IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Японските автомобили бележат сериозно отстъпление

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC
Немските автомобили за първи път бяха признати за най-надеждни във всичките 6 категории на Общогерманския автомобилен клуб ADAC. Общо за миналата година специалисти от ADAC са отстранили над 4 млн. аварии на автомобили в Германия.

За съставянето на класацията организацията е анализирала общо 230 000 случая на повреди през 2011 г. След проведеното изследване те са на мнение, че местните марки са най-устойчиви, без значение дали машините са произведени на територията на страната или в други държави.

В най-малкия клас победител е Ford Ka, следван от Renault Twingo и Toyota Aygo.

В следващия първото място е за MINI, който изпреварва единствения друг японски представител, попаднал в тройката на някоя от категориите - Mitsubishi Colt, и Opel Meriva.

В последния от ниските класове победители са Mercedes-Benz A и B-class, следвани от BMW 1-Series.

В средния клас на първо място е Audi A5, който с голяма разлика изпреварва Audi Q5 и BMW X3. Бившите безспорни лидери по качество като Toyota Avensis и Mazda6 този път не са попаднали дори в първите 10.

При автомобилите от „бизнес-клас” на първа позиция отново е Audi, този път с модела си А6. Второто и третото място съответно са за BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-class.

Последната категория е за товарни автомобили, където лидер е Volkswagen Transporter T5. Германкият ван се е справил с конкуренцията на сънародника си Mercedes Vito/Viano и италианския Fiat Ducato.

От ADAC обясняват резултатите с новата програма на стойност милиарди евро, която гарантира високите стандарти на германската автомобилна индустрия.

Още по темата:
Немците са най-доволни от японските коли

 

Тагове: ADAC
0 от 500
  • #61
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    За Toyota е неприемливо да се намира на такова равнище на продажби в Европа заяви пред Automotive News регионалният директор на концерна Дидие Лероа. Затова и най-важната ни задача е да си върнем доверието на купувачите. За целта трябва да се фокусираме върху техните изисквания и предпочитания, и да им предоставим богат избор от автомобили.Анонимен-Тойота иска да си увеличи продажбите с дизелови двигатели, понеже в Европа те са най-търсени,а купувачите искат и тойоти с дизел.
  • #60
    16 rate up comment 7 rate down comment
    UU ( преди 13 години )
    ета и си мисля-имам три коли разрични ткласове тойота за 3 години съм изминал 84000 км с тях,едната дадох да кара приятелката ми и..нема такива коли като отношение качество-цена.пишете каквото си искате-когато си купете нови коли иэги карате поне 25000 на година,догава елате да спорим.Приятел мой с ауди а8 не я кара от ремонти,да давам ли примери с други немцойски коли??Карайте внимателно
  • #59
    16 rate up comment 8 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    V4era byah v Toyota center za da vidya noviya Avensis 2012.Iskam gooooo!Dilura kaza ,4e Corollata 2013g. shte bude vurhovna .Mai shte se nalogi vsyaka godina da si kupuvam nova kola,neka ot upADUK da pishat kakvoto si iskat
  • #58
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не напразно шефа на Тойота каза че ще купуват двигатели от БМВ да си върнели доверието на клиентите. "От ADAC обясняват резултатите с новата програма на стойност милиарди евро, която гарантира високите стандарти на германската автомобилна индустрия."Докато германците дават милиарди, за да повишат качеството, другите дават милиарди за фалшиви реклами. 5г. гаранции и т.н. няма значение че на третата година не могат да минат техническия преглед или че не покриват гаранцията.
  • #57
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе момче ти си сдал багажа бе. Фирмата ти осигорява сервиз, обслужване, заместващ автомобил, но не и репатриране до сервиза, всъщност той ти го осигурява, но чрез екипите АДАК. Включително и като частно лице можеш да си плащаш 100 евро годишно, за абонамент в АДАК. Да АДАК е Автомобилен клуб с 16 милиона члена. Специално в Германия и Белгия не казват пътна помощ а жълтите ангели. Стане ли катастрофа или колата ти не може да се придвижи на собствен викаш жълтите ангели.Както тука 166 при пожар
  • #56
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най-здравите автомобили са японските-признават го самите германци.
  • #55
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    АДАК няма договр с авто-фирмите, те осигуряват пътна помощ. АДАК е автомобилен клуб, но не покрива всички повреди на пътя,нито са единствените. Дори да ползваш АДАК той ти кара колата, в който сервиз искаш. Но Ауто-Билд казаха ясно,че АДАК не дава точна информация,защото авто-производиъелите предлагат собствена пътна помощ,която е безплатна.
  • #54
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе ти глупав ли си бе? В Германия и половин европа ADAC е единствената пътна помощ. с коли, камиони хеликоптери и т.н. кои автопроизводители имат пътна помощ в Германия? Дай една фирма да я видим? ADAC имат договори с абсолютно всички автопроизводители продаващи коли в Германия за осигоряване на пътна помощ за транспортиране на автомобила до сервиза. По твоята логика като дойде пътната помощ на ADAC къде ще ти кара колата? В гаража на ADAC или в сервиза на марката? Глупав си момко.
  • #53
    10 rate up comment 2 rate down comment
    песо ( преди 13 години )
    Аха,весо се върна от селския площад,направил е няколко кръгчета със старата немска бангия и се е радвал, ако са го загледали селските моми. Това му е радостта.
  • #52
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    над 2000 са фирмите за пътна помощ в Германия.ADAC дори не е такава фирма,а е клуб на немските автомобилисти и една от функциите е да изпълнява пътна помощ.Ако знаеш поне малко немски нямаше да приказваш глупости.Ето ти ги по региони в Германия:http://***.automobile-portal.com/Pages_de/X_Distributor_de/Recovery_Germany_de.htmПри това не са всичките.Ако гледаме и малките фирми и сервизи бройката сигурно ще е поне 5 пъти по-голяма.Ама какво ли да обяснявам на ***,които не разбират...