IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва Passat B8

Осмото поколение на Volkswagen Passat ще се изработва от 2014 година.

Идва Passat B8
Освен популярните версии седан и комби ще се правят и кабриолет и купе. Според немският Auto Bild, купето ще бъде с четири места, както и кабриолета.  
 
 
Новата генерация на Passat има фирмен код B8, като ще смени представения миналата година В7. Макар сега актуалната версия да се води за ново поколение, разликите с В6 не са големи и тя се приема по-скоро за модернизация. Вероятно това е и причината седмото поколение да има живот от само около 4 години.
 
 
Основната промяна при В8 ще бъде новата платформа, MQB-B, която ще замени сега използваната PQ47. Новата платформа MQB всъщност ще стои в основата на всички модели на Volkswagen, освен най-малкия up/Lupo и най-големите и луксозни Phaeton и Touareg.
 
Сред положителните характеристики на новата платформа са ниско собствено тегло, безопасност и вариабилност. MQB (Modulare Querbaukasten) позволява по-добро използване на вътрешното пространство.
 
 
Освен при Passat B8, платформата MQB-B ще бъде използвана и от новото поколение на Audi A4, макар двата модела да имат различно разположение на двигателя – напречно при Passat и надлъжно при A4.
 
 
Външния вид на новия Passat ще бъде отговорност на Валтер де Силва, главният дизайнер на VW Group. Не бива да се очаква някаква радикална промяна във външния вид на Passat, но той ще бъде по-агресивен в сравнение със сегашния модел. Предницата ще е по-висока, а във фаровете ще има диодна секция.
 
 
Новият Passat по размери ще се приближи повече до Phaeton. Volkswagen се отказа от проект 511, модел който би бил на базата на Audi A6, така нищо няма да пречи на по-големите размери на новия Passat.
 
При двигателите освен модернизираните агрегати ще ивдим и някои нови. Няма да липсва 1.4 TSI (с мощност 97 kW и максимален въртящ момент 200 Nm, както и с мощност 112 kW и 230 Nm), 1.8 TSI (134 kW, 250 Nm), 2.0 TSI (157 kW, 280 Nm и 186 kW, 350 Nm), дизеловите 1.6 TDI (78 kW, 250 Nm), 2.0 TDI (107 kW, 320 Nm и 132 kW, 380 Nm), както и 2.0 BiTDI (152 kW, 450 Nm).
 
 
Разбира се и при новото поколение ще видим версията 4х4 4Motion. Ще има и „мека” хибридна версия, както и пълен хибрид тип plug-in. Първо на пазара ще се появи седанът, а малко след това и комби версията. Във Volkswagen вече са решили да пуснат и втора генерация на купето с четири врати Passat CC.
 
 
Новият Passat CC ще се произвежда още от средата на 2013 година (но според други сведения това ще стане най-рано към 2015 г) Идеята е купето да бъде разположено под купето Audi A5 и да бъде конкурент на планирания нов Opel Calibra.
 
Passat кабрио ще замени модела EOS и ще допълва Audi A5 кабрио. За разлика от Audi, кабриолетът на Passat ще има твърд сгъваем покрив.
 
 
Новата генерация на Passat ще играе важна роля в плановете на Volkswagen да се превърне през 2018 година в най-големия производител на света.
 
Сега актуалната версия на Passat е много успешна, като през миналата година са продадени близо 1 милион броя от Passat B7.
0 от 500
  • #156
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    лексусчето е нископлатен драскач на гръцката фирмичка тойота-балкани
  • #155
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Смехурко ( преди 14 години )
    Тоя дето се пише като LEXUS дали е *** по рождение или по-късно е придобил тези си черти!?Май само в БГ *** ползват имената на все пак добри автомобили...
  • #154
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Колеги, по въпроса за цените е несериозно да се претендира че тойота е скъпа марка. Тя е най-евтината в САЩ както и тук. И затова се продава, защото винаги е била най-евтината. Дали е качествена ще оставя на всеки сам да си прецени.. А този виц че лексус е по-продаваем от бмв, ауди и бенц е вече върхът на сладоледа, но ние всички си знаем колегата LEXUS какви глупости ги говори... така че нищо ново под слънцето...
  • #153
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да колега, защото най-бързата кола е авенсис с реактивен двигател! Това вече го изяснихме в друга тема :D
  • #152
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    LEXUS, айде на твоето да е. По-хубаво от тойота и лексус няма. Те са супер мега яки коли и само големи газари ги карат. Аз и другите *** няма повече да спорим с теб, а с мъка ще си караме пасати, аудита, бмв-та и мерцедеси и като видим някой с тойота или лексус ще цъкаме с езика и ще бягаме в най-дясна лента.
  • #151
    3 rate up comment 8 rate down comment
    jk ( преди 14 години )
    На смешния защитник на VW тук,да му обясня колко е технолична "Групата".Базовият дизел 1.6 TDI 78 kW е стар колкото света.Започван е няколко пъти и е спиран.За това е единствен в момента с анг. ремък,не с верига.Мощността и въртящия момент са отчайващо посредствени,но и това не е случайно.Бил такъв за да ползват скоростната кутия от 1.9 TDI 105 к.с. от последните години на Голф 3.Та модерния Пасат,който тепърва ще се продава от 2014,е с технология от средата на 90-те години.Това е истината.
  • #150
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    За дебели германски пенсионери е именно Пасат. Това млад човек не го купува.
  • #149
    2 rate up comment 10 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    iNSIGNIA, mONDEO AAAAHAHAHAHAHAHAH ТИЯ чирепи може да ги сравняваш само с Шкода и Ауди,а не с световния номер 1 Тойота!
  • #148
    2 rate up comment 11 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    кКакви спестовници, като е по-скъп от Пасата? А Лексус е по-скъп от Ауди и БМВ? Я провери ценовите листи и тогава драскай.Не ти казваш кое в кой клас е.Лексус вибаги е бил един клас с Мерцедес и БМВ. Ауди е нещо като Шкода на висока цеба,то не може да е конглокент на тези 3 марки.
  • #147
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Стига с този авенсис де. Както лексус колкото и да е добър никога няма да бъде в класа на Ауди, БМВ и Мерцедес, така и авенсис няма да бъде в класа на пасат. По-скоро може да се сравнява с опел инсигня, форд мондео и т.н., но и те според мен са по-добри от авенсиса. Той си е за спестовници, пенсионери и американци.