IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Следващото поколение на Subaru WRX / WRX STi ще бъде снабдено с 1.6 литров мотор от серията FB, който ще бъде оборудван с електрически компресор. Това разкри австралийското издание Drive, според което по този начин компанията ще се опита да се пребори с един от големите си конкуренти – Mitsubishi, в опита за създаване на по-екологични автомобили.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Drive припомня набиращите скорост слуховете, според които следващото, 11-о поколение на седана Mitsubishi Lancer Evolution ще бъде хибрид. За да отговорят подобаващо, в Subaru са взели решение да намалят обема на сегашния си 2.5 литров мотор до 1.6 литра.

При версията WRX неговата мощност ще бъде около 270 к.с., а при WRX STi - над 300 к.с. Освен това стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа такава, като това ще позволи да се увеличи икономичността на агрегата.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Подробности за новата разработка на Subaru се очакват при появата на WRX и WRX STi, което е планирано за 2014 г. Вече се знае, че двете версии на автомобила ще се различават сериозно от моделите от семейството Impreza и ще се превърнат в един напълно нов модел на компанията.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Любопитно е и друго – твърди се, че за новите WRX / WRX STi японският производител ще се откаже от досегашната автоматична скоростна кутия, която ще бъде заменена от безстепенна вариаторна трансмисия. Досегашната механична скоростна кутия ще остане.

Тагове: wrx wrx sti
0 от 500
  • #84
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    хахаха. аз съм учил и физика а ти само си чувал за нея. не се казва по свит а по плътен. и не е това че като се възпламени се разширява повече а защото като е по плътен има повече кислород и може да изгори повече гориво. айе ходи да четеж кники - спирам с уроците за днес. пишете си сами плюсчета.
  • #83
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    бавареца знаеш ли за какво са а ?да истудява нагнетения въздух ама знаеш ли защо е хубаво да е колкото се може по истуден ... щото колкото по студено толкова е по свит и като се въспламени се разширява в същия обем по голямо количество демек
  • #82
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Subarufan ( преди 12 години )
    Баварец, не бъркай основната характеристика на турбото, а именно да се вкарва повече въздух в цилиндрите, за да може да се изгаря по-голямо количество гориво и от там да се повиши мощността на двигателя, без да се увеличава работния обем. Аз просто сравних различните компресори по отношение на общото КПД на двигателя.Турбокомпресора уползотворява инъче изгубена енргия, а механичния взема от енергията на двигателя, за да се движи и там е съществената разлика.
  • #81
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    знам какво е интеркулер - колата ми има два даже. и съм си гледал температурата онлайн. и не само нея. и знам какво говоря.
  • #80
    1 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    твоето субару кой модел е? ако е STi едвва ли е с голямо КПД - *** сигурно 15.
  • #79
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Subarufan ( преди 12 години )
    Всяко турбо има лаг, и това се дължи на инерцията, т.е времето, което е необходимо да се развърти масата на ротора до определени обороти.Колкото по-голяма маса, толкова лаг-а нараства. Освен това, турбокомпресорите вдигат КПД-то на целия двигател,защото се оплзотворява енергията на изгорелите газове,инъче загуби,а винтови, руут копресори и.т.н са механични, и за задвижването им се ползва част от мощността на двигателя, т.е общото КПД намаля.
  • #78
    0 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    драгстерите са друго нещо. не ги намесвай. при тях освен това тея тръби служат за създаване на реактивна тяга надолу за притискане към асфалта. затова са нагоре и даже им правят автербърнинг.
  • #77
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    дори и малко турбо да иамсх пак си има лаг затова и се казва турбо лаг а не компресорен лаг :)кои коли са направени за най бъзо ускорение а ?ДРАГСТЕР който е гледал драгстер от близо са със винтови компресори без никакво турбокойто е вийдал знае че от жсеки цилиндар по отделнмо си излиза по една траба която излиза нагоре мя,а турбо само компресор
  • #76
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Незнам защо не се вижда клипа напиши в youtube wastegates GCG Turbo's
  • #75
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До ЯЯ ( преди 12 години )
    До ЯЯ: Не само, че нямат намерение да фалират, ами и за миналата година станаха с Лексус марката с най-голяма удволетвореност на клиентите в Германия. Освен това, Субару е известно още като една от марките с най-лоялни клиенти- почти всеки имал Субару залага на същата марка при следващата си кола. Такава фирма трудно може да фалира амиго!