IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа

Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са 1.6 литров мотор

Следващото поколение на Subaru WRX / WRX STi ще бъде снабдено с 1.6 литров мотор от серията FB, който ще бъде оборудван с електрически компресор. Това разкри австралийското издание Drive, според което по този начин компанията ще се опита да се пребори с един от големите си конкуренти – Mitsubishi, в опита за създаване на по-екологични автомобили.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Drive припомня набиращите скорост слуховете, според които следващото, 11-о поколение на седана Mitsubishi Lancer Evolution ще бъде хибрид. За да отговорят подобаващо, в Subaru са взели решение да намалят обема на сегашния си 2.5 литров мотор до 1.6 литра.

При версията WRX неговата мощност ще бъде около 270 к.с., а при WRX STi - над 300 к.с. Освен това стандартната турбина ще бъде заменена с електрическа такава, като това ще позволи да се увеличи икономичността на агрегата.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Подробности за новата разработка на Subaru се очакват при появата на WRX и WRX STi, което е планирано за 2014 г. Вече се знае, че двете версии на автомобила ще се различават сериозно от моделите от семейството Impreza и ще се превърнат в един напълно нов модел на компанията.
Следващите Subaru WRX и WRX STi ще са са 1.6 литров мотор
Любопитно е и друго – твърди се, че за новите WRX / WRX STi японският производител ще се откаже от досегашната автоматична скоростна кутия, която ще бъде заменена от безстепенна вариаторна трансмисия. Досегашната механична скоростна кутия ще остане.

Тагове: wrx wrx sti
0 от 500
  • #94
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    предлагам на всички многознайковци (като мен :-)) да вземат да си сложат по един никнейм за да се знае ского се спори. до гуша ми дойде 15 анонимника да ми редят мисли и да не знам на кой кво казвам. като много знаете сложете си ник и всеки ще ви знае ставате ли за нещо или не ставате. спирам да си говоря с измислянаци. за 2 мин. регистрация ги мързи да си направят а ръсят мозък.
  • #93
    1 rate up comment 1 rate down comment
    doko ( преди 12 години )
    sega mai 6te im padne resursa ina4e subaru e otli4nnik po resurs na motori no ot 1.6 300 e druga rabota
  • #92
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ниски обороти на двигателя - по-високи на малките турбокомпресори от мех. компресори. Сети ли се какво казах сега или обяснения още трябват ?
  • #91
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    не бъркам оборотите на двигателя с тези компресора, ама като гледам и ти почна да обиждаш ? А точно малките турбо компресори могат да дадат по-добри стойности на налягането при ниски обороти и го дадох за пример ,че не се използват само за високи. Дадох пример малък за ниските, голям за високите. По-ефективни са статия ли искаш да ти намера накрая ? Въпреки всички недостатъци, който главно са в усещането за каране, с дупките и т.н. но са по ефективни навсякъде го пише !
  • #90
    1 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    сега пък излезе че малките турбо работели на по високи обороти. пълен ***. мога да ти обясня защо не могат малките турбини да работят на високи обороти ама няма да ти го побере главата. и не бъркай оборотите на турбината с оборотите на двигателя. една малка турбина може и на 280 000 оборота да работи ама няма да даде толко въздух кокото една голяма на 120хил. спри да пишеш и да си слагаш + щото си ***.
  • #89
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Доста добре го каза бавареца... . Повече кислород има в студения въздух и има по-добро изгаряне. Просто тоя дето обижда и лее простотия не знае дори какво се опитва да каже.
  • #88
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Да бе винтови ти е главата при драгстерите ***. Дори драгстерите обикновено ги правят само във високите обороти да вървят ама много. Ти чуваш ли се какво говориш. Гледал си пускания на американски с Supercharger. А за лага дори и на малкото турбо къде го намери само не знам. При малките турбокомпресори дори се постигат по-високи обороти от механичните(може да се постигнат). Просто тоя профан дето се намесва и сипе простотии уби коня .
  • #87
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    незнам кой тапото като гледам си на всяка ман джа миродия ... .няма тема кадето не си се изакал на метеното а тука ти наслагаха минуси и то пак упорито като н3ма какво д аправиш по цял ден вземи свърши малко полезна работа
  • #86
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    с никой не споря. само обяснявам на *** парчета като теб. защото имам свободно време и съм добър човек :-). ама спирам - тъпите не могат да поумнеят зорлен.
  • #85
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ами да ти кажа учел си може би само обеснявам като на *** всеки да го разбере а ако вийдал минуси само ти имаш спориш и говориш само простотии .... от първата сътаница до последната на тая тема имаш само минуси то се вижда мисля