IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Специална серия 2.2 Honda Civic Type R

Къса серия от Honda Civic Type R Mugen с по-висока мощност и по-висок максимален въртящ момент ще бъде пусната.

Специална серия 2.2 Honda Civic Type R
От нея ще бъдат сглобени едва 20 броя., като колата е на базата на спортната състезателна версия на този модел.
 
 
Honda Civic Type R Mugen излезе на пазара през миналата година и за сегашната версия хората от базата в Нортхемптън, Англия, където е базата на Mugen Euro, са повишили работния обем на двигателя до 2156 см3.
 
Резултатът е 20 к.с. повече и мощност от 260 к.с. и достигане на  максимален въртящ момент от 240 Нм.при 6000 об/мин. Колата е с ново окачване от Mugen, променени спирачки и нов bodykit за каросерията.
 
 
Civic Type R Mugen 2.2 е създадена за да отбележи края на производството на бензиновия двигател на Honda K20 с обем 2.0 литра. Използваният от състезателни модели агрегат се монтираше и на  Civic Mugen RR, седанът с четири врати.
 
Вицепрезидентът на  Mugen Euro, Хиро Тойода, заявява: „Промените заради опазването на околната среда означават бързо отпадане на атмосферните двигатели. Това означава, че най-вероятно вече няма да видим нещо подобно на K20 в сериен автомобил. Затова отбелязваме раздялата със специалната серия на 2.2 Honda Civic Type R.”
0 от 500
  • #74
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Добър дебат стана :D
  • #73
    3 rate up comment 0 rate down comment
    flyzepp ( преди 14 години )
    Поправка - "въртящият":) че веднъж допуснах правописна грешка и ме оплюхте мнооого яко, колеги:)
  • #72
    3 rate up comment 0 rate down comment
    flyzepp ( преди 14 години )
    Ами въртящия момент не е ъгловата скорост. Въртящият момент не намеква движение. Той е по-скоро показател за въртяща/усукваща сила
  • #71
    1 rate up comment 0 rate down comment
    130i ( преди 14 години )
    Ако трябва да намесим и предавателни числа и диференциали и диаметри на колела и валове и дължини на вериги и ремъци и механични загуби и въздушно съпротивление и.... отиде цял учебник може да се изпише ;). Те че са вързани двете това е ясно. А въртящия момент е ъгловата скорост(която зависи от оборотите) умножена по силата а силата зависи от силата на експлозиите и компресията вътре в цилиндрите. Т.е. като покачваш оборотите, покачваш и въртящият момент :)
  • #70
    2 rate up comment 1 rate down comment
    flyzepp ( преди 14 години )
    Колега 130i,Не е точно така, мощността е свързана с въртящия момент, по-точно е право пропорционална. Това значи точно обратното на това, което казващ а именно, че и което и от двете да е по-голямо времето за ускорение ще намалява:)И даже виж собствените си думи, от едното зависи "колко бързо" а от другото колко дълго"... бързо е някак си свързано с дълго:). Виж по-долу, важни са оборотите:) и предаватилните числа в трансмисията и диференциала
  • #69
    2 rate up comment 3 rate down comment
    130i ( преди 14 години )
    Само не мога да разбера тая всеобща заблуда от bhp-то и ускорението. Защо мислите американските кочини с 3423423 литровите двигатели ускоряват така бързо за пример Ford F150 с големия двигател ускорява от 0-100 за около 5с, а това си е камион. С други думи обяснявам: От въртящият момент зависи това колко бързо ще ускориш, а от конските сили зависи колко дълго ще продължи това ускорение. КРАЙ НА СПОРА!
  • #68
    2 rate up comment 1 rate down comment
    М. до У.Л. ( преди 14 години )
    Статията е направо трепач... просто уникална горещо препоръчвам на всички КАПАЦИТЕТИ да я прочетете. и ако сте достатъчно умни ще разберете кой мотор е по ефективен този на хонда 9000 оборота 120 нм или този на бмв дизел 4000 оборота 300нм СУпер статия... чук от всякъде. Самоук съм и съм знаел точно това което пише. У.Л. Браво Пичага си ти!
  • #67
    5 rate up comment 0 rate down comment
    flyzepp ( преди 14 години )
    Еха:) и аз да се разпиша:)в споровете за мощност и въртящ момент изпускате предавателните числа на трансмисиите:)
  • #66
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Agent_Slavov ( преди 14 години )
    Dude, за новите Хонди сигурно си прав. Не съм се возил в по-нова, нито съм карал. Аз говоря за 94-96 модел. Новите сигурно откинват като *** от пес :) В нови Лагуни съм се возил обаче. Ни мЪ кефят. Мойта (преди на татко)беше голяма работа навремето :)
  • #65
    1 rate up comment 3 rate down comment
    М. ( преди 14 години )
    У.Л. Много хубава статия. Вече не трябва да ти е чудно, защо дизела бие бензина !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! в случая, който съм посочил. Много се радвам че си прочел.