IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Японските автомобили бележат сериозно отстъпление

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC
Немските автомобили за първи път бяха признати за най-надеждни във всичките 6 категории на Общогерманския автомобилен клуб ADAC. Общо за миналата година специалисти от ADAC са отстранили над 4 млн. аварии на автомобили в Германия.

За съставянето на класацията организацията е анализирала общо 230 000 случая на повреди през 2011 г. След проведеното изследване те са на мнение, че местните марки са най-устойчиви, без значение дали машините са произведени на територията на страната или в други държави.

В най-малкия клас победител е Ford Ka, следван от Renault Twingo и Toyota Aygo.

В следващия първото място е за MINI, който изпреварва единствения друг японски представител, попаднал в тройката на някоя от категориите - Mitsubishi Colt, и Opel Meriva.

В последния от ниските класове победители са Mercedes-Benz A и B-class, следвани от BMW 1-Series.

В средния клас на първо място е Audi A5, който с голяма разлика изпреварва Audi Q5 и BMW X3. Бившите безспорни лидери по качество като Toyota Avensis и Mazda6 този път не са попаднали дори в първите 10.

При автомобилите от „бизнес-клас” на първа позиция отново е Audi, този път с модела си А6. Второто и третото място съответно са за BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-class.

Последната категория е за товарни автомобили, където лидер е Volkswagen Transporter T5. Германкият ван се е справил с конкуренцията на сънародника си Mercedes Vito/Viano и италианския Fiat Ducato.

От ADAC обясняват резултатите с новата програма на стойност милиарди евро, която гарантира високите стандарти на германската автомобилна индустрия.

Още по темата:
Немците са най-доволни от японските коли

 

Тагове: ADAC
0 от 500
  • #91
    11 rate up comment 7 rate down comment
    до Чичко Алуди ( преди 13 години )
    Напъвали се били Мерцедес и БМВ (не много успешно)да правят хибриди. :))) ХА-ХА-ХА. Развесели ми деня! Добре, че те има, неграмотен туземецо да ни осветиш. Това, че Тойота договори добри условия със САЩ за Приус и намери пазарна ниша не ги прави най-добрите. Приусът е един от най-непрактичните автомобили. Удоволствие НУЛА, а тоталните разходи по експлоатацията му надхвърлят същите за истински автомобил.
  • #90
    9 rate up comment 8 rate down comment
    до Чичко Алуди ( преди 13 години )
    Тойота преди купуваше дизели от Пежо, сега си ги правят сами, но подписаха с БМВ да купуват техните дизели. Хибридите на немските са в съвсем различна категория и нямат общо с Приус. Немците добавят малка батерия и имат малък пробег. Целта е по-ниско потребление и оползотворяване на излишната енергия, а не автономно движение на ток. Но откъде форумен *** да знае такива неща. Чети, учи и после пиши! Тойота е може би най-големият балон в последните години. Старата Тойота беше кола...
  • #89
    9 rate up comment 9 rate down comment
    ADAC поздравявя Дошо ( преди 13 години )
    Страхотно готин материал,който накара няколко форумни *** да се разболеят. Поздрави на Дошо,doc,Ceniell,Subarufen и още някой забавен *** от ADAC
  • #88
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    При американците, страната на макдоналдс и евреите, това ли е светлото бъдеще за теб? Да ни пази могъщия ако вървим по техните стъпки.. а, забравих че средното iq на населението е на половина от това на европа.. и това че там се карат повечко евтини трошки на трошьота или американски коли - това е напълно нормално. Да не говорим че моделите, продавани в САЩ от европейски фирми са изпълнение второ качество. Затова и всички модели там са много по-евтини от тук. Но миризмата едно си знае - едно лае
  • #87
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 13 години )
    Като гледам БМВ и Мерцедес се напъват (при това не особено успешно) да изкарват хибриди, докато Лексус не им дреме особено да правят дизели. Всички се равняват по най-добрите в сегмента, така е, но в случая е повече от ясно кои са най-добрите.
  • #86
    5 rate up comment 3 rate down comment
    nqkoi ( преди 13 години )
    ami da na6to selo e nai visoko vav fa6istka germaniq koi 6te sa nai dobrite qsno e a pro4etohte li po dolu 4e germancite Nai haresvat Qponski koli? e JAPAN e nomer 1
  • #85
    8 rate up comment 6 rate down comment
    До Чичко Алуди ( преди 13 години )
    Чичко Алуди, изненадан ли си, че всеки се опитва да се равнява по най-добрите в премиум сегмента, а именно BMW и MB?
  • #84
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Семейния Алтис го караме вече почти 5 години, и освен смяна на консумативи, и малък проблем със СД-то, друго не се е налагало да се пипа. Направо се чувствам като един от милионите "късметлии" с Тойота, който не виси по сервизите :). Познайте в необятния азиатски пазар, колко са чували за АДАК, Аутобилд и какви ли не още ангели и прочие. Така че,ако някой си мисли, че Тойота едва ли не ще се срине, защото са изгубили някой друг клиент в Европа то трябва да е от необяснима злоба предполагам.
  • #83
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Самия факт че трошьота признават че са загубили доверието в клиентите, фактът че купуват дизели от бмв понеже техните не струват и факта че статистически само 1 от 3 клиенти закупили хибрид мислят да си купят такъв отново показва колко иновативна и "пълна с бъдеще" компания е трошьота. Следващите 10-20 години ще са интересни, защото след тях на пазара ще останат 3-4 големи играча - и трошьота със сигурност няма да е един от тях..
  • #82
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Zzzzc ( преди 13 години )
    BMW e istinata mamunki