IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Специална серия 2.2 Honda Civic Type R

Къса серия от Honda Civic Type R Mugen с по-висока мощност и по-висок максимален въртящ момент ще бъде пусната.

Специална серия 2.2 Honda Civic Type R
От нея ще бъдат сглобени едва 20 броя., като колата е на базата на спортната състезателна версия на този модел.
 
 
Honda Civic Type R Mugen излезе на пазара през миналата година и за сегашната версия хората от базата в Нортхемптън, Англия, където е базата на Mugen Euro, са повишили работния обем на двигателя до 2156 см3.
 
Резултатът е 20 к.с. повече и мощност от 260 к.с. и достигане на  максимален въртящ момент от 240 Нм.при 6000 об/мин. Колата е с ново окачване от Mugen, променени спирачки и нов bodykit за каросерията.
 
 
Civic Type R Mugen 2.2 е създадена за да отбележи края на производството на бензиновия двигател на Honda K20 с обем 2.0 литра. Използваният от състезателни модели агрегат се монтираше и на  Civic Mugen RR, седанът с четири врати.
 
Вицепрезидентът на  Mugen Euro, Хиро Тойода, заявява: „Промените заради опазването на околната среда означават бързо отпадане на атмосферните двигатели. Това означава, че най-вероятно вече няма да видим нещо подобно на K20 в сериен автомобил. Затова отбелязваме раздялата със специалната серия на 2.2 Honda Civic Type R.”
0 от 500
  • #64
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Dude ( преди 14 години )
    до Агент Славов,колега, това, че Лагуната ти евентуално е по-обезшумена от този Сивик, не значи нищо. Помоли от Бултрако или Стар Мотор за тест да ти дадат кола на 2-3 години максимум, качи се, набий втора до към 100 и да видиш, че няма да ти се надуе главата (говоря за бензинов мотор)При японските коли философията не е въртящ момент, а обороти. А ускорението зависи от кривата на мощността и от съотношението Нм/кг. Това е , просто е
  • #63
    2 rate up comment 0 rate down comment
    учтивият Лос ( преди 14 години )
    М. аз съм се "образовал" по темата сила/въртящ момент и мощност от тук: http://***.heed-auto.com/index.php?option=com_content&task=view&id=76&Itemid=79 Прочети статията, нищо не губиш и е обяснено като за *** като мен ;)
  • #62
    1 rate up comment 3 rate down comment
    м. ( преди 14 години )
    еми подразних се защото конските сили не са мерило за ускорението толкова колкото играят роля Нютон метрите!!!!! това което пуснах е от 0-100 а Доускорението е Твърдо в полза на дизеловите мотори именно заради въртящия им момент, което ги прави много по добри в изпреварването
  • #61
    2 rate up comment 4 rate down comment
    М. ( преди 14 години )
    Вземи един Влекач Камион МАН 6 цил редови мотор 10 литра. 480 конски сили. и 3000 нютон метра. тръгва на 4етвърта предавка и включва 8 *** след това и до 89 ще върви наравно с повечето коли в трафика. Заради въртящия си момент.
  • #60
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Учтивият Лос ( преди 14 години )
    М. Не се възбуждай толкова, няма смисъл. Аз споря с най-добри намерения, заради самият спор. Ти спориш.. вече едва ли някой знае защо. Излез, поразходи се.. Няма да оправиш света, не се притеснявай ;)
  • #59
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Абе какви са тези странни стойности за 3.0 бензин и 3.0 дизел? Да няма грешка? На БМВ моторите имат подобни данни и дизела ускорява с почти една секунда по-бавно. Нещо сте в грешка...
  • #58
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Учтивият Лос ( преди 14 години )
    Важен е принципът, а не колко са стари БМВтата
  • #57
    4 rate up comment 0 rate down comment
    М. ( преди 14 години )
    БМВ тата са новите БМВ-та е92 а ти си ми показал модели от преди 12 години... що не взе да сравняваш ТДС-а със 2.5 и 143 на 192 тогава бензина бие с 20 минути
  • #56
    2 rate up comment 3 rate down comment
    М. ( преди 14 години )
    ИМАШ ЛИ НЕЩО ДА МИ КАЖЕШ ОТНОСНО МОЩНОСТ!!! И УСКОРЕНИЕ И ВЪРТЯЩ МОМЕНТ И КОЕ Е ПО-ВАЖНОТО. ИЗНЕРВИ МЕ ДО ДУПКА *** МАМА МУ ***
  • #55
    2 rate up comment 1 rate down comment
    М. КВО СТАНА ВЕ??? ( преди 14 години )
    Мощност (к.с.) 272 При (обороти в мин.): 6700 Работен обем (см3): 2996 Въртящ момент (Нм/Обороти): 320/2750 Принудително пълнене: Максимална скорост (км/ч): 250 Ускорение до 100 км/ч (сек.): 6.1 Вид Гориво: А-95