IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва Passat B8

Осмото поколение на Volkswagen Passat ще се изработва от 2014 година.

Идва Passat B8
Освен популярните версии седан и комби ще се правят и кабриолет и купе. Според немският Auto Bild, купето ще бъде с четири места, както и кабриолета.  
 
 
Новата генерация на Passat има фирмен код B8, като ще смени представения миналата година В7. Макар сега актуалната версия да се води за ново поколение, разликите с В6 не са големи и тя се приема по-скоро за модернизация. Вероятно това е и причината седмото поколение да има живот от само около 4 години.
 
 
Основната промяна при В8 ще бъде новата платформа, MQB-B, която ще замени сега използваната PQ47. Новата платформа MQB всъщност ще стои в основата на всички модели на Volkswagen, освен най-малкия up/Lupo и най-големите и луксозни Phaeton и Touareg.
 
Сред положителните характеристики на новата платформа са ниско собствено тегло, безопасност и вариабилност. MQB (Modulare Querbaukasten) позволява по-добро използване на вътрешното пространство.
 
 
Освен при Passat B8, платформата MQB-B ще бъде използвана и от новото поколение на Audi A4, макар двата модела да имат различно разположение на двигателя – напречно при Passat и надлъжно при A4.
 
 
Външния вид на новия Passat ще бъде отговорност на Валтер де Силва, главният дизайнер на VW Group. Не бива да се очаква някаква радикална промяна във външния вид на Passat, но той ще бъде по-агресивен в сравнение със сегашния модел. Предницата ще е по-висока, а във фаровете ще има диодна секция.
 
 
Новият Passat по размери ще се приближи повече до Phaeton. Volkswagen се отказа от проект 511, модел който би бил на базата на Audi A6, така нищо няма да пречи на по-големите размери на новия Passat.
 
При двигателите освен модернизираните агрегати ще ивдим и някои нови. Няма да липсва 1.4 TSI (с мощност 97 kW и максимален въртящ момент 200 Nm, както и с мощност 112 kW и 230 Nm), 1.8 TSI (134 kW, 250 Nm), 2.0 TSI (157 kW, 280 Nm и 186 kW, 350 Nm), дизеловите 1.6 TDI (78 kW, 250 Nm), 2.0 TDI (107 kW, 320 Nm и 132 kW, 380 Nm), както и 2.0 BiTDI (152 kW, 450 Nm).
 
 
Разбира се и при новото поколение ще видим версията 4х4 4Motion. Ще има и „мека” хибридна версия, както и пълен хибрид тип plug-in. Първо на пазара ще се появи седанът, а малко след това и комби версията. Във Volkswagen вече са решили да пуснат и втора генерация на купето с четири врати Passat CC.
 
 
Новият Passat CC ще се произвежда още от средата на 2013 година (но според други сведения това ще стане най-рано към 2015 г) Идеята е купето да бъде разположено под купето Audi A5 и да бъде конкурент на планирания нов Opel Calibra.
 
Passat кабрио ще замени модела EOS и ще допълва Audi A5 кабрио. За разлика от Audi, кабриолетът на Passat ще има твърд сгъваем покрив.
 
 
Новата генерация на Passat ще играе важна роля в плановете на Volkswagen да се превърне през 2018 година в най-големия производител на света.
 
Сега актуалната версия на Passat е много успешна, като през миналата година са продадени близо 1 милион броя от Passat B7.
0 от 500
  • #136
    8 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Passat w swoeto highline oborudwane nqma doluizbroenite ot men extri,ako gi sloji6 cenata ska4a na 80 000,dale4 nad Avensis.
  • #135
    8 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Da s 3te si motora,ot predi 10 godini Avensis e tehnologi4en tolkowa,kolkoto Passat B5
  • #134
    1 rate up comment 9 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Да де , и пак Авенсиса е по-скъп
  • #133
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Авенсис е по-скъп и спо-модерни двигатели. Такива ми ти работи.
  • #132
    8 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    E,ne me interesuwa Toyota kwo ima,interesuwa me,4e w dadeniq slu4ai tezi ekstri pri Passat gi nqma w Avensis.Tova gleda klienta,a ne marketinga na Toyota.
  • #131
    1 rate up comment 9 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Тойота го има като технология преди Фолксваген и Тойота решава в кои модели кои екстри да слага.Всичко е маркетинг
  • #130
    8 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Hahahahah,ti izmestwa6 temata,obqsnqwa6 mi Prius kwo imal,az te pitah Avensis ima li awtoparkirane i sistema za spirane pri opastnost plus adaptivno oka4wane,a ti mi gowori6 za Prius :D
  • #129
    1 rate up comment 9 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    tsi стана мотор на годината и от Ауто-Билд казаха,че се чупи доста този мотор! Ами и Приус печели световен двигател на годината! Отделно Фолксваген не могат да направят толкова мощен двигател без турбина,защото са жалки инженери!
  • #128
    8 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Hahahahah,ti izmestwa6 temata,obqsnqwa6 mi Prius kwo imal,az te pitah Avensis ima li awtoparkirane i sistema za spirane pri opastnost plus adaptivno oka4wane,a ti mi gowori6 za Prius :D
  • #127
    1 rate up comment 9 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    еТО КОЙ ИЗМЕСТВА ТЕМАТА, КАТО ВИДЯ ,ЧЕ аВЕНСИС Е ПО-СКЪП ОТ пАСАТ И С ПО-МОДЕРНИ ДВИГАТЕЛИ, А ТЕХНОЛОГИИТЕ, КОИТО СЕГА МУ СЛАГАТ НА фОЛКСВАГЕН тОЙОТА ГИ Е СЛАГАЛА ПРЕДИ 6 ГОДИНИ !Комунистически Китай каква световна сила е ?? Защо всеки иска долар, а не юан? Защо никой не ходи да изкарва пари в Китай ,а все в САЩ? Каква световна сила са Китай, произвеждат ментета и се возят в такива!