IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Специална серия 2.2 Honda Civic Type R

Къса серия от Honda Civic Type R Mugen с по-висока мощност и по-висок максимален въртящ момент ще бъде пусната.

Специална серия 2.2 Honda Civic Type R
От нея ще бъдат сглобени едва 20 броя., като колата е на базата на спортната състезателна версия на този модел.
 
 
Honda Civic Type R Mugen излезе на пазара през миналата година и за сегашната версия хората от базата в Нортхемптън, Англия, където е базата на Mugen Euro, са повишили работния обем на двигателя до 2156 см3.
 
Резултатът е 20 к.с. повече и мощност от 260 к.с. и достигане на  максимален въртящ момент от 240 Нм.при 6000 об/мин. Колата е с ново окачване от Mugen, променени спирачки и нов bodykit за каросерията.
 
 
Civic Type R Mugen 2.2 е създадена за да отбележи края на производството на бензиновия двигател на Honda K20 с обем 2.0 литра. Използваният от състезателни модели агрегат се монтираше и на  Civic Mugen RR, седанът с четири врати.
 
Вицепрезидентът на  Mugen Euro, Хиро Тойода, заявява: „Промените заради опазването на околната среда означават бързо отпадане на атмосферните двигатели. Това означава, че най-вероятно вече няма да видим нещо подобно на K20 в сериен автомобил. Затова отбелязваме раздялата със специалната серия на 2.2 Honda Civic Type R.”
0 от 500
  • #44
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Учтивият Лос ( преди 14 години )
    Въртящият момент не е мощност. Въртящият момент се мери във НЮТОН МЕТРИ! Mощността се мери във ватове (киловати, мегавати и т.н) или се превръщав в к.с (1 кв = 1.34 кс)
  • #43
    3 rate up comment 1 rate down comment
    !!! до :) ( преди 14 години )
    Пич,нали вече ти обясних ,че интелектуалният ти потенциал е на ***,що се пънеш и драскаш глупости...
  • #42
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    В града няма начин да не е по-пъргава от Лагуната. Ама на извънградско при доускоренията 100-160км/ч прави впечатления на претоварен мотора (мани че ръмжи и трещи при 8000 об.) . . СУБЕКТИВНО като изпреварвам с тази Хонда не смея както с Лагуната колкото и предавки да върна, с колкото и оборота да я карам.
  • #41
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Учтивият Лос ( преди 14 години )
    Приятелю, прочети ми пак коментара и пак постави коментар ;)
  • #40
    1 rate up comment 4 rate down comment
    М. ( преди 14 години )
    И кво бмв 330 бензин и 330 дизел. 330 дизел с по малко конски сили и повече въртящ момент се ускорява по-бързо от по мощното бмв. :):) Какво значи това казано на твоя език учтиви ЛОСЕ
  • #39
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Учтивият Лос ( преди 14 години )
    Agent_Slavov, не искам да се заяждам, просто ми стана интересно.. Та, няма как хонда сивик с по-ниско собствено тегло и повече мощност (кс) да набира по-бавно от Лагуната, освен ако не е издухана. КС е мерило за мощност, а мощността е извършената работа за определено време. И така колкото е по-голяма мощността, толкова дадена работа се извършва по-бързо, т.е достигането до дадена скорост става по-бързо. А пък въртящия момент е съвсем друго нещо :)
  • #38
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Баварец, 12/100 МИНИМУМ харчи Лагуната в Сф. Изобщо не споря за разход. Не споря и за колата в горната статия. Вземи прочети за какво споря и тогава си изкажи меннието !
  • #37
    2 rate up comment 8 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    От японските автомобили това е най загубената. Нисан и Тойота нито една не ми харесва но са по Нормални автомобили. Хонда не са Ламборгини че да гонят звук и тем подобни глупости НАЙ-Обикновена кола, която като обезценяване губи 50 % на 2 рата година. Това какво говори за невероятен автомобил ли кво?!?!?!
  • #36
    6 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    тоя с лагуната да спре вече. става дума за тайп R от муген. колата е култ. и да се сети колко гори лагуната като влезе в града особено в центъра на София - между 10 и 12? хонда на практика бяха първите които правеха даунсайзинг навремето, но не с турбо защото тогава турбините бяха с голям лаг, а с VTEC и обороти. а на градско с амлък обем - нисък разход. айде стига вече.
  • #35
    3 rate up comment 4 rate down comment
    М. ( преди 14 години )
    Според мен е идеалната кола за малки момченца .. дето искат да боднат отзад един огромен YENKO ауспух и да оРЪМЖЪТ целия квартал... щото докато се развърти до 8000 оборота се сещаш какво ръмжене пада...