IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Специална серия 2.2 Honda Civic Type R

Къса серия от Honda Civic Type R Mugen с по-висока мощност и по-висок максимален въртящ момент ще бъде пусната.

Специална серия 2.2 Honda Civic Type R
От нея ще бъдат сглобени едва 20 броя., като колата е на базата на спортната състезателна версия на този модел.
 
 
Honda Civic Type R Mugen излезе на пазара през миналата година и за сегашната версия хората от базата в Нортхемптън, Англия, където е базата на Mugen Euro, са повишили работния обем на двигателя до 2156 см3.
 
Резултатът е 20 к.с. повече и мощност от 260 к.с. и достигане на  максимален въртящ момент от 240 Нм.при 6000 об/мин. Колата е с ново окачване от Mugen, променени спирачки и нов bodykit за каросерията.
 
 
Civic Type R Mugen 2.2 е създадена за да отбележи края на производството на бензиновия двигател на Honda K20 с обем 2.0 литра. Използваният от състезателни модели агрегат се монтираше и на  Civic Mugen RR, седанът с четири врати.
 
Вицепрезидентът на  Mugen Euro, Хиро Тойода, заявява: „Промените заради опазването на околната среда означават бързо отпадане на атмосферните двигатели. Това означава, че най-вероятно вече няма да видим нещо подобно на K20 в сериен автомобил. Затова отбелязваме раздялата със специалната серия на 2.2 Honda Civic Type R.”
0 от 500
  • #14
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Не съм "разбирач". Споделям моето субективно мнение и лични впечатления. Не работя за АВТОБИЛД !! :DDD
  • #13
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Стига си разсмивал хората :)
  • #12
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Лагунката е 2.0i 115 к.с. - демек нищо особенно, тежка е, и пак ми се вижда че след 100-120км/ч опъва далеч по-добре от по-мощната Хонда.
  • #11
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    само реве, изпреварванията се по-трудни от тези с Лагуната, мн. високи обороти и пак не тегли хубаво, а освен това при тези обороти е адски шумна... не става за пътуване, та ей за това ми трябва въртящ момент... аз не карам бързо - искам да ми е комфортно и спокойно и да изпреварвам леко и сравнително бързо.
  • #10
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Веднага ти казвам за какво ми е - пътувам често София - Варна (заради жена ми), както и София - Ст.З. (аз съм си заралия). Карам Лагуна 1997г. ( стара на 350 000км винаги е била семейна от нова). Кара се приятно, сравнително безшумна е и пъва прилично от 2500об/мин нагоре. Та развали се и взех назаем от приятел Хонда Сивик купе 96г. 1.6 126к.с. В-ТЕК... ужким добре пазена и вървяща. . .нищо подобно
  • #9
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А би ли ми казал за какво ти е по-голям въртящ момент? Ремарке ли ще теглиш, каравана ли или ще пълниш багажника с касетки и буркани от село?! Въртящият момент за това купе си е ок. Качи се някой път на някоя Хонда и ще разбереш за какво става на въпрос. Други автомобили със сходна кубатура, че и по-голяма,повече коне и н.м. не могат да и се опрат. По принцип японските коне са по-коне от другите. ;)
  • #8
    13 rate up comment 4 rate down comment
    drianov ( преди 14 години )
    Въртящ момент по обороти дава мощност... Високия въртящ момент на TDI-то му дава възможност да отдаде по голяма мощност в по ниските обороти, само че при по високите обороти (примерно над 4000) мощността му пада рязко, доакто на тази атмосферка расте расте расте... Ако ТДИ-то "дърпа" здраво в диапазона 2000-4000 тук дърпането ще е от 4000-8000 оборота т.е. в двойно по голям диапазон Е разбиа се в ежедневниото шофиране е малко безмислена тази кола... наистина по добре тди-то..
  • #7
    26 rate up comment 5 rate down comment
    11111 ( преди 14 години )
    Как да обясниш на един човек, който цял живот е карал немски коли, какво удоволствие и тръпка е да шофираш Honda!!!!
  • #6
    5 rate up comment 23 rate down comment
    pepi ( преди 14 години )
    kakvo to4no mu e sportnoto na toq qponski kinef samo nemoga da razbera
  • #5
    7 rate up comment 21 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Не че имам нещо против Хонда, ама 240Нм не идват ли малко за такъв тип кола? Че то с едно съвременно 3-литрово TDI май ще има повече болка в гърба? Ако има някой по-светнат в техническа гледна точка нека ми обясни, на мен ми се вижда странно...