IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва Passat B8

Осмото поколение на Volkswagen Passat ще се изработва от 2014 година.

Идва Passat B8
Освен популярните версии седан и комби ще се правят и кабриолет и купе. Според немският Auto Bild, купето ще бъде с четири места, както и кабриолета.  
 
 
Новата генерация на Passat има фирмен код B8, като ще смени представения миналата година В7. Макар сега актуалната версия да се води за ново поколение, разликите с В6 не са големи и тя се приема по-скоро за модернизация. Вероятно това е и причината седмото поколение да има живот от само около 4 години.
 
 
Основната промяна при В8 ще бъде новата платформа, MQB-B, която ще замени сега използваната PQ47. Новата платформа MQB всъщност ще стои в основата на всички модели на Volkswagen, освен най-малкия up/Lupo и най-големите и луксозни Phaeton и Touareg.
 
Сред положителните характеристики на новата платформа са ниско собствено тегло, безопасност и вариабилност. MQB (Modulare Querbaukasten) позволява по-добро използване на вътрешното пространство.
 
 
Освен при Passat B8, платформата MQB-B ще бъде използвана и от новото поколение на Audi A4, макар двата модела да имат различно разположение на двигателя – напречно при Passat и надлъжно при A4.
 
 
Външния вид на новия Passat ще бъде отговорност на Валтер де Силва, главният дизайнер на VW Group. Не бива да се очаква някаква радикална промяна във външния вид на Passat, но той ще бъде по-агресивен в сравнение със сегашния модел. Предницата ще е по-висока, а във фаровете ще има диодна секция.
 
 
Новият Passat по размери ще се приближи повече до Phaeton. Volkswagen се отказа от проект 511, модел който би бил на базата на Audi A6, така нищо няма да пречи на по-големите размери на новия Passat.
 
При двигателите освен модернизираните агрегати ще ивдим и някои нови. Няма да липсва 1.4 TSI (с мощност 97 kW и максимален въртящ момент 200 Nm, както и с мощност 112 kW и 230 Nm), 1.8 TSI (134 kW, 250 Nm), 2.0 TSI (157 kW, 280 Nm и 186 kW, 350 Nm), дизеловите 1.6 TDI (78 kW, 250 Nm), 2.0 TDI (107 kW, 320 Nm и 132 kW, 380 Nm), както и 2.0 BiTDI (152 kW, 450 Nm).
 
 
Разбира се и при новото поколение ще видим версията 4х4 4Motion. Ще има и „мека” хибридна версия, както и пълен хибрид тип plug-in. Първо на пазара ще се появи седанът, а малко след това и комби версията. Във Volkswagen вече са решили да пуснат и втора генерация на купето с четири врати Passat CC.
 
 
Новият Passat CC ще се произвежда още от средата на 2013 година (но според други сведения това ще стане най-рано към 2015 г) Идеята е купето да бъде разположено под купето Audi A5 и да бъде конкурент на планирания нов Opel Calibra.
 
Passat кабрио ще замени модела EOS и ще допълва Audi A5 кабрио. За разлика от Audi, кабриолетът на Passat ще има твърд сгъваем покрив.
 
 
Новата генерация на Passat ще играе важна роля в плановете на Volkswagen да се превърне през 2018 година в най-големия производител на света.
 
Сега актуалната версия на Passat е много успешна, като през миналата година са продадени близо 1 милион броя от Passat B7.
0 от 500
  • #86
    3 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    LINKA E KUM TOYOTA.BG I DOKAZWA OTKROWENITE TI LUJI.AVENSIS 2,2 150 KONQ E 52 000 LV.
  • #85
    3 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    http://***.toyota.bg/Images/AVENSIS_tcm419-589538.pdf LEXUS KUDE 2,2 DIZEL 150 KONQ STRUWA 63000 LV,6OTO TUKA PI6E,4E E 52 000????????AIDE WU6LIO,OTGOWORI?
  • #84
    3 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Ти нямаш кола- ти имаш Ауди-германска ИЗОСТАНАЛА ТЕХНОЛОГИЯ.
  • #83
    3 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    http://***.toyota.bg/Images/AVENSIS_tcm419-589538.pdf LEXUS KUDE 2,2 DIZEL 150 KONQ STRUWA 63000 LV,6OTO TUKA PI6E,4E E 52 000????????AIDE WU6LIO,OTGOWORI?
  • #82
    3 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Авенсис е с двигатели с променливо газорезпределение на всмукателни и изпускателни клапани, без дросел е и регулира сместа чрез клапаните.Модерна технология и изкарва 150 коня от 1.8 атмосферен двигател, това Фолксваген не го може-те слагат турбина и компресор на морално деградиралите си двигатели за да постигнат подобна мощност!
  • #81
    2 rate up comment 3 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Hahahahahahaha,az imam kola,za razlika ot teb,koito ima6 qponski ***,koito ti go prodawat na cena 3na ot realnata i motora mu e ot 62-ra golemiq snqg.To Subaru oswen 4x4 nqma ni6to interesno,nikakwi nowowuwedeniq nqma da gi ima pri taq marka.
  • #80
    3 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Авенсис е по-скъпата кола. С модерни двигатели, за разлика от остаре;лите на Фолксваген, които без турбина и компресор са нула. Авенсис 1.8 най-високо ниво на оборудване е 46 000 лева -ценова листа на Тойота, Аналогичен Пасат 1.8 TSI е 43 000 лева най-високо ниво на оборудване-цен. листа Фолксв. Така е и с дизелите Авенсис дизел 150 коня най-високо ниво 63 000лв-ценова листа Тойота, по-мощен Пасат дизел със 170 коня в най-високо ниво на оборудване е с 6 000лв. по-евтин-ценова листа Фолксваген.
  • #79
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Ами може и да е пред фалит, като не продават части всеки ден на тройни цени на балъци като тебе. То като нищо не се чупи, не знам и колко струват частите. Ама за турбото на VW 1.9 TDI знам че искат 3800 Лева. Гръмна на 79000 км. А цената на производителя е 1635 Лева. Айде ходи да пасеш овцете и като си купиш кола пак се обади!
  • #78
    2 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Toq pa gowori,4e VW sa bili umreli,a twoqta kuca marka,koqto e pred *** i na model ima po 2,3 motora na krust i 4astite i struwat kolkoto nov motor Suzuki kakwo da goworim?????
  • #77
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Пак се е развихрил безсмислен спор. Ясно е че VW е по-скъпата и по-скапаната кола. Ясно е и защо има толкова фенове в БГ. Защото всеки народ си заслужава политиците, а така също и колите. Давайте много пари и си купувайте трошливи коли. Явно садо-мазото е национален спорт. Ясно е че VW е най-счупената немска марка. Всички други са по-добри, ама като повечето от вас нямат кола, откъде да знаят. Само пишете глупости.