IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Японските автомобили бележат сериозно отстъпление

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC
Немските автомобили за първи път бяха признати за най-надеждни във всичките 6 категории на Общогерманския автомобилен клуб ADAC. Общо за миналата година специалисти от ADAC са отстранили над 4 млн. аварии на автомобили в Германия.

За съставянето на класацията организацията е анализирала общо 230 000 случая на повреди през 2011 г. След проведеното изследване те са на мнение, че местните марки са най-устойчиви, без значение дали машините са произведени на територията на страната или в други държави.

В най-малкия клас победител е Ford Ka, следван от Renault Twingo и Toyota Aygo.

В следващия първото място е за MINI, който изпреварва единствения друг японски представител, попаднал в тройката на някоя от категориите - Mitsubishi Colt, и Opel Meriva.

В последния от ниските класове победители са Mercedes-Benz A и B-class, следвани от BMW 1-Series.

В средния клас на първо място е Audi A5, който с голяма разлика изпреварва Audi Q5 и BMW X3. Бившите безспорни лидери по качество като Toyota Avensis и Mazda6 този път не са попаднали дори в първите 10.

При автомобилите от „бизнес-клас” на първа позиция отново е Audi, този път с модела си А6. Второто и третото място съответно са за BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-class.

Последната категория е за товарни автомобили, където лидер е Volkswagen Transporter T5. Германкият ван се е справил с конкуренцията на сънародника си Mercedes Vito/Viano и италианския Fiat Ducato.

От ADAC обясняват резултатите с новата програма на стойност милиарди евро, която гарантира високите стандарти на германската автомобилна индустрия.

Още по темата:
Немците са най-доволни от японските коли

 

Тагове: ADAC
0 от 500
  • #121
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хора,тук никой не обяснява,че в Германия местните фирми имат безплатна авто помощ и и за това няма да ги видите в статистиките на ADAC.За сметка на това в Щатите са цъфнали и вързали,а дъното са.
  • #120
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 13 години )
    (Анонимен-преди 14 ч.),Дошо е със забележителни познания, ти пиши своите мисли,тук е форум за коли, а не за психоанализ на съфорумците :)
  • #119
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 13 години )
    Ако нещо не споделиме за размяна на инфо или да обменим по някоя смешка, поне на "експертни" мнения да се начетем, :)Има и хора със собствени изпитателни центрове,полигони и аналитични звена!:)
  • #118
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хаха голфа бил кола за удоволствие :))) хахааха,ей това е смешката на деня
  • #117
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 13 години )
    Да бе, Голфа бил кола за удоволствие от шофирането, пък WRX, Evo и Супра не били за удоволствие и затова били по-издържливи. Какви ли не експертни мнения може да прочете човек в тоя форум.
  • #116
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най-добрите,най-продаваните и най-здравите и ефективни хибриди в света са на Тойота и Лексус.
  • #115
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Toyota никога не е купувала Исузу дизели. Дизелите на Тойота са Тойота D4D. Не са и Пежо.
  • #114
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Иван ( преди 13 години )
    тука яко разбирачи, нямам какво повече да кажа.. щом тойота си купували дизелите от Isuzu и хибридите им за нищо не стрували, чуда се защо да пиша в тоя форум.. отначало започнах да коментирам имайки презумцията, че хората ще споделят опит, компетентно мнение и доверна информация, ама нещо не става, освен и аз да започна да злобея, и да си робувам на японското, друго не остава.. то толкова разбирачи тука, че те просто те принуждават!
  • #113
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Все пак трябва да направим малко разграничение. Немска кола се кара за удоволствие, а при японска удоволствие няма и затова е по-издържлива. Все пак 150 хил км нормалния човек с личен автомобил ги минава за 10 или повече години. Просто малко са хората готови да убият естетиката, удоволствието от шофирането и качеството на интериора в името на това да кибичат с една кола над 10 години или 200 хил км.. нормалния човек кара една кола 5-7 години и я продава..
  • #112
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Субаруфен ( преди 13 години )
    Колега то тук има доста ***, не е само СЛАВИ. И повечето карат 20-годишни коли или въобще нямат книжка. Четат коментарите на себеподобните си и си вярват. Аз също съм карал нов Аутбек до 190 хил. км и не съм правил никакви ремонти, а на служебното Caddy досега ремонтите са му за 6-7000 лева. И то е купено ново и сега е на 140 хил. км. Но какво значение има моя личен опит пред мнението на пъпчивите тийнеджъри без книжка. А иначе и ADAC, както и АвтоБилд ще си хвалят немските коли, то е ясно.