IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Специална серия 2.2 Honda Civic Type R

Къса серия от Honda Civic Type R Mugen с по-висока мощност и по-висок максимален въртящ момент ще бъде пусната.

Специална серия 2.2 Honda Civic Type R
От нея ще бъдат сглобени едва 20 броя., като колата е на базата на спортната състезателна версия на този модел.
 
 
Honda Civic Type R Mugen излезе на пазара през миналата година и за сегашната версия хората от базата в Нортхемптън, Англия, където е базата на Mugen Euro, са повишили работния обем на двигателя до 2156 см3.
 
Резултатът е 20 к.с. повече и мощност от 260 к.с. и достигане на  максимален въртящ момент от 240 Нм.при 6000 об/мин. Колата е с ново окачване от Mugen, променени спирачки и нов bodykit за каросерията.
 
 
Civic Type R Mugen 2.2 е създадена за да отбележи края на производството на бензиновия двигател на Honda K20 с обем 2.0 литра. Използваният от състезателни модели агрегат се монтираше и на  Civic Mugen RR, седанът с четири врати.
 
Вицепрезидентът на  Mugen Euro, Хиро Тойода, заявява: „Промените заради опазването на околната среда означават бързо отпадане на атмосферните двигатели. Това означава, че най-вероятно вече няма да видим нещо подобно на K20 в сериен автомобил. Затова отбелязваме раздялата със специалната серия на 2.2 Honda Civic Type R.”
0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Много се запалихте бе :) Браво :) Ами не сте прави, карал съм я бая тази Хонда, даже е американка, има някви странни стъклени пъпки на фаровете детo си нямам и идея за какво са! Все пак съм отворен на всякакви дискусии, пишате ми на мейла, ще се видим, ще ме повозите и ще ме убедите, после ще седнем на дъра-бъра, ще черпя по бира и вс е 6. Дето се вика да почерпя вода от извора :) 1800gt***gmail.com
  • #23
    7 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 14 години )
    До колегата с ЛагунаПич,имам 14 годишна Хонда 1,5-114к.с. V-TEC с 5 врати,води се икономичен и мога да те уверя,че когато вкарам 4-та точно тази Лагуна,ще бъде на поне 50 метра зад мен,а какво остава за 1,6 V-tec със 126 кончета и то купе...? Сигурен съм,че дори не си помирисвал такава кола :)
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Значи Лагунката е 2.0i 115 к.с. дето е баси тежката талига над 120 опъвала по-добре.Хахаха,абе ти в ред ли си бе?Ти изобщо не си се качвал на Сивик Купе за да пишеш такива невероятни глупости на които всеки поне с малко обща култура би ти се изсмял.Те точно тогава Сивика започва много да върви,при високите обороти,ама като не си карал от къде да ги знаеш тези неща.Бил изпреварвал трудно.***,вкарай 5-тия зъб на тази скорост и ще видиш дали е трудно.А ти сигурно на баир на 6-та.Хахаха браво!
  • #21
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до: Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Пишеш абсолютни глупости!Въпросният Сивик за който пишеш е много добра бегачка и някой ако твърди,че не върви или никога не се е качвал на подобно животно или колата на която е бил не е била в добро здраве и за това не е вървяла.Да те осведомя,че колата не е 126,а е 125 к.с.,9,2 сек 0-100,среден разход 7/100.Има ли какво повече да говорим или ще продължиш да ни убеждаваш в глупостите си?Та дори сега след 15 г. няма коли с атмосферен двигател да ги покриват тези показатели.Ако има кажи модел!
  • #20
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Не ми хареса. На мотора си пишеше v-tec. 126 коня си е. Много бучи-малко върви. Такава Хонда - никогиш. За други модели нямам впечатления - може би са ОК.
  • #19
    8 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    но да се върнем на статията - nda Civic Type R е КУЛТОВА кола. а Муген е върха на култа, за съжаление заради изгорели газове. ако можех бих си я взел за да я показвам на децата си като пораснат и да им разказвам какви инженери е имало навремето. ! точка.
  • #18
    5 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    ако искаш хонда VTEC да върви ще трябва да дигеш оборотите. той витека работи в горния диапазон. и тогава лагунката няма как да върви повече. тая 2.0 лагуна е направена да дърпа в средния диапазон ама я *** над 6000об. - нема никой. а хонда е обратно. рпи това ако споменатата хонда е 1,6 и само 126кс може би няма VTEC.
  • #17
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хахаха тук някой яко ги е напекло слънцето и вместо да отидат на сянка,за да се оправят са почнали да пишат глупости.Тръгнали да ми сравняват Ренде и Гоуф с Хонда.Хахаха,развеселяваш(те) ме момче(та).
  • #16
    11 rate up comment 3 rate down comment
    hah ( преди 14 години )
    простете но като редактирах едното изречение ... съм го направил доста зле... абе пука ми ... не крам мечтаната кола...просто това имам.Смейте се но колата върви толкова. И Е *** ИМА РЪЖДА И ПО ДВАТА КАЛНИКА ОТПРЕД И НА ПРАГОВЕТЕ И СЕДАЛКАТА МИ Е РАЗПОРЕНА .. и е на 380 000 км но върви безотказно. ЙЕЕ НАЙ ГОЛЕМИЯ СЕЛЯНИН СЪМ ДАВАЙТЕ С МИНУСИТЕ....
  • #15
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Мишо ( преди 14 години )
    Уфф знам че ще ме плюете но нямам пари за по-хубава кола!! карам голф 3 1Z 1.9 тди 90 коня с разпръсквачи от AFN и "чип"(о йее) общо 680 лева дадени преди 3 години. До Ден днешен за хонда 1.6 125к.с. за нея е абсолютно непосилно да ме върви наравно с моята кола. 2-*** приятели имат Vtec, дори за едната взе едното момче от щатите някакъв регулатор за Vtec...дрън дрън. Влезе ли 3 та предавка... край става точка.ЗНАМ ЧЕ КАРАМ ***!!!! не е нужно да ми го казвате. но Фау Ве имат по-голямо сърчице..