IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Японските автомобили бележат сериозно отстъпление

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC

Немските коли са най-надеждни и в 6-те категории на ADAC
Немските автомобили за първи път бяха признати за най-надеждни във всичките 6 категории на Общогерманския автомобилен клуб ADAC. Общо за миналата година специалисти от ADAC са отстранили над 4 млн. аварии на автомобили в Германия.

За съставянето на класацията организацията е анализирала общо 230 000 случая на повреди през 2011 г. След проведеното изследване те са на мнение, че местните марки са най-устойчиви, без значение дали машините са произведени на територията на страната или в други държави.

В най-малкия клас победител е Ford Ka, следван от Renault Twingo и Toyota Aygo.

В следващия първото място е за MINI, който изпреварва единствения друг японски представител, попаднал в тройката на някоя от категориите - Mitsubishi Colt, и Opel Meriva.

В последния от ниските класове победители са Mercedes-Benz A и B-class, следвани от BMW 1-Series.

В средния клас на първо място е Audi A5, който с голяма разлика изпреварва Audi Q5 и BMW X3. Бившите безспорни лидери по качество като Toyota Avensis и Mazda6 този път не са попаднали дори в първите 10.

При автомобилите от „бизнес-клас” на първа позиция отново е Audi, този път с модела си А6. Второто и третото място съответно са за BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-class.

Последната категория е за товарни автомобили, където лидер е Volkswagen Transporter T5. Германкият ван се е справил с конкуренцията на сънародника си Mercedes Vito/Viano и италианския Fiat Ducato.

От ADAC обясняват резултатите с новата програма на стойност милиарди евро, която гарантира високите стандарти на германската автомобилна индустрия.

Още по темата:
Немците са най-доволни от японските коли

 

Тагове: ADAC
0 от 500
  • #31
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Така ли, а в кое училище завърши?
  • #30
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Убеден съм,че не си от София.
  • #29
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Принципа не е копиран,защото между сложния принцип на раота на японските хибриди и допотопното динамо на порше няма нищо общо. И не ми казвай какво да говоря. Не съм ти в кръчмата на село. Я завърти колата на площада и се върни да си вдигнеш егото.
  • #28
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В твоето село го няма,там карате немски еднодневки.
  • #27
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Акъла не е немски,защото хибрида на Порше няма нищо общо с хибридите на японците. Германците копират хибридите на японците,а не хибрида на Порше.
  • #26
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ами няма как да ги срещнеш в дълбоката провинция.
  • #25
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Кои са бавни коли бе, я виж Lexus GS450 h дали е бавна кола?Хахаха
  • #24
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Само че Лексус и приус 1-ви в индустрията въведоха паркирането сами!!! След това го копира ВАГ. Нощносто виждане Мерцедес го откраднаха от създателя на инфрачервената камера- това не е тяхно изобретение. Лексус въведе 2006г. разпознаването на умората на водача,НЕМЦИТЕ ГО КОПИРАХА ПО-КЪСНО,КАКТО КОПИРАТ хибридите от японците.
  • #23
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ХАХА, ХИБРИДЪТ на Порше няма нищо общо с днешен хибрид, сложил акумулатор и ел.мотор и казал,че е хибрид. Хибридът е сложна техника,не такава преди 1 век. Японците направиха модерните хибриди и ги пуснаха до потребителите. Това че Порше е направил 1 бройка на допотопен хибрид,когато още ток са нямали в градовете хич няма общо с хибридите. Защо не го е продавал? Защо никой не е карал хибриди,като били толкова хубави на Порше единия хибрид. А се избиват да купуват Тойота и Лексус хибриди! Немскит
  • #22
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Старно как немците копирали японските хибриди, при положение че немците са измислили хибрида? Май тъпите фенове на японските коли вече няма за какво да се хванат и започват свободни съчинения. Спокойно и там сте последни когато Порше е произвеждал коли с Хибридни двигатели, японците са нямали представа какво е това нещо хибриден автомобил. Добре че са били немците да измислят и автомобила и ДВГ-то и хибрида, че да има какво да произвеждат днес японците.