IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Японските автомобили бележат сериозно отстъпление

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC
Немските автомобили за първи път бяха признати за най-надеждни във всичките 6 категории на Общогерманския автомобилен клуб ADAC. Общо за миналата година специалисти от ADAC са отстранили над 4 млн. аварии на автомобили в Германия.

За съставянето на класацията организацията е анализирала общо 230 000 случая на повреди през 2011 г. След проведеното изследване те са на мнение, че местните марки са най-устойчиви, без значение дали машините са произведени на територията на страната или в други държави.

В най-малкия клас победител е Ford Ka, следван от Renault Twingo и Toyota Aygo.

В следващия първото място е за MINI, който изпреварва единствения друг японски представител, попаднал в тройката на някоя от категориите - Mitsubishi Colt, и Opel Meriva.

В последния от ниските класове победители са Mercedes-Benz A и B-class, следвани от BMW 1-Series.

В средния клас на първо място е Audi A5, който с голяма разлика изпреварва Audi Q5 и BMW X3. Бившите безспорни лидери по качество като Toyota Avensis и Mazda6 този път не са попаднали дори в първите 10.

При автомобилите от „бизнес-клас” на първа позиция отново е Audi, този път с модела си А6. Второто и третото място съответно са за BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-class.

Последната категория е за товарни автомобили, където лидер е Volkswagen Transporter T5. Германкият ван се е справил с конкуренцията на сънародника си Mercedes Vito/Viano и италианския Fiat Ducato.

От ADAC обясняват резултатите с новата програма на стойност милиарди евро, която гарантира високите стандарти на германската автомобилна индустрия.

Още по темата:
Немците са най-доволни от японските коли

 

Тагове: ADAC
0 от 500
  • #81
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    На БМВ електричката се "движи" между компютрите и изпитателния полигон, затова и ADAC обявили, че няма нито една повредена електричка на БМВ в статистиката си.:)Нямало и Приус, ама това било маловажна новина.:)
  • #80
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Още от 21.04.: Тойота ще купува ел.двигатели за хибридите си от Хитачи, понеже нейното собствено производство е недостатъчно за покриване на търсенето.Не намерих инфо защо БМВ ще купува дизели от Пежо, който намери-да съобщи.Но БМВ са си на далавера-ще заменят стари си двигатели за нова технология (хибридна)
  • #79
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    За уточнение:Ford Ka и Opel Meriva са американски коли, произвеждани в Германия и Великобритания.По подобие джиповете Mercedes GL и BMW X5 са германски МПС, произвеждани в САЩ.Нована за любителите на чугунените дизели:БМВ ще купува дизелови двигатели от Пежо/Ситроен.Още новини: Тойота ще удвои производството на хибридите си, поради засиления интерес в Европа.Още новини:Шефът на Тойота е поздравил европейските производители, които са направили съюз за разработване на хибридите.
  • #78
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Експертите" разконспирираха адак, евала. Значи миналите години като поставяха най-високи оценки на японските автомобили всъщност са мамили:) или .... . Евала на детективите и конспираторите
  • #77
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 13 години )
    За тоя под мен - японските "трошки" бръмчат масово из третия свят. Гледай коя да е емисия на CNN и ще видиш че по затънтените краища на планетата пълзят само лендкрузери и хайлуксове.И разбери че колкото и простотии да изпишеш за Тойота, това не променя елемнтарните факти че произвеждат едни от най-здравите модели в историята на автомобилостроенето.
  • #76
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 13 години )
    До празноглавеца дето обясняваше че само АДАК извършвали пътна помощ в Германия: ето само 3 линка. Като напишеш abschleppdienst в гугъл можеш да намериш още стотици. И... о, изненада! Нито един от тях не е АДАК.http://***.abschleppdienst-lesche.de/abschleppdienst.htmlhttp://***.abschleppdienst-olbert.de/http://***.galvagno.de/24h_abschleppdienst.htm
  • #75
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Прав си! Японските трошки не са в сервизите, а в автоморгата! Те след 4-5 години като им изтече гаранцията вече за нищо не стават хахахаха
  • #74
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Къде е Дошо?
  • #73
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Lancia ( преди 13 години )
    Къде бе, обясни се 1000 пъти,че никой не брои АДАК за нищо,дори германците не й взимат статистиката насериозно,защото много марки предлагат собствена пътна помощ и това АДАК не го хваща в статистиката.
  • #72
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Никак не са японските коли в сервизите. Доказват го ГЕРМАНСКИТЕ ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕДИ. ПО сервизите постоянно са немските,френските и другите тенекии за калъфи.