IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Следващото поколение на Subaru WRX / WRX STi ще бъде снабдено с 1.6 литров мотор от серията FB, който ще бъде оборудван с електрически компресор. Това разкри австралийското издание Drive, според което по този начин компанията ще се опита да се пребори с един от големите си конкуренти – Mitsubishi, в опита за създаване на по-екологични автомобили.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Drive припомня набиращите скорост слуховете, според които следващото, 11-о поколение на седана Mitsubishi Lancer Evolution ще бъде хибрид. За да отговорят подобаващо, в Subaru са взели решение да намалят обема на сегашния си 2.5 литров мотор до 1.6 литра.

При версията WRX неговата мощност ще бъде около 270 к.с., а при WRX STi - над 300 к.с. Освен това стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа такава, като това ще позволи да се увеличи икономичността на агрегата.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Подробности за новата разработка на Subaru се очакват при появата на WRX и WRX STi, което е планирано за 2014 г. Вече се знае, че двете версии на автомобила ще се различават сериозно от моделите от семейството Impreza и ще се превърнат в един напълно нов модел на компанията.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Любопитно е и друго – твърди се, че за новите WRX / WRX STi японският производител ще се откаже от досегашната автоматична скоростна кутия, която ще бъде заменена от безстепенна вариаторна трансмисия. Досегашната механична скоростна кутия ще остане.

Тагове: wrx wrx sti
0 от 500
  • #64
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Случаят за който говориш ти е когато се ползва стандартния вътрешен wastegate и той се намесва само, при достигане чак на граничната стойност. Там има и дупка и всичките недостатъци изброени от теб, но при външния можеш да го контролираш както си искаш с обратно налягане или по ранно отваряне, ако използваш по-малка турбинна част. Не толкова малка, че да достигнеш макс. налягане на 2000 оборота , но достатъчно малка да си достигнал желаните обороти на компр. колело на тези обороти.
  • #63
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Баварец, пак мисля, че не си прав с външен wastegate и добро управление можеш да постигнеш същото точно управление както при ел. компресорите, само че без загубите за ел. енергия за въртенето му. Цената началната ще е по-висока да, но по нищо няма да се различават. Пак ти казвам работният елемент (компресорното колело) е едно и също или може да е едно и също и в 2та случая, така че няма как при еднакви обороти да имаш различни изходни параметри :)
  • #62
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Минусите,нали знаете къде да си ги ЗАВРЕТЕ!!!
  • #61
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Фиат ще ги спука от бой!!!
  • #60
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Subarufan ( преди 12 години )
    Деца, не се карайте!В съвременните двигатели, се слагат високоефективни турбокомпресори, за да се постигнат по-добри криви на въртящ момент и мощност, в по-голям диапазаон от обороти.Проблема е, че при високи обороти на двигателя,енергията на изгорелите газове е много голяма, и налягането на надув и максималното налягане на изгаряне стават доста високи и за да не се претовари двигателя механично,сe използва waste gate valve. Използва се и променлива геометрия на компресора, но е с малко КПД.
  • #59
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    за 2010 година гоовря не това което съм написал моя грешка
  • #58
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    някой му викат винтов аз някои чевяченвсе едно да сравни и да е едно и също tdci и tddi .. точно винтовия компресор си е най разпространение който нищо няма с турбо нощо че според някои компресор и турбо компресор е едно и също ... незнам кои за какво си гоожри но като гледам чертейа точно става тума за винтов компресор ...а за тфси 1.4 бе зибран за мотор на годината за 2019 и за най зелен мотор за същата година
  • #57
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Баварец, ел.компресора може да генерира ток докато го развърта вакуума от двигателя. И на практика превръща pumping losses в електроенергия. Дори може и да замести изцяло дроселовата клапа. Но това не е правено серийно досега.
  • #56
    3 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    айде не бързай с изводите. и трябва да правиш разлика между центробежен суперчарджър и винтов. тук си говорим цял ден за първия вид а ти изведнъж взе да ръсиш акъл. при това погрешно защото първото TFSI бе обикновено турбо с директно впръскване а това за което ти говориш излезе после и даже май го кръстиха TSI. а ВАГ после съвсем размиха нещата като кръстиха 3.0 TFSI мотор с винтов суперчарджър.
  • #55
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    аз като гледам повечето не са си напряаили труда да направят разликата м/у турбо и компресор едното е Turbocharger адругото Supercharger....една много умна компания направи нещо много умно не да сложи едно малко и едно голямо турбо за да избегне лаг-а макар че пак си има ... а сложи един компресор и едно турбо ... този джигател е награден като двигател за 2010 и наи икономиче двигател за 2010това е TFSI айте стига вече с неуки неграмотни от към механика идиотчета