IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Японските автомобили бележат сериозно отстъпление

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC
Немските автомобили за първи път бяха признати за най-надеждни във всичките 6 категории на Общогерманския автомобилен клуб ADAC. Общо за миналата година специалисти от ADAC са отстранили над 4 млн. аварии на автомобили в Германия.

За съставянето на класацията организацията е анализирала общо 230 000 случая на повреди през 2011 г. След проведеното изследване те са на мнение, че местните марки са най-устойчиви, без значение дали машините са произведени на територията на страната или в други държави.

В най-малкия клас победител е Ford Ka, следван от Renault Twingo и Toyota Aygo.

В следващия първото място е за MINI, който изпреварва единствения друг японски представител, попаднал в тройката на някоя от категориите - Mitsubishi Colt, и Opel Meriva.

В последния от ниските класове победители са Mercedes-Benz A и B-class, следвани от BMW 1-Series.

В средния клас на първо място е Audi A5, който с голяма разлика изпреварва Audi Q5 и BMW X3. Бившите безспорни лидери по качество като Toyota Avensis и Mazda6 този път не са попаднали дори в първите 10.

При автомобилите от „бизнес-клас” на първа позиция отново е Audi, този път с модела си А6. Второто и третото място съответно са за BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-class.

Последната категория е за товарни автомобили, където лидер е Volkswagen Transporter T5. Германкият ван се е справил с конкуренцията на сънародника си Mercedes Vito/Viano и италианския Fiat Ducato.

От ADAC обясняват резултатите с новата програма на стойност милиарди евро, която гарантира високите стандарти на германската автомобилна индустрия.

Още по темата:
Немците са най-доволни от японските коли

 

Тагове: ADAC
0 от 500
  • #71
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Alfa ( преди 13 години )
    A takaa - sega vidqhte li 4e nemcite pak sa p1rvi. I do BMW - fenovete - sega vijte hubavo, 4e Audi ne sa VW goufo, kakto i 4e izprevarvat daje i mercedes!
  • #70
    7 rate up comment 14 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Тойота сами си казаха че са загубили доверието на хората. И сега се опитват със всеки възможен ход да се спасят. И това е напълно нормално. Както беше с myspace. Едно време и двете фирми бяха от най-големите в бранша, сега издишат и се опитват едвам-едвам да се спасят. Но нека да минат още 10-15 години, тогава единствените нови тойоти които ще гледаме ще са в историческите музеи..
  • #69
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    хахаха, точно японските тояги са редовни клиенти на сервизите.. да си фен на япносктото значи да си тотален *** или... пъпчив тийнейджър фен на филмчата хаха.. както и да е, всеки сериозен бизнесмен никога не би заложил на евтините японски тенекии - и в европа, и в америка, даже и в япония..
  • #68
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    OK, navi me!
  • #67
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Samo nemsko kato si sobstvenik na serviz,ina4e ako iska6 kola da raz4ita6 na neia i zdravina samo iaponsko pi4.
  • #66
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Niama da vi 4eta.Eii nenormalnici,samo Nemsko.Ako rabotite i si pe4elite parite s 4esten trud ,kupuvaite si kakvoto vi haresva,boli me 6vanca.
  • #65
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Американците не купуват дизели освен за селскостопанската си техника.Иначе им се подиграват на тея,които карат дизели пред 6 и 8 цилиндровите бензини. Това си е все едно да си ***.
  • #64
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Nick ( преди 13 години )
    Догодина ще видят как Great Wall-a ще ги измести от първите места :)
  • #63
    5 rate up comment 9 rate down comment
    до Cenitell ( преди 13 години )
    Връща се нещо което е изгубено. Също така не си копирал текста където пише, че чрез двигателите на БМВ искали да си вдигнат и имиджа. Така, че връщането на доверие плюс вдигането на имиджа е доста красноречиво. Относно замърсяващите *** само да ти кажа един факт, че търсенето на дизелови автомобили в САЩ се е повишило неимоверно в последните няколко години. И Американците започват да се търсят все повече дизелови автомобили за сметка на това има спад в търсенето на хибриди.
  • #62
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    А макар Тойота да има много добри дизелови двигатели,тя не иска да разработва нови и да произвежда големи бройки дизелови двигатели, понеже те не се търсят в най-важните й пазари-САЩ, Япония и Азия, а и бъдещето не е на тракащите и замърсяващи ***, а на ел. ток, към който обаче се минава през хибридите.Там Тойота е водещият разработчик и производител