IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Специална серия 2.2 Honda Civic Type R

Къса серия от Honda Civic Type R Mugen с по-висока мощност и по-висок максимален въртящ момент ще бъде пусната.

Специална серия 2.2 Honda Civic Type R
От нея ще бъдат сглобени едва 20 броя., като колата е на базата на спортната състезателна версия на този модел.
 
 
Honda Civic Type R Mugen излезе на пазара през миналата година и за сегашната версия хората от базата в Нортхемптън, Англия, където е базата на Mugen Euro, са повишили работния обем на двигателя до 2156 см3.
 
Резултатът е 20 к.с. повече и мощност от 260 к.с. и достигане на  максимален въртящ момент от 240 Нм.при 6000 об/мин. Колата е с ново окачване от Mugen, променени спирачки и нов bodykit за каросерията.
 
 
Civic Type R Mugen 2.2 е създадена за да отбележи края на производството на бензиновия двигател на Honda K20 с обем 2.0 литра. Използваният от състезателни модели агрегат се монтираше и на  Civic Mugen RR, седанът с четири врати.
 
Вицепрезидентът на  Mugen Euro, Хиро Тойода, заявява: „Промените заради опазването на околната среда означават бързо отпадане на атмосферните двигатели. Това означава, че най-вероятно вече няма да видим нещо подобно на K20 в сериен автомобил. Затова отбелязваме раздялата със специалната серия на 2.2 Honda Civic Type R.”
0 от 500
  • #34
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Да уточня - харесвам Хонда, но не ми допада идеята "малко върви - много бучи". Иначе здрава и непретенциозна кола. Ама нищо особенно - идеалната Хамериканска кола за майки-домакини!!!
  • #33
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Така е. Съгласен съм с М. Така и не се появи един точен мъж тук да каже аз имам такава Хонда заповядай да ти покажа за какво иде реч . . само коментатори !!! Ще повозя всеки който иска с Лагунката . . само да няма сълзи в очите :) :)
  • #32
    3 rate up comment 6 rate down comment
    М. ( преди 14 години )
    Омръзна ми да слушам за хонда честно. пича дето се изказа по надолу... нямало такъв автомобил 9.2 от 0-100 от 125 коня и 1.6. хубаво Нали се сещаш че *** тежи под 1 тон.. и че ако се целнеш някъде с 40 си труп 1 момче приятел загина .. удари се в блок в квартал с 50 и умря, защото тавана му се свил на главата... еквивалент. Ауди Купе 2.6 В6 тон и 600 кг 9.3 0-100 атмосферен.. И КВО?? кое от двете е по сигурната кола. Омръзна миии да слушам глупости от хондаджий
  • #31
    1 rate up comment 8 rate down comment
    М. ( преди 14 години )
    Вие кво искате да ми кажете че нормалния начин за шофиране е мотора ти да е постоянно в над 6000 оборота.. Еми изнервящо е в ниските обороти ги няма никъде никви... моя голф на 1200 оборота ще изскубе коша отпред е вярно до 3000 ама идват 3 та 4 та и 5 та! на 5та с 3500 оборота съм със 190 км в час. С хондата за да вдигнеш 190 трябва да си със 7000 оборота това е доста смущаващо.. мислиш че летиш а то нищо...
  • #30
    2 rate up comment 7 rate down comment
    M. ( преди 14 години )
    Оба4е никой не посмя да каже нещо за на пича печката :):) е аз като виден голфаджия ще се включа в дискусията:) С очите си съм виждал как голф със същия мотор но в купе на 2 ка прави за смях хонда Интегра нз си колко коня на Божурище на времето:) А колкото до хонда и моторите им. Тряя да ми избият буталата докато изпреварвам и да оглушея... хах:) и пак е супер опасно. Карал съм хондИ много Хонди 1.4ис 97 1.5 1.6 ВТИ което е 160 коня и освен ако не си моторист няма к'во да ти хареса в тази кола.
  • #29
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Ти като голям мъж само говориш. . думи големи - дела - 0 . . . абе може да нямаш *** , ама пък имаш клавиатура :D . . оо "разбирачо" на Хонди :D
  • #28
    3 rate up comment 4 rate down comment
    до: Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Само за едно си прав,че нямат 6-та.Хахаха,толкова много ме разсмя,че се увлякох и написах 6-та вместо 5-та.Това обаче не променя факта,че не си се качвал,а камоли да караш този Сивик за който приказваш.Лъжеш,като дърт ***.А пъпките на фаровете са на друг модел Сивик не и на купето.Лъжльо смешен си.Поне ме развесели с твоето сравнение за дрънгела Рендето и Купето на Хонда.хахаха не се сдържам вече....
  • #27
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Колкото до човека който ме нарича ***, май е по-смешен от мен и не е пипал Хонда - въпросния Сивик (сигурно всички модели от средата на 90-те години) нямат 6-та бе *** :)
  • #26
    6 rate up comment 0 rate down comment
    !!! ( преди 14 години )
    Единственият вариант Лагуната да върви повече е да е 2,9 24V,190 HP... :)
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    правилни НАНИ - поне 4та трябва на хондата. а тайп R s negowite 8000+ и на 3та ще се чувства добре при изпреварване.