IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва Passat B8

Осмото поколение на Volkswagen Passat ще се изработва от 2014 година.

Идва Passat B8
Освен популярните версии седан и комби ще се правят и кабриолет и купе. Според немският Auto Bild, купето ще бъде с четири места, както и кабриолета.  
 
 
Новата генерация на Passat има фирмен код B8, като ще смени представения миналата година В7. Макар сега актуалната версия да се води за ново поколение, разликите с В6 не са големи и тя се приема по-скоро за модернизация. Вероятно това е и причината седмото поколение да има живот от само около 4 години.
 
 
Основната промяна при В8 ще бъде новата платформа, MQB-B, която ще замени сега използваната PQ47. Новата платформа MQB всъщност ще стои в основата на всички модели на Volkswagen, освен най-малкия up/Lupo и най-големите и луксозни Phaeton и Touareg.
 
Сред положителните характеристики на новата платформа са ниско собствено тегло, безопасност и вариабилност. MQB (Modulare Querbaukasten) позволява по-добро използване на вътрешното пространство.
 
 
Освен при Passat B8, платформата MQB-B ще бъде използвана и от новото поколение на Audi A4, макар двата модела да имат различно разположение на двигателя – напречно при Passat и надлъжно при A4.
 
 
Външния вид на новия Passat ще бъде отговорност на Валтер де Силва, главният дизайнер на VW Group. Не бива да се очаква някаква радикална промяна във външния вид на Passat, но той ще бъде по-агресивен в сравнение със сегашния модел. Предницата ще е по-висока, а във фаровете ще има диодна секция.
 
 
Новият Passat по размери ще се приближи повече до Phaeton. Volkswagen се отказа от проект 511, модел който би бил на базата на Audi A6, така нищо няма да пречи на по-големите размери на новия Passat.
 
При двигателите освен модернизираните агрегати ще ивдим и някои нови. Няма да липсва 1.4 TSI (с мощност 97 kW и максимален въртящ момент 200 Nm, както и с мощност 112 kW и 230 Nm), 1.8 TSI (134 kW, 250 Nm), 2.0 TSI (157 kW, 280 Nm и 186 kW, 350 Nm), дизеловите 1.6 TDI (78 kW, 250 Nm), 2.0 TDI (107 kW, 320 Nm и 132 kW, 380 Nm), както и 2.0 BiTDI (152 kW, 450 Nm).
 
 
Разбира се и при новото поколение ще видим версията 4х4 4Motion. Ще има и „мека” хибридна версия, както и пълен хибрид тип plug-in. Първо на пазара ще се появи седанът, а малко след това и комби версията. Във Volkswagen вече са решили да пуснат и втора генерация на купето с четири врати Passat CC.
 
 
Новият Passat CC ще се произвежда още от средата на 2013 година (но според други сведения това ще стане най-рано към 2015 г) Идеята е купето да бъде разположено под купето Audi A5 и да бъде конкурент на планирания нов Opel Calibra.
 
Passat кабрио ще замени модела EOS и ще допълва Audi A5 кабрио. За разлика от Audi, кабриолетът на Passat ще има твърд сгъваем покрив.
 
 
Новата генерация на Passat ще играе важна роля в плановете на Volkswagen да се превърне през 2018 година в най-големия производител на света.
 
Сега актуалната версия на Passat е много успешна, като през миналата година са продадени близо 1 милион броя от Passat B7.
0 от 500
  • #126
    7 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Toq kuc kon 1,8 150 konq na Toyota samo ti si znae6 kolko e dobur,nikoi nqma da mu dade nqkakwa nagrada,prosto za6toto e moralno ostarql.
  • #125
    6 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Emi da,Porsche turbo ima ot 70-te godini i e etalon za dobur motor.Kakto i 2,0 tsi 211 konq,koito stana motor na godinata.Turbinata ne e mrusna duma,a takawa e skapaniq tro6lqk na Avensis-koito s tiq kone ne stawa za towa kupe.
  • #124
    4 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Zatowa komunisti4eski Kitai e nowata swetowna sila,aman ot razbira4i kato teb.Lexus e suzdaden za pazara v USA-towa mu e doma6niq pazar.Zatowa w na4aloto podbiha pazara s niskite si ceni,no pak w swetowen ma6tab sa po-nazad ot 3te PREMIUM MARKI.Dori s jalkite si qponski opiti pak ne mogat da izprewarqt 3te premium marki.
  • #123
    1 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Всичките тия технологии Тойота ги вгражда много преди Фолксваген!
  • #122
    1 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    1.8 аВЕНСИС 150 коня.Фолксваген ги изкарват само с турбина, толкова са им назад двигателите,ахаха./
  • #121
    1 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Какво като Лексус е създаден там, говорим за Тойота! Тя не е създадена там! А и какво като Лексус е създаден там, той е японска фирма и Япония му е домашен пазар, а не САЩ.А китайците нищо не разбират от коли,ааахахахахаха, комунистически китай и коли, те правят само ментета и такива карат бе човек,ааахахахаа
  • #120
    3 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    ZA KOLA 1800 KUBIKA I 99 KONQ MISLQ,4E MOJEM SAMO DA KAJEM:AMIN!
  • #119
    3 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    ABE NE MI GOWORI ZA PRIUS BE,NE IZMESTWAI TEMATA,GOWORIM ZA AVENSIS,TROLEQ PRIUS NE MI GO DAWAI ZA PRIMER!
  • #118
    2 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Мунио , Приус от 2003 година е с тъч скрийн, ти ли ми говориш бе, те Пасатите още нямах борд-комп! Авенсис има тъч скрийн навигация, има круиз контрол, системата за автоматично спиране си влиза в стандарта! А Фолксваген няма патент за нищо, защото Тойота Приус беше първи с автоматично паркиране, предлага се и сега! Предлага се и при Лексус от 10 години.
  • #117
    3 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    USA e doma6niq pazar na Toyotite,Lexus daje tam e suzdaden.NEZAWISIM PAZAR E KITAI,KUDETO KITAICITE NQMA DA IZBERAT QPONSKITE BOKLUCI A DOBRITE NEMSKI KOLI.FAKT.