IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва Passat B8

Осмото поколение на Volkswagen Passat ще се изработва от 2014 година.

Идва Passat B8
Освен популярните версии седан и комби ще се правят и кабриолет и купе. Според немският Auto Bild, купето ще бъде с четири места, както и кабриолета.  
 
 
Новата генерация на Passat има фирмен код B8, като ще смени представения миналата година В7. Макар сега актуалната версия да се води за ново поколение, разликите с В6 не са големи и тя се приема по-скоро за модернизация. Вероятно това е и причината седмото поколение да има живот от само около 4 години.
 
 
Основната промяна при В8 ще бъде новата платформа, MQB-B, която ще замени сега използваната PQ47. Новата платформа MQB всъщност ще стои в основата на всички модели на Volkswagen, освен най-малкия up/Lupo и най-големите и луксозни Phaeton и Touareg.
 
Сред положителните характеристики на новата платформа са ниско собствено тегло, безопасност и вариабилност. MQB (Modulare Querbaukasten) позволява по-добро използване на вътрешното пространство.
 
 
Освен при Passat B8, платформата MQB-B ще бъде използвана и от новото поколение на Audi A4, макар двата модела да имат различно разположение на двигателя – напречно при Passat и надлъжно при A4.
 
 
Външния вид на новия Passat ще бъде отговорност на Валтер де Силва, главният дизайнер на VW Group. Не бива да се очаква някаква радикална промяна във външния вид на Passat, но той ще бъде по-агресивен в сравнение със сегашния модел. Предницата ще е по-висока, а във фаровете ще има диодна секция.
 
 
Новият Passat по размери ще се приближи повече до Phaeton. Volkswagen се отказа от проект 511, модел който би бил на базата на Audi A6, така нищо няма да пречи на по-големите размери на новия Passat.
 
При двигателите освен модернизираните агрегати ще ивдим и някои нови. Няма да липсва 1.4 TSI (с мощност 97 kW и максимален въртящ момент 200 Nm, както и с мощност 112 kW и 230 Nm), 1.8 TSI (134 kW, 250 Nm), 2.0 TSI (157 kW, 280 Nm и 186 kW, 350 Nm), дизеловите 1.6 TDI (78 kW, 250 Nm), 2.0 TDI (107 kW, 320 Nm и 132 kW, 380 Nm), както и 2.0 BiTDI (152 kW, 450 Nm).
 
 
Разбира се и при новото поколение ще видим версията 4х4 4Motion. Ще има и „мека” хибридна версия, както и пълен хибрид тип plug-in. Първо на пазара ще се появи седанът, а малко след това и комби версията. Във Volkswagen вече са решили да пуснат и втора генерация на купето с четири врати Passat CC.
 
 
Новият Passat CC ще се произвежда още от средата на 2013 година (но според други сведения това ще стане най-рано към 2015 г) Идеята е купето да бъде разположено под купето Audi A5 и да бъде конкурент на планирания нов Opel Calibra.
 
Passat кабрио ще замени модела EOS и ще допълва Audi A5 кабрио. За разлика от Audi, кабриолетът на Passat ще има твърд сгъваем покрив.
 
 
Новата генерация на Passat ще играе важна роля в плановете на Volkswagen да се превърне през 2018 година в най-големия производител на света.
 
Сега актуалната версия на Passat е много успешна, като през миналата година са продадени близо 1 милион броя от Passat B7.
0 от 500
  • #116
    3 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    nE MOжE DA GOVORIM ZA DOMAшEN PAZAR ZA GERMANCITE, TR[BVA DA SRAVN[VAME NA NEZAVISIM PAZAR I ZA gERMANI[, I ZA ЯPONIци- САЩ-OGROMEN I BOGAT PAZAR, KYDETO плюят по Фолксвагените или им скачат по вратите дебели чиковци!
  • #115
    3 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Hahahahahaha,Avensis nqma avto park pilot-tova e patent na VW i gi ima samo w tehnite koli.PAK IZLUGA.Avensis nqma cruis control sus spazwane na distanciq,nito puk ima sistema za awtomati4no spirane pri opastnost.A touch screen daje ne sa i 4uwali.
  • #114
    1 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    тИЯ ЕКСТРИ ГИ ИМА - и тъч скрийн навигация има, и круиз контрол има, авто=паркирането Приус го има от 5 години! И въпреки всички Авенсис е по-скъп от евтиничкия Пасат.
  • #113
    3 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Ama ne mi gowori kak Toyota si prodawa boklucite na debelite i prosti qnki,a gowori kak Avensis w Evropa e na dunoto po prodajbi,s nisko ka4estwo zaradi 4astite praweni w Turciq.
  • #112
    2 rate up comment 2 rate down comment
    симсон ( преди 14 години )
    пардон пеопле- исках да кажа пасата... по големия голф
  • #111
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ВАГ-гейовете се отказаха от намеренията си да участват във Ф1. Заявиха, че болидите били много по-различни от уличните коли и за тях нямало интерес да участват в такава надпревара...Жалки, мизерни ***! Просто паричките, които все още печелите, ви трябват за закупуване на нови технологии! Признайте си! Вашите инжинери са най-некадърните в света!
  • #110
    3 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Passat ima izbroenite ot teb extri,a Avensis NQMA avto parkirane,inteligenten cruis control,adaptivno oka4wane,4x4,touch screen navigaciq.
  • #109
    1 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Виж сега- ти за продажби не говори, когато говориш за Тойота, защото колите на тойота са световни бестселъри, а не Пасат. Авенсис никога не е произвеждан в Турция! И както виждаме от германските технически прегледи Авенсис е най-здравата кола в класа,а Пасат на дъното по повреди!
  • #108
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Симсон ( преди 14 години )
    Лексуса го предпочитам пред голфа :)
  • #107
    1 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Камера за задно виждане, биксенон завиващ, електрически регулируема кормилна колонка, безконтактно откл