IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Японските автомобили бележат сериозно отстъпление

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC
Немските автомобили за първи път бяха признати за най-надеждни във всичките 6 категории на Общогерманския автомобилен клуб ADAC. Общо за миналата година специалисти от ADAC са отстранили над 4 млн. аварии на автомобили в Германия.

За съставянето на класацията организацията е анализирала общо 230 000 случая на повреди през 2011 г. След проведеното изследване те са на мнение, че местните марки са най-устойчиви, без значение дали машините са произведени на територията на страната или в други държави.

В най-малкия клас победител е Ford Ka, следван от Renault Twingo и Toyota Aygo.

В следващия първото място е за MINI, който изпреварва единствения друг японски представител, попаднал в тройката на някоя от категориите - Mitsubishi Colt, и Opel Meriva.

В последния от ниските класове победители са Mercedes-Benz A и B-class, следвани от BMW 1-Series.

В средния клас на първо място е Audi A5, който с голяма разлика изпреварва Audi Q5 и BMW X3. Бившите безспорни лидери по качество като Toyota Avensis и Mazda6 този път не са попаднали дори в първите 10.

При автомобилите от „бизнес-клас” на първа позиция отново е Audi, този път с модела си А6. Второто и третото място съответно са за BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-class.

Последната категория е за товарни автомобили, където лидер е Volkswagen Transporter T5. Германкият ван се е справил с конкуренцията на сънародника си Mercedes Vito/Viano и италианския Fiat Ducato.

От ADAC обясняват резултатите с новата програма на стойност милиарди евро, която гарантира високите стандарти на германската автомобилна индустрия.

Още по темата:
Немците са най-доволни от японските коли

 

Тагове: ADAC
0 от 500
  • #161
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ха-ха, това поредната мокра фантазия на поредната празна каска ли е? Мноого оригинално като за празноглав немски фен.
  • #160
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до дошо ( преди 13 години )
    как няма да се возят в лексуси като им плащат за това? Всеки, който е истински баровец залага на немското и си плаща за него, а принца на монако даже веднъж се изпусна че не само че заветния лексус го е получил безпари ами и му плащат определена сума годишно да я кара.. пълен смях, за малко да избухне невиждан международен скандал..
  • #159
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Основния проблем за падащите продажби на Тойота са остарелите модели. Качество, дизайн и добри двигатели винаги са имали. Пак не разбрах какво общо имат двигателите на БМВ които ще се ползват от Тойота евентуално през 2014? А БМВ като слагаха двигатели от Тойота на МИНИ това с каква точно цел беше? Разваляне на имоджа може би? Стига *** твърдения, влагайте поне малко мисъл в това което пишете. Ама то кво ли може да се очаква от поклонници на немския инжинеринг? Със сигурност не разум.
  • #158
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Еми кое не ти стана ясно от статията? Ти да не би да четеш едно а да разбираш друго? Ще ти го преведа на най-простия език, за да може простата ти глава да хване смисъла "За Toyota е неприемливо да се намира на такова равнище на продажби в Европа" демек, продажбите са отчайващи."Затова и най-важната ни задача е да си върнем доверието на купувачите" Връща се нещо изгубено, демек изгубихме доверието на клиентите и сега трябва да го върнем. Доверие не се губи с качество,дизайн и добри двигатели.
  • #157
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    весо, а ти си просто жалък със смешните си расистки глупости. Хич и не мисля да си губя времето с празноглав *** като тебе :)
  • #156
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това за двигателите на БМВ коя куха немска каска реши да си го измисли? За вас въобще фактологията има ли някакво значение?
  • #155
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Смешния, ти да четеш можеш ли? А като четеш замисляш ли се над това което четеш? В статията която си дал пише: За Toyota е неприемливо да се намира на такова равнище на продажби в Европа заяви пред Automotive News регионалният директор на концерна Дидие Лероа. Затова и най-важната ни задача е да си върнем доверието на купувачите. За целта трябва да се фокусираме върху техните изисквания и предпочитания, и да им предоставим богат избор от автомобили
  • #154
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ето ти прочети дали От тойота не са казали, че искат да си върнат доверието на клиентите с двигателите на БМВ:http://***.automedia.bg/news/article_16335.htmlи повече не споменавай тази комична марка и не я сравнявай с немските премиум.
  • #153
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    смешния, това *** го кажи на принца на Монако, кралицата на Дания или краля на Норвегия. Те всичките се возят в специално поръчани Лексуси.
  • #152
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    От добронамереност исках да насърча чрез четене и анализ на статистики, чрез примери, че немското качество е мидж, дължащ се на стари постижения,препредавани от поколенията, подхранвани от реклами и стари поговорки от типа "еди-кое си е мерецедеса на еди-кое си". Имиджът на стоки вече е снобизъм, вярата в "икони"-религия, само в Европа страдат все още от синдрома на немското качество. Е, все пак и Германия сега е и първата икономика в Европа, за възхищение е!