IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Японските автомобили бележат сериозно отстъпление

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC
Немските автомобили за първи път бяха признати за най-надеждни във всичките 6 категории на Общогерманския автомобилен клуб ADAC. Общо за миналата година специалисти от ADAC са отстранили над 4 млн. аварии на автомобили в Германия.

За съставянето на класацията организацията е анализирала общо 230 000 случая на повреди през 2011 г. След проведеното изследване те са на мнение, че местните марки са най-устойчиви, без значение дали машините са произведени на територията на страната или в други държави.

В най-малкия клас победител е Ford Ka, следван от Renault Twingo и Toyota Aygo.

В следващия първото място е за MINI, който изпреварва единствения друг японски представител, попаднал в тройката на някоя от категориите - Mitsubishi Colt, и Opel Meriva.

В последния от ниските класове победители са Mercedes-Benz A и B-class, следвани от BMW 1-Series.

В средния клас на първо място е Audi A5, който с голяма разлика изпреварва Audi Q5 и BMW X3. Бившите безспорни лидери по качество като Toyota Avensis и Mazda6 този път не са попаднали дори в първите 10.

При автомобилите от „бизнес-клас” на първа позиция отново е Audi, този път с модела си А6. Второто и третото място съответно са за BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-class.

Последната категория е за товарни автомобили, където лидер е Volkswagen Transporter T5. Германкият ван се е справил с конкуренцията на сънародника си Mercedes Vito/Viano и италианския Fiat Ducato.

От ADAC обясняват резултатите с новата програма на стойност милиарди евро, която гарантира високите стандарти на германската автомобилна индустрия.

Още по темата:
Немците са най-доволни от японските коли

 

Тагове: ADAC
0 от 500
  • #131
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Стига лъга, в Германия подобен абсурдно монополен закон не може да има. По-долу някъде един форумец даде линк към няколко независими от АDAC фирми които извозват дефектни автомобили. А е ясно че има стотици подобни. Хайде стига измислици, за всеки с малко ум главата изглеждате смешни с плитките си опити да изкривите фактите.
  • #130
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Доше, голям си ***. Добре си превел в транслейта, но пак има една малка подробност. Тази фирма наистина предлага пътна помощ, но всички коли са под шапката на adac, искаш или не искаш. Такъв е закона. Но евала, изсмука си пръстите да изкараш японските и корейски трошки някак си в по-добра светлина от дъното в което са, и браво за това! Но фактите си остават факти, и трошките си остават на дъното..
  • #129
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Което ще рече 24 часова безплатна пътна помощ за клиенти, включително извозване на аварирали автомобили. Ето ти линк: http://***.asag.de/de/service-reparaturen/volkswagen-unfall-spezialist.htmlЕто как проблемите на немските модели не влизат в статистиката на ADAC. Cenitell отдавна го обясни, обаче дървените кратунки не вдяват и това си е, все едни и също глупости плямпат.
  • #128
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Kundenorientierter Service aus einer Hand, der von der z
  • #127
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ВАГиналчо, я виж какво пише на сайта на един от най-големите дистрибутори на VW в Германия: Kundenorientierter Service aus einer Hand, der von der z
  • #126
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Доше, сънувай японски ла*на и се радвай. Ясно е че си тотален *** и никога няма да проумееш истината, поне ме радва че си фен на *** а не на качествените коли. Че ако случайно караше същата марка кола като моята щеше наистина да ме е срам..
  • #125
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Aide stiga s toia GT-R,na vsiakade go navirate.Ibasi banalnata kola.
  • #124
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Второ, Японските коли са по-бързи от германските. Който и клас да вземем- като почнем от компактния- всяка японска 1.4, 1.6, 1.8 върви повече от същите несмки с тия мотори ,като сравняваме равностойно мотори без турбо или само с турбо. Винаги японските вадят повече коне от кубатура и са по-бързи.Това е по-=добрия инженерен потенциал на японските инженери. Нека погледнем спортните един Нисан ГТР е по-бърз от ВСИЧКИ немски коли. Имате ли коментар,готов съм да изслушам. Хахаха Немските кошове,де
  • #123
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Първо АДАК не покриват 98% от закъсалите коли в Германия! Дай линк да прочетем за тези 98% ,ЗАЩОТО ЛЪЖЕШ! АДАК бяха тотално изключени от Ауто Билд и не им ползват данните,защото повечето марки предлагат собствена пътна помощ и тези коли не се отчитат от АДАК. Освен това повечето повреди по една кола не я карат да спре на пътя,а се чупят различни части и тя на собствен ход се докарва до сервизи,това също не се отчита от АДАК.За това никой не взима под внимание АДАК,които нямат достоверна статист
  • #122
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    доше, ако имаше наистина безплатна помощ от немските фирми тогава бъди сигурен че трошьота и компания нямаше да имат 1 продажба в германия.. но за съжаление такава аванта няма.. и за *** като теб, които не знаят какво е адак, това е не само фирма за тестове и какво ли не ами и най-голямата фирма за пътна помощ в германия, ползвана от 98% от хората с произшествия. Независимо каква кола карат и колко е стара.. Те са все едно нашето СБА, но имат много по-широк спектър на услуги..