IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва Passat B8

Осмото поколение на Volkswagen Passat ще се изработва от 2014 година.

Идва Passat B8
Освен популярните версии седан и комби ще се правят и кабриолет и купе. Според немският Auto Bild, купето ще бъде с четири места, както и кабриолета.  
 
 
Новата генерация на Passat има фирмен код B8, като ще смени представения миналата година В7. Макар сега актуалната версия да се води за ново поколение, разликите с В6 не са големи и тя се приема по-скоро за модернизация. Вероятно това е и причината седмото поколение да има живот от само около 4 години.
 
 
Основната промяна при В8 ще бъде новата платформа, MQB-B, която ще замени сега използваната PQ47. Новата платформа MQB всъщност ще стои в основата на всички модели на Volkswagen, освен най-малкия up/Lupo и най-големите и луксозни Phaeton и Touareg.
 
Сред положителните характеристики на новата платформа са ниско собствено тегло, безопасност и вариабилност. MQB (Modulare Querbaukasten) позволява по-добро използване на вътрешното пространство.
 
 
Освен при Passat B8, платформата MQB-B ще бъде използвана и от новото поколение на Audi A4, макар двата модела да имат различно разположение на двигателя – напречно при Passat и надлъжно при A4.
 
 
Външния вид на новия Passat ще бъде отговорност на Валтер де Силва, главният дизайнер на VW Group. Не бива да се очаква някаква радикална промяна във външния вид на Passat, но той ще бъде по-агресивен в сравнение със сегашния модел. Предницата ще е по-висока, а във фаровете ще има диодна секция.
 
 
Новият Passat по размери ще се приближи повече до Phaeton. Volkswagen се отказа от проект 511, модел който би бил на базата на Audi A6, така нищо няма да пречи на по-големите размери на новия Passat.
 
При двигателите освен модернизираните агрегати ще ивдим и някои нови. Няма да липсва 1.4 TSI (с мощност 97 kW и максимален въртящ момент 200 Nm, както и с мощност 112 kW и 230 Nm), 1.8 TSI (134 kW, 250 Nm), 2.0 TSI (157 kW, 280 Nm и 186 kW, 350 Nm), дизеловите 1.6 TDI (78 kW, 250 Nm), 2.0 TDI (107 kW, 320 Nm и 132 kW, 380 Nm), както и 2.0 BiTDI (152 kW, 450 Nm).
 
 
Разбира се и при новото поколение ще видим версията 4х4 4Motion. Ще има и „мека” хибридна версия, както и пълен хибрид тип plug-in. Първо на пазара ще се появи седанът, а малко след това и комби версията. Във Volkswagen вече са решили да пуснат и втора генерация на купето с четири врати Passat CC.
 
 
Новият Passat CC ще се произвежда още от средата на 2013 година (но според други сведения това ще стане най-рано към 2015 г) Идеята е купето да бъде разположено под купето Audi A5 и да бъде конкурент на планирания нов Opel Calibra.
 
Passat кабрио ще замени модела EOS и ще допълва Audi A5 кабрио. За разлика от Audi, кабриолетът на Passat ще има твърд сгъваем покрив.
 
 
Новата генерация на Passat ще играе важна роля в плановете на Volkswagen да се превърне през 2018 година в най-големия производител на света.
 
Сега актуалната версия на Passat е много успешна, като през миналата година са продадени близо 1 милион броя от Passat B7.
0 от 500
  • #76
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    *** тия вагиги умрели. Кво ги дъвчете - *** си е ***.
  • #75
    3 rate up comment 4 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Hahahahahahahahahahaha,Avensis 150 konq dizel dori nqma w nai-wisoko niwo na oborudwane i struwa to4no 52 000,kato nqma kakwa dopalnitelna extra da se dobawi i si ostawa 52 000.A Passat-a s dolu izbroenite extri ska4a pone na 80 000.
  • #74
    2 rate up comment 4 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Mnogo si nazad-kato motora na Avensis.Noviq 1,8 TSI e 160 konq,a pri Polo e 180.A kolkoto do cenowite listi Avensis w nai-skupoto si oborudwane ne moje da si poru4a6 glezotiiki kato inteligenten radar,avto parkirane,spirane sama na kolata pri opastnost,radar sledq6t murtwata zona,adaptivno oka4wane,LED svetlini s razpoznawane na znaci,adaptivno 4x4,puk za Touch screen navigaciq da ne goworim.....
  • #73
    5 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Твоята дума срещу ценовите листи... Фолксваген още 50 години не могат да изкарат толкова модерен двигател като 1.8 на Авенсис. 1.8 150 коня Фолксваген прави само с турбина, защото двигателите са им абсолютно остарели технологии. Авенсис е по-скъпата и модерна кола, видно е от ценовите листи и двигателите.
  • #72
    2 rate up comment 5 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Avensis e po-ewtinata kola,bez kakwito i da bilo dopulnitelni extri i novovuvedeniq.To zatowa se prodawa tolkowa malko.....
  • #71
    5 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Изобщо не лъжа. Ценовите листи са публикувани в интернет, не е нужно да се ходи където и да било. Авенсис е по-скъпата кола.
  • #70
    5 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    1.8 ТSI Highline също е по-евтин от Авенсис 1.8 .Авенсис е 46 000лв., а Пасат е 43 000лв.
  • #69
    3 rate up comment 3 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Luje6 nai-naglo,PASSAT S EDNAKWI EXTRI S AVENSIS E S 6000 PO-SKUP.IMA SI CENOVI LISTI,OTIDI I WIJ.
  • #68
    4 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Дори Авенсис е дизел 150 коня, а Пасат е 170 коня и пак е по-евтин с 6000 лв. Има си ценови листи.
  • #67
    4 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Не е вярно. Пассата е в най-високо оборудване. И е 6 000лв. по-евтин от Авенсис.