IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Следващото поколение на Subaru WRX / WRX STi ще бъде снабдено с 1.6 литров мотор от серията FB, който ще бъде оборудван с електрически компресор. Това разкри австралийското издание Drive, според което по този начин компанията ще се опита да се пребори с един от големите си конкуренти – Mitsubishi, в опита за създаване на по-екологични автомобили.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Drive припомня набиращите скорост слуховете, според които следващото, 11-о поколение на седана Mitsubishi Lancer Evolution ще бъде хибрид. За да отговорят подобаващо, в Subaru са взели решение да намалят обема на сегашния си 2.5 литров мотор до 1.6 литра.

При версията WRX неговата мощност ще бъде около 270 к.с., а при WRX STi - над 300 к.с. Освен това стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа такава, като това ще позволи да се увеличи икономичността на агрегата.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Подробности за новата разработка на Subaru се очакват при появата на WRX и WRX STi, което е планирано за 2014 г. Вече се знае, че двете версии на автомобила ще се различават сериозно от моделите от семейството Impreza и ще се превърнат в един напълно нов модел на компанията.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Любопитно е и друго – твърди се, че за новите WRX / WRX STi японският производител ще се откаже от досегашната автоматична скоростна кутия, която ще бъде заменена от безстепенна вариаторна трансмисия. Досегашната механична скоростна кутия ще остане.

Тагове: wrx wrx sti
0 от 500
  • #74
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    що се намесваш и говориш глупости пак ти ? Турбото пречи и създава обратно налягане ако изгорелите газове се изхвърлят през waste-а след турбинното колело. Коренно различни ли са ? Ти май си тотално сбъркан. А на ниски нЕмало мощност ? Ако имаш малък турбо компресор на какви обороти ще имаш мощност бе ? Стига чете лирически отклонения на пишман форумци, прочети някоя по-сериозна книга тогава ела и ни пиши. А за обиждането... то само показва какъв селянин си.
  • #73
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    турбото кога е ефективно на много високи обороти ... а на ниски нема мощност .. турбото пречи ли на изхвърлянето на изгорелите газове а?пречии това намаля ли мощноста ? намаля я намаля се изхвърлянето на изгорели емисии а налягането което се постига требжа да го издуха така че турбото не е по ефективно от компресора зависи и кой обаче от двата вида защото и двата са коренно различни
  • #72
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    бавареца ти знаеш ли какво е интеркулер и каква работа върши че говориш за горещ въздух и защо се слага интеркулер маи не се усещаш че всеки ти дава минуси и на никой не му се слушат простотии и небивалици
  • #71
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Еми окс това е твоето мнение, аз навсякъде където съм чел знам ,че са по ефективни турбокомпресорите. За недостатъците им да прав си има ги :) Но говорех за ефективност. М/у другото нз дали споменах,че аз попринцип съм фен на компресорите не на турбокомпресорите. Просто факта за ефективноста на едната система и другата не бих го подминал, тъй като производителите в момента точно това целят, ефективност ниски емисии. Хайде предлагам да сложим край на спора. Приятно ми беше да обсъждаме баварец:)
  • #70
    0 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    не са прости тея дето мислят за ел.компресор - там ги няма тези недостатъци. и дори когато инсталират по голям компресор нямат проблем с ел.двигателя да го развъртат когато поцелаят до колкото пожелаят. това е. много е просто. с един турбокомпресор гаранция няма как да постигнеш това. а примера ти не се вижда нещо.
  • #69
    0 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    голямата турбина има дупка, малката няма дупка , но има малък дебит. да с две турбини се решава проблема но става скъпо. отделно от това турбокомпресорите много нагряват въздуха - едно заради повишаване на налягането и второ защото самите те се нагряват много защото турбинната перка е близо до компресорната.
  • #68
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Яя ( преди 12 години )
    тия щайги до сега не фалираха, но вече им е време с тия глупости дето ги правят.
  • #67
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А ако не ти харесва и тоя начин, слагаш 2 турбини, малка и голяма и проблема ти е решен, без много драми. И пак ще е по ефективна системата ;)
  • #66
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ей го на :)
  • #65
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ето ти едно клипче, където обясняват и дават точно такъв пример с малка турбинна част и голям компресор и как външният wastegate помага желаната мощност да я имаме от ниски до високи обороти :) Като там споменава и точно това което казвам, че ако не е с външен waste, който да може да пропуска достатъчно газове ще има ограничения във високите обороти