знае, че двете версии на автомобила ще се различават сериозно от моделите от семейството Impreza и ще се превърнат в един напълно нов модел на компанията.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Любопитно е и друго – твърди се, че за новите WRX / WRX STi японският производител ще се откаже от досегашната автоматична скоростна кутия, която ще бъде заменена от безстепенна вариаторна трансмисия. Досегашната механична скоростна кутия ще остане.

Тагове: wrx wrx sti
0 от 500
  • #34
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    btw приятно е да обменят гледни точки, знания и опит, без псувни и обиди. Поздравявам те за което, тъй като рядко се вижда в този сайт това нещо :)
  • #33
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А за ел. компресора съм съгласен можеш да достигаш каквито си искаш параметри рано рано (не важи за механичния),но консумираната ел. енергия, за да развъртиш този компресор при ниски обороти далече от макс. въртящ момент и коне се обезсмисля :) Ще видим в крайна сметка японците са страшно изпипани в управлението и електрониката, така че времето ще покаже. Както се казва истината винаги е по-средата.
  • #32
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Еми това ти казам, че се цели точно определена гранична стойност на налягането. И за това казвам, че се прави само и единствено за определения ддвигател, а не масово. ел. компресора ще го развъртащ до безкрай или какво? А чрез управлението както казваш естественно, че се контролира и дебита на въздуха. Въпроса е че така се развърта доста по-бързо от обикновено и сваляш границата в която достигаш оптималните параметри.
  • #31
    2 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    пак да ти повторя по голямото КПД идва от високата компресия. да почакаме да изкарат точните параметри на мотора на субару, но съм сигурен че ще е поне 10:1. а сегашния е 8,8:1. казано просто - сегашния мотор на субаро е примерно с 30% КПД, а новия ще е с 35%. и дори да изразходват тези 5% за ток за ел.компресор пак са поне на равно. и няма турбодупка.
  • #30
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Но аз за това и казах,че подобни варианти се правят главно за спортни цели, а не за коли проектирани да изминат поне 100 000 км. без да сменяш или оправяш турбото :)
  • #29
    1 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    това е много погрешно. турбото има дебит. не може да достави налягане до безкрай. т.е. може да вдигне много налягане но ако дебита въздъх е малък. ако дебита е голям налягането пада. дебита зависи от диаметъра на входа на компресорната част. какво значи "ако компресора да е с уестгейт" ? те всички са. иначе ще надуеш бензинов мотор с 2,5 бара и кво правим?
  • #28
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ха , за да ти предложат такъв вариант производителите на турбокомпресори , трябва да ти предложат цяла система с Wastegate специално пригодена и проектирана за твоя двигател ? Усещаш ли защо това не се прави в масовото производство. Да не говорим, че така живота на турбинната част обикновенно е и по кратък, заради максималните обороти на който работи непрекъснато. Това обаче отново не прави нещата невъзможни и не прави ел. компресора с по-високо К.П.Д.
  • #27
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    проблема е че този вид система с голям Wastegate, малка турбинна част на турбокомрпесора и голяма компресорна част е доста скъпа. Да не говорим,че се използва почти и само за спортни цели. Но това не опровергава факта за по-добрата ефективност. ел. компресора има мн. добро управление, прав си и много по лесно се реализира това управление, но като К.П.Д. във всеки един комент турбокомпресор може да даде по-добро, стига да съумееш да го управляваш. Въпрос на искан резултат за постигане.
  • #26
    2 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    а това което казваш за малка турбина с по-голямо компресор - ти да не мислиш че тия дето правят турбокомпресори са хванати от улицата - те оптимизират до колкото може. вярно е че има афтърмаркет фирми, които допълнително оптимизират. често се рекламират като хибридни-турбота. но няма как да постигнат по широк диапазон от ел.компресор. то и карбуратора може да се настрои в тесен диапазон да работи добре, но не и в широк като инцекциона.
  • #25
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Баварец обърка тука малко. За постоянна и най-добра работа на двигателя се изисква определена гранична стойност на налягането. При достигането и тя не трябва да се надвишава, което значи че ако турбокомпресора с wastegate се развърти рано(както описах долу) ще достигне желаното налягане и ще го доставя до колкото искаш обороти. Това се цели а не контролирано увеличаване на налягането до безкрай. Идеята е да се достигне максимално бързо тази стойност и да стане константа. :)