IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Японските автомобили бележат сериозно отстъпление

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC
Немските автомобили за първи път бяха признати за най-надеждни във всичките 6 категории на Общогерманския автомобилен клуб ADAC. Общо за миналата година специалисти от ADAC са отстранили над 4 млн. аварии на автомобили в Германия.

За съставянето на класацията организацията е анализирала общо 230 000 случая на повреди през 2011 г. След проведеното изследване те са на мнение, че местните марки са най-устойчиви, без значение дали машините са произведени на територията на страната или в други държави.

В най-малкия клас победител е Ford Ka, следван от Renault Twingo и Toyota Aygo.

В следващия първото място е за MINI, който изпреварва единствения друг японски представител, попаднал в тройката на някоя от категориите - Mitsubishi Colt, и Opel Meriva.

В последния от ниските класове победители са Mercedes-Benz A и B-class, следвани от BMW 1-Series.

В средния клас на първо място е Audi A5, който с голяма разлика изпреварва Audi Q5 и BMW X3. Бившите безспорни лидери по качество като Toyota Avensis и Mazda6 този път не са попаднали дори в първите 10.

При автомобилите от „бизнес-клас” на първа позиция отново е Audi, този път с модела си А6. Второто и третото място съответно са за BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-class.

Последната категория е за товарни автомобили, където лидер е Volkswagen Transporter T5. Германкият ван се е справил с конкуренцията на сънародника си Mercedes Vito/Viano и италианския Fiat Ducato.

От ADAC обясняват резултатите с новата програма на стойност милиарди евро, която гарантира високите стандарти на германската автомобилна индустрия.

Още по темата:
Немците са най-доволни от японските коли

 

Тагове: ADAC
0 от 500
  • #41
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Наистина трябва да си много ***,за да повярваш на подобна класация.До сега Тойота и останалите японски фирми бяха на челните места,а сега изведнъж всичките се изпочупиха,че даже и в първите 10 не са.Интересно какво ли ще кажат ТЮФ и АутоБилд при 100 000 км. тест.Защо ли там все още японките са на първите места?Защо ли по целия свят японките са пак на челните места,а само при ADAC от тази година не са?Нека някой от разбирачите да ми отговори как стават тези работи!
  • #40
    5 rate up comment 11 rate down comment
    До ADAC ( преди 13 години )
    Аха може би от тази година го практикуват, защото пише че за първи път са пред японските. Или просто си пишеш ей така ако някой ако се закачи на въдичката. Странно защо обаче Тойота казаха че ще си връщат доверието на клиентите с двигатели от БМВ? Явно към японските двигатели доверие няма, поне според шефовете на Тойота. Дори в Япония японците не приемат Лексус като премиум марка и предпочитат немските премиум марки. Виждам обаче че си налапал въдицата и мижаш, за да не видиш истината.
  • #39
    16 rate up comment 3 rate down comment
    ADAC ( преди 13 години )
    Класацията за надеждност в никакъв случай не може да бъде обективна по простата причина,че в Германия фирмите за оказване на пътна помощ са над 2000.Всички немски автомобилни компании при закупуване на автомобил ти предоставят безплатна пътна помощ по докато ти изтече гаранцията и собствениците на тези автомобили никога не се обаждат на ADAC.При подобно положение естествено е немските автомобили да са най-здрави,ама само на книга,но не и с действителност.Истината е в ТЮФ.Там всички коли минават.
  • #38
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ето в тази тема:http://***.automedia.bg/news/article_16430.htmlкретена весо ме покани на среща.Даде си уж телефона,който е:0888534056Звънях му многократно,но не вдига.Пробвайте и вие да се свържете да видим толкова ли е смел!И аз продължавам да му звъня пък дано вдигне,за да се разберем.Той предложи да се срещнем,а не аз,а сега го хваща шубето да си вдигне телефона.Гледам,че и тук се прави на мъж и се е развилнял този форумен боец.
  • #37
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не напразно шефа на Тойота каза че ще купуват двигатели от БМВ да си върнели доверието на клиентите. "От ADAC обясняват резултатите с новата програма на стойност милиарди евро, която гарантира високите стандарти на германската автомобилна индустрия."Докато германците дават милиарди, за да повишат качеството, другите дават милиарди за фалшиви реклами. 5г. гаранции и т.н. няма значение че на третата година не могат да минат техническия преглед или че не покриват гаранцията.
  • #36
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Фена на Тойота е много ***. Японците измислили хибрида!! Само където 100 години преди тях Порше е измислил хибрида. Оправданието, хибрида на Порше не бил хибрид а ДВГ и ел.двигател с батерии а на Тойота не разбрах какъв е? Пак същия ама няма акъл фена на Тойота да го проумее. Самопаркирането било измислено от Лексус! Странно от Лексус не предлагат такава екстра в нито един техен модел.Спокойно може да се провери в Японския, Американския та дори и в Българския сайт на Лексус.
  • #35
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В 100 000км. тестове на Ауто-Билд по първите места са Тойоти и Мазди.
  • #34
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Къде е това ?
  • #33
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Защо практичните сдуханяци имат най-бързите коли? По-практични сдуханяци от германците няма - Голф с рчъки за стъклата 1.4 60 коня или 85 коня, 1.6 101 коня, 1.9 дизел 68 коня,110 коня, Пасат 1.8 90 коня, БМВ 318 1120 коня и 1.4 тона купе. Ето такива коли се продават най-много в Германия- това са практични сдуханяци.
  • #32
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Интересно защо в Ауто Билд на теста на 100000 км нещата не стоят по тоя начин.