IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва Passat B8

Осмото поколение на Volkswagen Passat ще се изработва от 2014 година.

Идва Passat B8
Освен популярните версии седан и комби ще се правят и кабриолет и купе. Според немският Auto Bild, купето ще бъде с четири места, както и кабриолета.  
 
 
Новата генерация на Passat има фирмен код B8, като ще смени представения миналата година В7. Макар сега актуалната версия да се води за ново поколение, разликите с В6 не са големи и тя се приема по-скоро за модернизация. Вероятно това е и причината седмото поколение да има живот от само около 4 години.
 
 
Основната промяна при В8 ще бъде новата платформа, MQB-B, която ще замени сега използваната PQ47. Новата платформа MQB всъщност ще стои в основата на всички модели на Volkswagen, освен най-малкия up/Lupo и най-големите и луксозни Phaeton и Touareg.
 
Сред положителните характеристики на новата платформа са ниско собствено тегло, безопасност и вариабилност. MQB (Modulare Querbaukasten) позволява по-добро използване на вътрешното пространство.
 
 
Освен при Passat B8, платформата MQB-B ще бъде използвана и от новото поколение на Audi A4, макар двата модела да имат различно разположение на двигателя – напречно при Passat и надлъжно при A4.
 
 
Външния вид на новия Passat ще бъде отговорност на Валтер де Силва, главният дизайнер на VW Group. Не бива да се очаква някаква радикална промяна във външния вид на Passat, но той ще бъде по-агресивен в сравнение със сегашния модел. Предницата ще е по-висока, а във фаровете ще има диодна секция.
 
 
Новият Passat по размери ще се приближи повече до Phaeton. Volkswagen се отказа от проект 511, модел който би бил на базата на Audi A6, така нищо няма да пречи на по-големите размери на новия Passat.
 
При двигателите освен модернизираните агрегати ще ивдим и някои нови. Няма да липсва 1.4 TSI (с мощност 97 kW и максимален въртящ момент 200 Nm, както и с мощност 112 kW и 230 Nm), 1.8 TSI (134 kW, 250 Nm), 2.0 TSI (157 kW, 280 Nm и 186 kW, 350 Nm), дизеловите 1.6 TDI (78 kW, 250 Nm), 2.0 TDI (107 kW, 320 Nm и 132 kW, 380 Nm), както и 2.0 BiTDI (152 kW, 450 Nm).
 
 
Разбира се и при новото поколение ще видим версията 4х4 4Motion. Ще има и „мека” хибридна версия, както и пълен хибрид тип plug-in. Първо на пазара ще се появи седанът, а малко след това и комби версията. Във Volkswagen вече са решили да пуснат и втора генерация на купето с четири врати Passat CC.
 
 
Новият Passat CC ще се произвежда още от средата на 2013 година (но според други сведения това ще стане най-рано към 2015 г) Идеята е купето да бъде разположено под купето Audi A5 и да бъде конкурент на планирания нов Opel Calibra.
 
Passat кабрио ще замени модела EOS и ще допълва Audi A5 кабрио. За разлика от Audi, кабриолетът на Passat ще има твърд сгъваем покрив.
 
 
Новата генерация на Passat ще играе важна роля в плановете на Volkswagen да се превърне през 2018 година в най-големия производител на света.
 
Сега актуалната версия на Passat е много успешна, като през миналата година са продадени близо 1 милион броя от Passat B7.
0 от 500
  • #106
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Шкода Фелиция ( преди 14 години )
    Абе ...тея от WV още ли праат коли? мислех си, че шкодичката е достатъчна ефтина и добре се харчи - кат' доматете дето ги продавам
  • #105
    3 rate up comment 3 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    E,zatowa Passat e i po-prodawaniq model,a ne qponskiq *** s 4asti ot turciq i proizwejdan neznaino kude.
  • #104
    3 rate up comment 3 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Razbrahme,4e Avensis nqma dori i LED svetlini w dopalnitelnoto si oborudwane,obzaweden e bedno kato curkowna mi6ka.Ima po-moderni dwigateli s turbo pulnene,s po-nisuk razhod na goriwo plus adaptiwno oka4wane i inteligentna sistema 4x4.
  • #103
    1 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Пасат не е и по-мощен при аналогични двигатели. За да е по-мощен слага турбини и компресори, защото без тях е кръгла нула, защото има слаби двигатели като конструкция.
  • #102
    1 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Още нещо искаш ли дати обяснявам?
  • #101
    1 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    РАзбрахме, че Авенсис е с по-модерни двигатели, по-скъп от Пасат с 6000 лева при по-слаб дизел дори! Разбрахме,че Авенсис е най-здрав в класа си, а Пасат трошка по последните места на собствените им Германски технически прегледи.
  • #100
    3 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    пАСАТ Е ПЪЛНА ТРОШКА-дОКАЗАТЕЛСТВО -tuv-германски технически прегледи,къдетои е на дъното по повреди, както и в 100 000км. тестове на Ауто-Билд. И в двете статистики модели на Тойота са по първите места.По-богато оборудван е Авенсис, Авенсис е и по-скъп от най-високото оборудване Пасат! Само пълен *** ще си купи Пасат пред Е-клас за едни пари.Авенсис е с по-модерни двигатели и е по-красив от грозния и пенсионерски Пасат.
  • #99
    3 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Ti moje6 da si zeme6 samo Lexus Is na NFS be palq4o...
  • #98
    3 rate up comment 1 rate down comment
    let33 ( преди 14 години )
    найстина от 5та серия като ги гледаш на горе един след друг моделите нямат голяма разлика обаче е станал зверски красив комбито просто е много яко и интериора е страхотен бих го предпочел пред бмв примерно.дори ще доплатя
  • #97
    1 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Хаха, за 80 000лв. се взима Е-клас Мерцедес, а не Фолксвагенче.