IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Следващото поколение на Subaru WRX / WRX STi ще бъде снабдено с 1.6 литров мотор от серията FB, който ще бъде оборудван с електрически компресор. Това разкри австралийското издание Drive, според което по този начин компанията ще се опита да се пребори с един от големите си конкуренти – Mitsubishi, в опита за създаване на по-екологични автомобили.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Drive припомня набиращите скорост слуховете, според които следващото, 11-о поколение на седана Mitsubishi Lancer Evolution ще бъде хибрид. За да отговорят подобаващо, в Subaru са взели решение да намалят обема на сегашния си 2.5 литров мотор до 1.6 литра.

При версията WRX неговата мощност ще бъде около 270 к.с., а при WRX STi - над 300 к.с. Освен това стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа такава, като това ще позволи да се увеличи икономичността на агрегата.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Подробности за новата разработка на Subaru се очакват при появата на WRX и WRX STi, което е планирано за 2014 г. Вече се знае, че двете версии на автомобила ще се различават сериозно от моделите от семейството Impreza и ще се превърнат в един напълно нов модел на компанията.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Любопитно е и друго – твърди се, че за новите WRX / WRX STi японският производител ще се откаже от досегашната автоматична скоростна кутия, която ще бъде заменена от безстепенна вариаторна трансмисия. Досегашната механична скоростна кутия ще остане.

Тагове: wrx wrx sti
0 от 500
  • #54
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    субарист - нещо не е в ред ако ускоряваш до 100 за 6 а от 100-200 за 7 сек. разликата трбва да е по голяма заради голямата разлика в съпротивлението. колите дето правят 100-200 за 7сек наистина са много малко, но те ускоряват 0-100 за под 5сек.
  • #53
    3 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    а пък да се говори за КПД на турбото е принципно безмислица. КПД се мери на целия задвижващ агрегат. ако се гледа само двигателя той при турбо колите е по ниско КПД, икономията идва заради даунсайзинга. механичния компресор е ясно че гълта много енергия, но пък има предимство че няма дупка. най добре е ел.компресор и ел.генератор на изгорелите газове - пълен контрол и оптимални параметри. затова и бмв и субару говорят за такива технологии.
  • #52
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    пич уестгейта не може да пусне повече газове - той принципно е отворени се затваря когато налягането се вдигне а не обратно. ако е голяма компресорната перка ти обясних какво става - много инертно колело и голяма турбо дупка. и тогава турбото може и да работи до 7000 оборота, но под 3000 никой няма.а оня дето ме обижда да ходи да се гръмне - турбото дава мощност в тези обороти за които е сметнато - ако е малко - значи дава само в ниски и средни и няма как да даде в високи.
  • #51
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Субарист не съм фен на японските коли много много, но не мога да отрека,че са много изпипани в някой отношения. Предполагам никой говорещ без завист и комплекси ще го отрече. И както не съм фен на японските, ако докопам едно ЕВО хич няма да му се муса :)
  • #50
    5 rate up comment 7 rate down comment
    субарист ( преди 12 години )
    Колко от коментиращите тук са карали кола с 6 звезди.Сравнявате японски спортист с немски дръгел,което е неуместно.WRX,STI са цивилни рали версии и в ценовия клас 80,100 хил.лева нямат конглокенция.Това,че Ситроен печели WRC постоянно не значи,че са върхът.До сега ситроен не ме е изпреварвал на пътя.Да се побереш от 0 до 100 за 6 секунди и до 200 за още 7 не са много марките дето го правят сериино
  • #49
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Проблема може да се реши и с wastegate,който може да контролира мн успешно и да пропуска достатъчно голямо количество газове, така че да държи турбокомпресора в определените за момента обороти. Което значи че може да държи компресора развъртян (да няма дупка ) от началото и след това плавно, както при ел. компресора да ги вдига, но е доста по-скъпо както казахме. Начин на управление нищо повече,а ако от субрато го направят с ел. компресор просто икономически е било по-основано явно.
  • #48
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Сега видях за турбо дупката. Турбо дупка ще има, но тя както казах зависи от турбинното колело, тъй като то е отговорно за оборотите на турбокомпресора и да това е най-големият недостатък на турбокомпресорите, но проблема се решава с 2 турбини (може и мех. компр турбо) или с променлива геометрия за дизелите най-добре (при бензинките не се слага тъй като температурата на изгорелите газове е по-висока и налага използването на прекалено скъпи материали).
  • #47
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А във думите ти се криеше разковничето на по-големия разход при бмв-тата. сам каза ако прекалиш с компресията в един момент трябва да контролираш потока въздух и по-високо октанов бензин - респективно или ПОвече бенз. Това е нещото което прави автомобила в такива случай :) Компа подава повече бензин и сместа става богата, поради коригирането на дебита на въздуха :)
  • #46
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Компресията води до различни натоварвания в двигателя, което води обикновено до необходимоста на използване на други материали. Но тя не може да се вдига много и принципа е обикновено ако се слага турбо на мотор да е с по-ниска компресия, точно както каза ти. А разхода се определя от съотношението богата бедна смес и за това японците с GDI двигателя след постигане на супер обеднена смес без проблемна работа на двигателя изумиха целия свят - митсубиши.
  • #45
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А тоя *** дето обижда бавареца, дори си няма и понятие за какво става дума. ТУРБОКОМПРЕСОРА И МЕХ или ЕЛ. КОмпресор Вършат една съща работа, по един и същи начин САМО СЕ ЗАДВИЖВАТ от различна енергия ! Такива селяни, който обиждат и говорят простотий трябва да се банват от сайта ! Свалят нивото на разговор